Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Finally... FINALLY (Raw 14.02 - spoilers ahoy)

NYTT TEMA
Marauder2001
Marauder2001Innlegg: 12861
16.02.11 06:20

Jepp,  denne episoden første selvsagt til at jeg brøt med lovnaden sist om ikke å skrive om enkeltepisoder...  Can you smell....

Bitbiter
BitbiterInnlegg: 16278
16.02.11 08:00
Marauder2001: Jepp,  denne episoden første selvsagt til at jeg brøt med lovnaden sist om ikke å skrive om enkeltepisoder...  Can you smell....

Velskrevet.

William Regal med litt homoerotiske tendenser. Han henger fortsatt med, selv om også han begynner å trekke på åra. Men det er vel ikke aktuelt å gi han et lite push igjen, for jeg syns han har endel in-ring skills og ikke minst så har han karisma.

Men de kan vel antakelig glemme alt vedr. PG når The Rock har kommet "hjem". For en verbalt "kastrert" The Rock er ikke The Rock.

Han sparket jo også til PG-ratingen gjennom å nevne at wwe har gått fra Austin og The Rock til "you can't see me"

Det var noe annet før:

http://www.youtube.com/watch?v=dTXkMDZSN7w

cauldron
cauldronInnlegg: 8999
16.02.11 12:59

Flott lesning som vanlig. 

Likte også godt den reviewen du linket til tideligere, JohnReport eller hva det nå var. Mye vetugt. 

pewsinho
pewsinhoInnlegg: 7384
16.02.11 15:41

Det er vel ikke utenkelig at en av Rocks betingelser for å komme tilbake var å ikke legge lokk på signaturspråket hans. Hvis hans inntog nå katalyserer en overgang vekk fra PG, så rykker han nok opp på en og annen liste.

Ellers bra lesning, selvsagt. Selv om billedteksten til det øverste bildet (av Rock) vel er Austin-quote. :-)
Layeth the smacketh down derimot!

PoWoJens
PoWoJensInnlegg: 501
16.02.11 15:44
Marauder2001: Jepp,  denne episoden første selvsagt til at jeg brøt med lovnaden sist om ikke å skrive om enkeltepisoder...  Can you smell....

Fantastisk lesning. Keep up the good work!

Marauder2001
16.02.11 20:29
pewsinho: Det er vel ikke utenkelig at en av Rocks betingelser for å komme tilbake var å ikke legge lokk på signaturspråket hans. Hvis hans inntog nå katalyserer en overgang vekk fra PG, så rykker han nok opp på en og annen liste. Ellers bra lesning, selvsagt. Selv om billedteksten til det øverste bildet (av Rock) vel er Austin-quote. :-)
Layeth the smacketh down derimot!

Er neppe en varig endring, men nå som Senatsvalget er unnagjort kan det nok hende WWE vil være litt mer romslige. 

Og jepp, er ett  Austin-sitat

Marauder2001
16.02.11 21:24

-fikset sitatet  gikk litt i ball klokka 5 i natt ;)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg