Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Nye NXT

NYTT TEMA
Marauder2001
Marauder2001Innlegg: 12861
23.06.12 00:49

Onsdag var det premiere på nye NXT (eller sesong 6 om du vil) fra Full Sail University i Orlando Florida.

H#1:AD benytter anledningen til å sammenlikne sekundærshowene til WWE, og gi nye NXT en foreløpig dom. Ta en titt, og husk å si ifra om du vil ha mer NXT fremover...

oyre89
oyre89Innlegg: 4885
23.06.12 01:58
Marauder2001: si ifra om du vil ha mer NXT fremover...

Heilt klart, men dei bør auka sendetida om dei skal fortsetta med like mykje promoar for Raw/SD.

RoyaleWithCheese
RoyaleWithCheeseInnlegg: 12416
30.06.12 04:56

Nice med egen tråd! :)

Kommer til å poste tanker om kommende show her isteden for hovedtråden. Også konge at du skriver om dette showet også, Marauder! Leser hvert WWE-relaterte innlegg du poster her med stor glede og interesse!

Marauder2001
30.06.12 10:55

Inntil de starter med litt skikkelige storylines blir det nok en del av de vanlige to artiklene. (hvilken avhenger av om jeg får ut RAW-artikkelen før eller etter onsdag). :P

Men hittil har det jo vært en  del å sette i plussmarginen: Bray Wyatt og Ascension, og ikke minst de to brushanene Curtis og Bateman. Jeg tror og WWE må gå seg til litt på hele "filme 4 show i slengen"-løsningen. 

RoyaleWithCheese
05.07.12 16:56

Ny episode!

Fortsetter i samme sporet, med wrestlingen som hovedfokus, uten å begynne på storylines helt enda. Ikke at det er negativt, da disse unge talentene er fantastisk underholdene i ringen. I tillegg fikk man se litt til de kvinnelige wrestlerne som forhåpentligvis skal spille en rolle framover. 

Bray Wyatt kommer neste uke! Gleder meg! Ellers var denne utgaven av NXT på nivå med de første, et herlig konsept, som blir spennende å følge videre!

Marauder2001
09.07.12 03:56

Siden jeg slo to fluer i en smekk med RAW og Smackdown har jeg tatt en grundig titt på ukas NXT.  Det er vel bare å si at den nye vinen ser ut som en god årgang.  For morro skyld har jeg funnet frem noen gamle kamper på youtube fra FCW med de ulike deltakerne som kanskje ikke er så godt kjent for de som kun ser WWEs to store show.

Bear2nd
Bear2ndInnlegg: 55852
11.07.12 18:50

Jim Ross sier det er mulig det kommer en turnering for å krone en NXT champion.

Link

(Innlegget ble redigert 11.07.12 18:51)

RoyaleWithCheese
11.07.12 19:01
Bear2nd: Jim Ross sier det er mulig det kommer en turnering for å krone en NXT champion.

Dette hadde vært fantastisk!!

Bear2nd
11.07.12 19:05
RoyaleWithCheese: Dette hadde vært fantastisk!!

Akkurat dette jeg etterlyste for noen uker sia.

Nxt har alle mulige forutsetninger for å bli et kvalitetsshow, men en championship tittel vil bare bedre på det.

Turneringen blir sikkert topp kvalitet og!

ProcyonLupus
ProcyonLupusInnlegg: 608
11.07.12 19:13

Hadde løftet showet et par ekstra hakk til å bli et skikkelig kvalitetsshow. Eneste som mangler nå, de gjør showet lengre. Dvs, 1 times show eller 1 1/2 times. Så man kan skape skikkelig interessant storylines.

RoyaleWithCheese
11.07.12 19:23
ProcyonLupus: Dvs, 1 times show eller 1 1/2 times. Så man kan skape skikkelig interessant storylines.

Dette hadde vært en god strategi fra WWE sin side. Nå som TNA visstnok leverer varene, og RAW nettopp hadde sitt dårligste, mest barnslige show på aldri så lenge, trenger de et show for ekte wrestling-fans, med ekte wrestling-matcher, ekte wrestling-kommentatorer (JR og Regal er en deilig kombo!), og interessante storylines for å ikke miste fans til konkurrentene. 

Selvfølgelig må også kvaliteten på hovedshowene opp en god del hakk, men dette hadde vært et skritt i riktig retning.

rosenborg94
rosenborg94Innlegg: 9174
11.07.12 19:35

Legg ned Superstars, og så kan de satse sikkelig på NXT! Og gjøre det til et 2 timers show

ProcyonLupus
11.07.12 19:55
RoyaleWithCheese: Dette hadde vært en god strategi fra WWE sin side. Nå som TNA visstnok leverer varene, og RAW nettopp hadde sitt dårligste, mest barnslige show på aldri så lenge, trenger de et show for ekte wrestling-fans, med ekte wrestling-matcher, ekte wrestling-kommentatorer (JR og Regal er en deilig kombo!), og interessante storylines for å ikke miste fans til konkurrentene.  Selvfølgelig må også kvaliteten på hovedshowene opp en god del hakk, men dette hadde vært et skritt i riktig retning.

Dersom de også hadde lagt ned Superstars og/eller skrinlagt Main Event. RAW var forferdelig håper ZD er bedre. Gud ja, JR og Regal som kommentatorer er deilig som bare f***. 

I morgen er neste tapings for NXT.

RoyaleWithCheese
12.07.12 00:55
rosenborg94: Legg ned Superstars

Har ikke tenkt tanken om å legge ned Superstars, men det gir jo mening når man har en ekstra time på RAW, og forhåpentligvis lengre episoder av NXT i fremtiden. 

Jeg sier god idé, da wrestlere som dukker opp på Superstars ikke akkurat er i flyten...

Marauder2001
12.07.12 03:53

Poenget er vel at de har løpende avtaler om salg av Superstars showet, så de kan ikke bare legge det ned.  Dessuten brukes det som en måte å sjekke om midcardere talker de relativt sett lengre kampene i de får på Superstars, gjør de det og holder bra nivå øker sjansen for et push. 

RoyaleWithCheese
12.07.12 22:03

Nye NXT, feat. Bray Wyatt!!

Ikke like bra episode denne uken synes jeg, selv om vi får se noen storylines og rivalerier ta form. Wrestlingkampene synes jeg ikke var så underholdende denne gangen, og det var heller ikke så mange av dem. 

Det jeg likte best med denne episoden er mulighetene de har lagt for noen underholdende feider og matcher framover. Tyson Kidd vs Michael McGillicutty er en feide som fortsetter etter at sistnevnte sørget for at Kidd tapte sin kamp mot Camacho. En annen feud kan være de tidligere tag team-kompisene Justin Gabriel og Heath Slater som sto og kjeklet backstage. Det ble vel annonsert at de to møtes til kamp neste uke. Sist men ikke minst kunne denne episoden by på en backstage brawl! Richie Steamboat og Leo Kruger røk i tottene på hverandre, og dette er en feud jeg ser fram til. Har forhåpninger om at enda flere feider blir etablert i episodene som kommer.

I tillegg er det etterlengtet med Bray Wyatt-debut, og den kom som annonsert denne uken. Han leverer selvfølgelig,  og denne gimmicken blir en av de mest spennende å følge! Vil også nevne Raquel Diaz, som fikk gjøre en ganske kul promo. Hun debuterer neste uke, så det blir spennende å se hva hun har å by på i NXT!

Så selv om jeg ikke syntes dette er den beste NXT så langt, er det mye positivt å hente med tanke på framtidige storylines. Dette er fortsatt det mest spennende WWE har å by på for tiden. 

(Innlegget ble redigert 12.07.12 22:03)

Lalapalala
LalapalalaInnlegg: 4889
12.07.12 22:22

JR tweeter at de skal starte opp med en turnering for å krone den første NXT mesteren.

Randommaster1001
Randommaster1001Innlegg: 3774
12.07.12 22:28
Lalapalala: JR tweeter at de skal starte opp med en turnering for å krone den første NXT mesteren.

Spennende. 

Vi får i hvert fall inderlig håpe at NXT championshipet får et litt bedre utseende enn hva visse andre titler har i WWE om dagen(tenker da på WWE, tag team og diva titlene). Kan allerede se for meg initialene NXT planta med stor gul skrift over hele beltet...

Bear2nd
12.07.12 22:30
Lalapalala: JR tweeter at de skal starte opp med en turnering for å krone den første NXT mesteren.

har han bekreftet det nå eller har du bare lest det samme som meg at du vurderer det?

Randommaster1001
Randommaster1001Innlegg: 3774
12.07.12 22:41
Bear2nd: har han bekreftet det nå eller har du bare lest det samme som meg at du vurderer det?
Bear2nd
12.07.12 22:43
Randommaster1001: Er offisielt bekfreftet.

nice!

Lalapalala
LalapalalaInnlegg: 4889
12.07.12 22:44
Bear2nd: har han bekreftet det nå eller har du bare lest det samme som meg at du vurderer det?

"Its going to be an exciting nite @ Full Sail University tonite. NXT Championship Tourney begins! Join us!!"

rosenborg94
12.07.12 22:45

Kidd vs Onho vs Rollins vs Wyatt! Håper det er første tittel kamp

ProcyonLupus
12.07.12 22:55
rosenborg94: Kidd vs Onho vs Rollins vs Wyatt! Håper det er første tittel kamp

Bray Wyatt er ute i 6 mnd med avrevet muskel.

rosenborg94
12.07.12 22:56
ProcyonLupus: Bray Wyatt er ute i 6 mnd med avrevet muskel.

Faen... Glemte jeg helt.. Ganske synd

McGillicutty i steden for han da

ProcyonLupus
12.07.12 22:57
Randommaster1001: Er offisielt bekfreftet.

Noe å se fram til. Neste uke begynner de å sende episoder fra taping nummer to som ble tatt opp i juni. Med andre ord, slutten av august til begynnelsen av september: NXT Tourney.

RoyaleWithCheese
12.07.12 23:59

Lurer på hvordan turneringsoppsettet blir. Blir det en slags seedet utslagsrunde der topptalentene møter jobbere før kvart/semi-finale eller blir det en battle royal? Satser sterkt på det første, da det kan føre til mange spennende storylines. F. eks. at Leo Kruger kommer ut og ødelegger for Richie Steamboat i semifinalen. Det kan det bli feide av! :D

Hva med å sette opp noen forslag til hvordan turneringen bør se ut, og hvem som bør møte hvem i de forskjellige utslagsrundene? Må tenke litt før jeg kommer med mitt forslag :)

hansi84
hansi84Innlegg: 363
13.07.12 15:18
RoyaleWithCheese: Vil også nevne Raquel Diaz, som fikk gjøre en ganske kul promo. Hun debuterer neste uke, så det blir spennende å se hva hun har å by på i NXT!

Ingen god dag for henne igår. Er desverre altfor grønn.

olk1702
olk1702Innlegg: 14784
13.07.12 20:21

Mest sannsynlig så blir det en turnering på linje med King of the Ring.

Marauder2001
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg