loline: Jeg reagerte også på Chrevotkins umiddelbare reaksjon på taklingen. Han var klar for å sloss.
Ut fra nettavisen artikkel om situasjonen var det også slåsskamp Bolshunov var ute etter. Jeg velger likevel å tro uttalelsen fra den russiske treneren Sorin bare er en dårlig oversettelse.
Aleksandr var veldig forbannet over det, for han ville slåss på en rettferdig måte
Og det var vel Spitsov som var russeren som dyttet?
(Innlegget ble redigert 24.01.21 16:03)

tartaglia2: Og det var vel Spitsov som var russeren som dyttet?
Synes jeg så et ett-tall under armen på startnummeret, og det var vel Chervotkin. Som LBJ19 påpeker er de i samme treningsgruppe, og den er vel Spitsov også en del av? Så kunne vel fort ha vært han, men tror som sagt det var Chervotkin.
(Innlegget ble redigert 24.01.21 16:10)

loline: er de i samme treningsgruppe, og den er vel Spitsov også en del av?
Jepp, Spitsov er også en del av gjengen til Boradavko
(Innlegget ble redigert 24.01.21 16:25)

LBJ91: Chervotkin er vel en del av Bolshunovs gruppe ledet av Boradavko, mens Belov er en del Ustiugov gjengen til Kramer, så de ser nok ikke eye to eye på så veldig mye
Var det ikke Chervotkin som ble illsint på Belov under TdS - for at Belov lot seg kjøre ned?
(Innlegget ble redigert 24.01.21 16:42)

Langrenn er en vits. Pengene rår. Hvorfor i all verden er ikke Bolsjunov ferdig for resten av sesongen? Dette fremstår som en katastrofalt dårlig vurdering.
(Innlegget ble redigert 24.01.21 16:40)

Mister_Bister: Var det ikke Chervotkin som ble illsint på Belov under TdS - for at Belov lot seg kjøre ned?
Det stemmer.
Mye som tyder på at de 2 forskjellige treningsgruppene ikke går så veldig godt overens..
(Innlegget ble redigert 24.01.21 17:06)