Et aspekt i dag mtp løypas holdbarhet er at man i dag går 3 runder istedet for 2. Og løypenettet er som kjent i stor grad felles for rød og blå løype.
Ellers er der vel meldt litt mer skyet i dag- så går kanskje litt opp i opp på den måten?
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Et aspekt i dag mtp løypas holdbarhet er at man i dag går 3 runder istedet for 2. Og løypenettet er som kjent i stor grad felles for rød og blå løype.
Ellers er der vel meldt litt mer skyet i dag- så går kanskje litt opp i opp på den måten?
Utrolig sterkt lag vi stiller. Hvis Martin har fått orden på ryggen kan det bli fem nordmenn mot Bols igjen.
Ikke noe nytt at Bjørn elsker russerne. Holder med ham i det.
Hadde gjort seg med gull til Sundby.
Det som derimot burde være det som betyr noe er at de norske løperne ikke kjenner han særlig utenfor sporet.
Så hva de andre 2 vet som ikke løperne vet, vet jeg ikke, men kan det være så mye da?
Tipper det er like mye synsing som fra oss i tv soffan. En skikkelig drittsekk som er voldelig og som slår de norske. Det liker vi ikke :)
En irlender som bor i Meråker. Da er det avgjort allerede.
Uten Bolsjunov hadde herrelangrenn vært temmelig kjedelig. Takk og pris for at vi har Bolsjunov.
(Innlegget ble redigert 03.03.21 13:17)
Bols har i grunnen veldig mange likheter med Sundby som løper. Dvs. Sundby for noen år siden.
Det hadde faktisk vært jævlig kult.
Jeg tør ikke helt å glemme Manifi. Det kan komme noen "nye" russere som kan gjøre det bra
SVT : Svenske smøresjefen mener det vil være en stor fordel å gå tidlig i dag.
Han bor i Trondheim, men født og oppvokst på Leka.
Grønn såle?
Burde ha skjønt at det var en nordmann i irsk drakt.
Arrangørene gjør det jaggu tungt for løperne i år synes jeg ved å sende de 2 ganger ut i den tyngste runden og bare 1 i den letteste.
Generelt har løypene i år vært tunge, og det blir ikke lettere til helgen.
Ingen salting i dag.
Tipper at Bols liker at det ikke er så varmt, så det er litt avkjøling for den store motoren hans.
(Innlegget ble redigert 03.03.21 13:23)
Spennende om Bols kan ta inn både Burman og Sundby.
Bra kommentar av Bjørn: "Østberg Amundsen ser klart best ut teknisk av de norske til nå" etter at Østberg Amundsen passerer som første nordmann.
Hehe
Sundby ligger helt i toppen ved passering 30 meter.
Synes det er helt nydelig. Beste VM-løypene på lenge.
Hva om Sundby får til et vinnerløp?
Er det da umulig at han får gå flere distanser?
Trodde jeg hørte feil, men det var altså det han sa ja.
Synd med skaden for Young. Klart svakeste passering etter 1,5km
"Ganske klar ledelse, tidelet foran"
Var det han sa ja, men mente nok at av alle som var gått ut.
Sundby har ikke kjangs!
Treig start av Sundby