Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

10 beste superstars NÅ:

NYTT TEMA
rosenborg94
rosenborg94Innlegg: 9174
12.02.11 14:17

Alberto Del Rio

Egde

Miz

Orton

Morrison

King Sheamus

Kane

Punk

Cena

Barrett

Marauder2001
Marauder2001Innlegg: 12861
12.02.11 15:39

Ser vi bort fra de på skadelista og de som har tatt pause pr nå:

John Morrison

Daniel Bryan

Edge

Dolph Ziggler

Alberto del Rio

CM Punk

Wade Barrett

Sheamus O'Shaunnesy

John Cena

Drew McIntyre

storhaug1
storhaug1Innlegg: 689
12.02.11 17:59

Rey Mysterio er heller ikke helt borte sånn teknisk sett.

rosenborg94
12.02.11 19:22
Marauder2001: Ser vi bort fra de på skadelista og de som har tatt pause pr nå: John Morrison Daniel Bryan Edge Dolph Ziggler Alberto del Rio CM Punk Wade Barrett Sheamus O'Shaunnesy John Cena Drew McIntyre

Hehe, ja ellers hadde Undertaker og HHH hvert med

rosenborg94
12.02.11 19:23
Marauder2001: Ser vi bort fra de på skadelista og de som har tatt pause pr nå: John Morrison Daniel Bryan Edge Dolph Ziggler Alberto del Rio CM Punk Wade Barrett Sheamus O'Shaunnesy John Cena Drew McIntyre

Ikke WWE mester Miz

Kane?

Orton

rosenborg94
12.02.11 19:24
storhaug1: Rey Mysterio er heller ikke helt borte sånn teknisk sett.

liste over beste superstars! og der er ikke Rey

xOMiD
xOMiDInnlegg: 459
12.02.11 20:46
rosenborg94: Ikke WWE mester Miz

Vet egentlig ikke om du er et troll eller ikke. Men svar får du nå ihvertfall, Miz er jo ikke i nerheten av være en like bra wrestler som Mysterio.

Edit;

Siterte feil innlegg. -.-

(Innlegget ble redigert 12.02.11 20:57)

rosenborg94
12.02.11 22:05

Once again:

Superstar for ...........

hansi84
hansi84Innlegg: 363
12.02.11 22:39

Rey er helt klart bedre både teknisk og etter min mening mye større superstar enn The Miz. Men der er det vel folk som er uenige. Men når en er så stor stjerne blant unge og en framtidig Hall of Famer etter å ha vært wrestler i snart 22 år nå. Vil jeg si han er en større stjerne ja.

Ellers er Daniel Bryan den aller beste teknikeren i WWE. Har blitt kåret til den beste teknikeren i profesjonell wretling de siste 6 åra av Wrestling Observer Newsletter.

storhaug1
12.02.11 22:52

1 Undertaker

2 HHH

3 John Cena

4 Randy Orton

5 Rey Mysterio

6 Edge

7 CM Punk

8 The Miz

9 John Morrison

10 Sheamus

Big Show,Alberto Del Rio, Wade Barrett og Ziggler er nesten på lista. Men Big Show er vel faktisk en av de best betalte wrestlerne pluss at han er med i filmer og selger til kidsa. Sånn sett er han helt oppi toppen.

Ellers kan man jo faktisk ta med Überheel Mr McMahon da, han står jo på roosteren.

Jeg har tatt utgangspunkt i hvem som får inn fans i arenaen pluss litt legendestatus (men de 2 henger vel i sammen)

(Innlegget ble redigert 12.02.11 22:55)

hansi84
12.02.11 23:05

1. The Undertaker 

2. Triple H 

3. Rey Mysterio 

4. John Cena 

5. Edge 

6. Randy Orton 

7. Big Show 

8. The Miz

9.  Sheamus 

10. Kane

Alberto Del Rio og Daniel Bryan (fortjener kanskje ikke å være på lista ennå, men snart)

(Innlegget ble redigert 12.02.11 23:10)

madi_balboa
madi_balboaInnlegg: 4417
12.02.11 23:28

1. Cm Punk 

2. Sheamus

3. JoMo

4. Egde

5. Dolph Ziggler

6. Wade Barret

7. Daniel Bryan

8. Justin Gabriel

9. Kane

10. Drew McIntyre 

(Innlegget ble redigert 12.02.11 23:29)

hansi84
12.02.11 23:42

F.. jeg glemte CM Punk han skal selvfølgelig danke ut Kane og kanskje noen til:p Kjipt det ikke går ann å redigere nå :( Ellers var lista over hvem som er de største stjerne i WWE ikke hvem jeg liker best :)

(Innlegget ble redigert 12.02.11 23:43)

storhaug1
13.02.11 00:03
madi_balboa: 8. Justin Gabriel

Gabriel er litt overaskende. Han kommer nok kanskje til å bli top superstar en dag, men jeg synes ikke han er der allerede nå

madi_balboa
madi_balboaInnlegg: 4417
13.02.11 00:11
storhaug1: Gabriel er litt overaskende. Han kommer nok kanskje til å bli top superstar en dag, men jeg synes ikke han er der allerede nå

Hovedgrunnen for at jeg liker han, er fordi at er den eneste "high flyern" i WWE atm. Samt at han blir spennede å se fremover.

storhaug1
13.02.11 00:13
madi_balboa: Hovedgrunnen for at jeg liker han, er fordi at er den eneste "high flyern" i WWE atm. Samt at han blir spennede å se fremover.

Evan Bourne Kommer tilbake og stjeler spotlyset hans om ikke så lenge

Lalapalala
LalapalalaInnlegg: 4889
13.02.11 00:16

1. CM Punk
- En av få i WWE som har hele pakka. Han kan wrestle, samtidig som han kan bruke mikrofonen.

2. Daniel Bryan
- Verdens beste wrestler. Det er ingen som er i nærheten av det AmDrag får til i ringen, med unntak av Regal.

3. Dolph Ziggler
- En atlet som virkelig har gitt alt for å komme dit han er i dag. Hvem ville trodd at en Caddy og Spirit Squad member ville kommet dit han er nå.

4. John Morrison
- Kroppsbeherskelse som ingen andre i WWE har. Etter 1 og et halvt år med surr, har Morrison endelig kommet seg opp igjen.

5. Alberto Del Rio
- Var konge at Dos Caras jr. endelig kom til den store scenen. En legende i Mexico og han kan komme langt her også. Han behersker på ringarbeid og mikrofon som bare et fåtall kan.

6. William Regal
 - Ser ikke bort ifra at han kaster inn støvlene snart, men han fortsatt en av de beste i verden. Egentlig morsomt å se at han fortsatt wrestler i sirkler rundt 95% av rosteren til WWE.

Noe mer enn det er ikke verdt å få plassering, men Hawkins, Ryder, Swagger, Masters og Barretta er spennende prospekter.

storhaug1
13.02.11 00:22
Lalapalala: 1. CM Punk
- En av få i WWE som har hele pakka. Han kan wrestle, samtidig som han kan bruke mikrofonen.
2. Daniel Bryan
- Verdens beste wrestler. Det er ingen som er i nærheten av det AmDrag får til i ringen, med unntak av Regal.
3. Dolph Ziggler
- En atlet som virkelig har gitt alt for å komme dit han er i dag. Hvem ville trodd at en Caddy og Spirit Squad member ville kommet dit han er nå.
4. John Morrison
- Kroppsbeherskelse som ingen andre i WWE har. Etter 1 og et halvt år med surr, har Morrison endelig kommet seg opp igjen.
5. Alberto Del Rio
- Var konge at Dos Caras jr. endelig kom til den store scenen. En legende i Mexico og han kan komme langt her også. Han behersker på ringarbeid og mikrofon som bare et fåtall kan.
6. William Regal
 - Ser ikke bort ifra at han kaster inn støvlene snart, men han fortsatt en av de beste i verden. Egentlig morsomt å se at han fortsatt wrestler i sirkler rundt 95% av rosteren til WWE.

Noe mer enn det er ikke verdt å få plassering, men Hawkins, Ryder, Swagger, Masters og Barretta er spennende prospekter.

Du har satt opp ei liste over de beste in ring performerne i WWE?Enig i mye av det. Men akkurat her er vist trådstarter ute etter de største superstars. Definasjonen av superstar er så mangt.Men akkurat pr i dag så er ikke Regal en av WWEs top 6 superstars

(Innlegget ble redigert 13.02.11 00:23)

Lalapalala
13.02.11 01:51
storhaug1: Du har satt opp ei liste over de beste in ring performerne i WWE?Enig i mye av det. Men akkurat her er vist trådstarter ute etter de største superstars. Definasjonen av superstar er så mangt.Men akkurat pr i dag så er ikke Regal en av WWEs top 6 superstars

Jeg har satt opp de jeg mener er best i WWE pr i dag ja. Trådstarter har jo ikke klart noe som helst med sin liste så sånn er det. Hvis man skal se på de man tror er størst draw i WWE i dag så blir det Cena, Orton, Rey og Undertaker. Resten er med som filler, så lett er det.

rosenborg94
13.02.11 17:01
Lalapalala: Jeg har satt opp de jeg mener er best i WWE pr i dag ja. Trådstarter har jo ikke klart noe som helst med sin liste så sånn er det. Hvis man skal se på de man tror er størst draw i WWE i dag så blir det Cena, Orton, Rey og Undertaker. Resten er med som filler, så lett er det.

Jeg har satt opp en liste med de beste SUPERSTAR for tiende gang.

William Reagel? top 6? han er blandt de dårigste 6!!!!

Lalapalala
13.02.11 17:19
rosenborg94: Jeg har satt opp en liste med de beste SUPERSTAR for tiende gang.   William Reagel? top 6? han er blandt de dårigste 6!!!!

Og du tar feil...på begge punkter. Kom tilbake og prøv igjen.

Dark-Horse
Dark-HorseInnlegg: 1147
13.02.11 17:22
Marauder2001: Ser vi bort fra de på skadelista

Klarer virkelig skuepillerne å skade seg??

Lalapalala
13.02.11 17:24
Dark-Horse: Klarer virkelig skuepillerne å skade seg??

Hoho...tidenes dårligste trolle forsøk. Gratulerer til deg :)

Dark-Horse
Dark-HorseInnlegg: 1147
13.02.11 17:53
Lalapalala: Hoho...tidenes dårligste trolle forsøk. Gratulerer til deg :)

Mulig det, men ærlig talt; tar dere det greinene for seriøst? Diskuterer hvem som er best teknisk og greier? 

Lalapalala
13.02.11 18:25
Dark-Horse: Mulig det, men ærlig talt; tar dere det greinene for seriøst? Diskuterer hvem som er best teknisk og greier?

Ja? Hvorfor skal vi ikke det? Akuratt som man rangerer skuespillere etter hvor gode de er på skjermen, kan man her diskutere hvem som er best i ringen.

oyre89
oyre89Innlegg: 4885
13.02.11 19:39
rosenborg94: William Reagel? top 6? han er blandt de dårigste 6!!!!

Uten tvil TOPP 6!!

rosenborg94
13.02.11 19:50
hansi84: Alberto Del Rio og Daniel Bryan (fortjener kanskje ikke å være på lista ennå, men snart)

Hvordan kan han ikke det?

Mannen vant RR for .......

rosenborg94
13.02.11 19:50
storhaug1: Gabriel er litt overaskende. Han kommer nok kanskje til å bli top superstar en dag, men jeg synes ikke han er der allerede nå

Enig! han er nok på listen om 1-2 år

rosenborg94
13.02.11 19:52
oyre89: Uten tvil TOPP 6!!

som superstar: nei( kan ikke hsuke sist han vant en kamp på Raw..) må være et år siden, han har vunnet par kamper mot Darren Young på superstrars, wow

De som er bedre til å wrestle en Regal mener jeg:

Morrison

Punk

Bryan

Mcinyre

Barretta

Mysterio

Gabreil

Del Rio

Ziggler

King Sheamus

oyre89
oyre89Innlegg: 4885
13.02.11 19:56
rosenborg94: som superstar: nei( kan ikke hsuke sist han vant en kamp på Raw..) må være et år siden, han har vunnet par kamper mot Darren Young på superstrars, wow

Om det var slik at dei beste wrestlerane vann kvar kamp, hadde Bryan vore WWE-champion og Regal hadde vore med i tittelbiletet.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg