Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Noen som har tenkt seg til Seefeld?

NYTT TEMA
Kjetil_e
Kjetil_eInnlegg: 22276
20.05.18 23:41

VM på ski går jo i Seefeld til vinteren, noen som har tenkt seg dit?

Selv har jeg nå begynt og sterkt vurdere og reise første helgen, med skiathlon kvinner og menn lørdag og team sprint kvinner og menn søndag. Med forhåpentlig Petter og Johannes i tospann på lagsprinten.

Ser man kan få silver VIP med tilgang til VIP tribune og servering av fingermat og drikke til 150/160 Euro noe jeg vil kalle en hyggelig pris.  Vanlig tribunebiletter koster vel noen og 30 euro. Så ikke noe å si på billettpriser.

Ser jo det har vært i media at det er så dyrt særlig å bo, ja hvis du på død og liv skal bo i Seefeld og eller reise med en arrangør. Men hvis du klarer og reise og bestille på egenhånd kan du fint bo enten i Insbruck eller Garmisch Partenkirchen kun drøye 30 min med tog unna Seefeld til en langt lavere pris enn hva det koster å bo i Seefeld.

daskedusken
daskeduskenInnlegg: 4743
21.05.18 10:11

Blir tur. Hadde hus i Seefeld, men de gikk konkurs... så da blir det en uke i Innsbruck, meget hyggelige priser på overnatting der. Selv om det optimale hadde vært å sluppet å pendle med tog hver dag.

Hvor finner du informasjon om billetter? Mesterskapets hjemmeside er jo fullstendig ubrukelig.

Kjetil_e
21.05.18 11:01
daskedusken: Blir tur. Hadde hus i Seefeld, men de gikk konkurs... så da blir det en uke i Innsbruck, meget hyggelige priser på overnatting der. Selv om det optimale hadde vært å sluppet å pendle med tog hver dag.   Hvor finner du informasjon om billetter? Mesterskapets hjemmeside er jo fullstendig ubrukelig.

www.seefeld2019.com

Øverst i venstre hjørne står det 4 forskjellige symboler i en firkant. Velg det symbolet som ser ut som et fotegjengerfelt. Så får du opp diverse alternativer blant annet billetter. Ser dog ikke ut til at salget har startet ennå selv om det skal begynne i mai.

Og øverst men lenger til høyre så står det DE, trykk på denne og du kan endre til engelsk.

Kjetil_e
22.05.18 12:00
daskedusken: Blir tur. Hadde hus i Seefeld, men de gikk konkurs... så da blir det en uke i Innsbruck, meget hyggelige priser på overnatting der. Selv om det optimale hadde vært å sluppet å pendle med tog hver dag.

Hvor finner du informasjon om billetter? Mesterskapets hjemmeside er jo fullstendig ubrukelig.

Da har jeg vært i kontakt med Seefeld2019 på facebook. De er litt forsinket og billettsalget vil starte i begynnelsen av juni. De hadde desverre ikke datoen helt klar ennå.

daskedusken
daskeduskenInnlegg: 4743
26.05.18 10:16

Ah, takk. Ser salget starter 22.juni.

Hvorfor koster billettene som IKKE er ved mållinjen mest tro? Og hvordan kan man se hoppingen i normalbakken? På stadionkartet er det kun VIP-felt inntegnet der...

Kjetil_e
27.05.18 20:29
daskedusken: Ah, takk. Ser salget starter 22.juni. Hvorfor koster billettene som IKKE er ved mållinjen mest tro? Og hvordan kan man se hoppingen i normalbakken? På stadionkartet er det kun VIP-felt inntegnet der...

Dette blir synsing, men jeg tror at grunnen til at de dyreste billettene er på motsatt side av oppløpet er at på vei inn til oppløpet går løperne en liten sløyfe bak kortenden på oppløstribunen. Denne sløyfa kan du ikke se hvis du står på oppløps tribunen. 

Anngående hopp normalbakke, misstenker at det kun er VIP tribune, resten må stå i på bakken. Men som sagt kun gjetninger fra min side.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester