Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Leter etter gamle skihopping videoopptak

NYTT TEMA
comenadgetme
comenadgetmeInnlegg: 2
08.07.18 22:15

Hei, jeg er en levetid fan av skihopping. Jeg har samlet inn videoopptak av skihopping-hendelser siden tidlig på 90-tallet. For tiden søker jeg etter folk som er i besittelse av slike ting. Hvis du kan hjelpe meg, vær så snill å skrive! Jeg leter etter videoer fra Verdenscupen-arrangementer fra 80- og 90-tallet.

Jeg har allerede lagt merke til en fyr som hevdet å ha noen VHS-opptak, hvis du leser dette, vennligst kontakt meg.

Gunstein12
Gunstein12Innlegg: 8689
09.07.18 16:46
comenadgetme: Hei, jeg er en levetid fan av skihopping. Jeg har samlet inn videoopptak av skihopping-hendelser siden tidlig på 90-tallet. For tiden søker jeg etter folk som er i besittelse av slike ting. Hvis du kan hjelpe meg, vær så snill å skrive! Jeg leter etter videoer fra Verdenscupen-arrangementer fra 80- og 90-tallet.

Prøv å kontakte NRK...

De er dyre, men jeg tror de skal ha det meste i arkivet... til salgs.

(Innlegget ble redigert 09.07.18 16:47)

comenadgetme
comenadgetmeInnlegg: 2
09.07.18 20:17

Jeg vet dette alternativet, men for nå vil jeg finne noen mennesker som kanskje har det. Jeg vet at det er mange kopier støvet i folks hus. Det var en bruker på dette nettstedet som heter steib som hevdet å ha mange ting på video. Men han er ikke lenger aktiv. Hvis bare noen kunne gi en kontakt til ham ....

Eksberten
EksbertenInnlegg: 23253
11.07.18 08:52
comenadgetme: . Det var en bruker på dette nettstedet som heter steib som hevdet å ha mange ting på video.

Er også en som heter rkt1979 som har snakket om å selge skihoppingvideoer fra 80-tallet. Han tror jeg fortsatt er delvis aktiv på vgd.

Klikk for å gå tilbake til toppen