Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

WWE actionfigurer

NYTT TEMA
ChristianCage
ChristianCageInnlegg: 33
09.10.10 00:46

Hei.!

Har de siste 2-3 år blitt mer og mer intr i Wrestling igjen, etter og ha hvert TOTALT uintr. i sikker 20 år.

Det er min sønn sin intr. som har gjort meg int. igjen, som leder meg til spørsmålet, noen som vet hvor man får kjæpt WWE actionfigurer i Oslo ??

Var innom Brio på Strømmen denne uken, å der hadde de ett bra utvalg,men har tilgode å se disse i Oslo ?? (å jeg/vi vil gjerne slippe å dra ut på Bondelandet hver gang man skal titte :)

Håper noen har peil.

Irritator
IrritatorInnlegg: 3362
11.10.10 01:52

Heisann!

Artig med flere wwe actionfigur entusiaster!:)

Brio har sier du? Hvilken serie har du kjøpt der?

Ringo har, både på glasmagasinet og holmensenteret. Henholdsvis survisor series og wrestlemania serien!:)

ChristianCage
12.10.10 18:37

Takk for svar..!

de hadde iallefall survior serien, + ett par andre jeg ikke er helt sikre på.. Bla Cena, Mysterio & CM Punk med søpplebøtter osv.

ChristianCage
13.01.11 19:40

Til de, (om noen :) ) som har intr. for det, kommer nå fra salg på Strømmen, ikke store utvalget igjen, men hadde da bla HBK,Miz,Kofi Kingston,John Cena & Cm Punk, til Hundrelappen.(ca 300 før), så guttungen her i huset ble iallefall kjempefornøyd.

Skulle bli vanskelig å få tak i dette i Norge videre i år om jeg skjønte det rett, da Mattel stopper innførselen til landet pga liten intr på det norske markedet.

Synd!

Men blir da iallefall noen kampe her i huset i kveld! :)

xOMiD
xOMiDInnlegg: 459
13.01.11 20:26

Amazon.co.uk har jo et ganske bra utvalg av figurer, og ikke så alt for dyr frakt, evnt. toll som vil komme i tillegg ved varekjøp over 200,-

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg