Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Eliminatin Chamber 2014!

NYTT TEMA
CpMunk
CpMunkInnlegg: 3548
22.02.14 14:08

Årets Elimination Chamber PPV tar plass i hjembyen til Brock Lesnar, Minneapolis, Minnesota.

PPVet starter 24. Februar klokken 02:00 Norsk tid.

Match kortet:

Kickoff: Cody Rhodes & Goldust vs Curtis Axel og Ryback.

Kamp 1: Darren Young vs Titus O'Neil.

Kamp 2: The New Age Outlaws vs The Usos for WWE Tag Team tittlene.

Kamp 3: Big E vs Jack Swagger for WWE Intercontinental tittelen.

Kamp 4: Batista vs Alberto Del Rio.

Kamp 5: The Wyatt Family vs The Shield.

Kamp 6: Elimination Chamber WWE World Heavyweight tittel kamp. Randy Orton vs Daniel Bryan vs Antonio Cesaro vs Christian vs John Cena vs Sheamus.

Har ikke fulgt så godt med i det siste så har ikke så mye å skrive om. Håper tråden blir godkjent uansett :-)

Crabsen
CrabsenInnlegg: 11736
22.02.14 15:31

Kickoff: Cody Rhodes & Goldust vs Curtis Axel og Ryback

Håper og tror at Rybaxel vinner denne, slik at en Goldust vs Cody match vil bli bygget opp før mania. Håper Goldust koster de seieren og turner heel.

Kamp 1: Darren Young vs Titus O'Neil.

En kamp mellom to tidligere bestevenner og tag team partnere. Her håper jeg Titus vinner, rett og slett fordi jeg ser en større fremtid for han enn det jeg ser for Darren. Håper Titus vinner denne og blir pushet mot IC-US tittelen.

Kamp 2: The New Age Outlaws vs The Usos for WWE Tag Team tittlene.

Hvorfor er NAO tag team Champions igjen? Håper og ber om at Usos vinner titlene her, men tror egentlig det ikke skjer før på mania. Kanskje usos vinner via DQ og får en rematch på årets største show?

Kamp 3: Big E vs Jack Swagger for WWE Intercontinental tittelen.

Kan ikke se for meg Big E miste tittelen her. Tipper denne ender meg clean big e seier, eller en Jack swagger seier via DQ. Håper også det samme.

Kamp 4: Batista vs Alberto Del Rio.

Gratulerer med seieren dave

Kamp 5: The Wyatt Family vs The Shield.

Kveldens, og kanskje til og med årets match så langt. Denne kan jeg ikke vente med å få se. Håper og tror at Wyatts vinner denne, og at Shield brytes opp offisielt. Det ser jeg heller ikke på som spesielt usannsynlig. 

Kamp 6: Elimination Chamber WWE World Heavyweight tittel kamp. Randy Orton vs Daniel Bryan vs Antonio Cesaro vs Christian vs John Cena vs Sheamus.

Også en kamp jeg gleder meg veldig til. EC kamper er alltid veldig underholdende, og når man ser på hvem som er med i matchen tror jeg det er akkurat det denne matchen kommer til å bli. Frykter at orton retainer, men håper naturligvis DB vinner. Eller kanskje brock kommer på en visit til hjembyen sin for å lage litt trøbbel? Ifølge kane skal besitet være tilstede under morgendagen, så det er bare å få på setebeltet og vente på at det hele ruller igang imorgen. 

Elguaje
ElguajeInnlegg: 17417
22.02.14 16:51

Vi fortsetter å treffe på overskriftene ser jeg. 

CpMunk
22.02.14 16:52

Takk skal du ha Crabsen ;)

CpMunk
22.02.14 16:53
Elguaje: Vi fortsetter å treffe på overskriftene ser jeg.

Det er blitt en trend :P ....faen.....

Kristwic7
Kristwic7Innlegg: 41356
22.02.14 19:27
CpMunk: Det er blitt en trend :P ....faen.....

Så lenge det kun er overskriften som skaper overskrifter, så går det bra.. Fin tråd

Elguaje
22.02.14 20:26

Gleder meg til EC og The Wyats vs The Shield. 

Resten virker ganske så care i grunn. 

Sover nok godt natt til mandag.

rosenborg94
rosenborg94Innlegg: 9174
23.02.14 15:24

Hvor lang tid tror dere kampene får?

Elimination Chamber matchen: 35 min

Shield vs Wyatts: 20 min

Batista vs ADR: 12 min

Big E vs Swagger: 8 min

Rhodes Bros vs Rybaxel: 10 min

New Age Outlaws vs Usos: 12 min

Titus vs Darren Young: 4 min

Choclesnar
ChoclesnarInnlegg: 1011
23.02.14 21:39

Hva som burde/jeg håper skjer: 

Cody Rhodes & Goldust vs Curtis Axel og Ryback. Rybaxel vinner og man ser tydelige antydninger til splitt. Cody vs Goldust på Mania.

Darren Young vs Titus O'Neil: Ikke gå i Cryme Tyme-fella. La Titus vinne. 

The New Age Outlaws vs The Usos: Outlaws er dessverre for kjedelige i ringen til en WM-kamp, så Usos burde vinne nå og møte Rowan/Harper og Real Americans på Wrestlemania.

Big E vs Jack Swagger: Leker litt med tanken på Swagger vs Cesaro, men hvor gjøres det av Big E da? Big E burde vinne og få sitt WM-moment mot heel Mark Henry.

Batista vs Alberto Del Rio: Batista har knust Del Rio hver gang siden sitt return, elendig build-up. ADR er nok satt inn for å få Batista til å se god ut.

The Wyatt Family vs The Shield. Wyatt vinn, Shield splitt, TT på WM.

Randy Orton vs Daniel Bryan vs Cesaro vs Christian vs John Cena vs Sheamus: Bryan blir satt til å starte av Authority, og møter da Cesaro i starten. Cesaro får pinfall på Christian (såfremt Lesnar ikke banker han før kampen, og vinner) og Sheamus (mulig kamp på WM), blir pinnet etter AA, RKO og Running Knee. Cena elimineres av Orton pga. Wyatt interference.

A: CM Punk går ikke WM, så HHH ødelegger igjen for Bryan og setter opp Bryan vs HHH og Batista vs Orton.

Burde skje: CM Punk går mot HHH på WM, Bryan vinner over Orton, TT på Wrestlemania og vi slipper borefesten Batista-Orton. YES!

Elguaje
23.02.14 21:48

Tror ikke at Cody og Goldust brytes. Ikke samtidig som The Shield. 

Pleier ikke å tro på tweets som omhandler fremtide storylines etc , men tror faktisk på tweeten til Goldust, ene og alene pga den siste setningen.

Choclesnar
ChoclesnarInnlegg: 1011
23.02.14 22:17
Elguaje: Tror ikke at Cody og Goldust brytes. Ikke samtidig som The Shield.  Pleier ikke å tro på tweets som omhandler fremtide storylines etc , men tror faktisk på tweeten til Goldust, ene og alene pga den siste setningen.

Hadde vært veldig god booking, men er mye å håpe på med WWE. Nå har PTP også splittet, så tror de vinner mot Rybaxel og wrestler i en multi-tag-team-match på Wrestlemania. 

(Innlegget ble redigert 23.02.14 22:17)

Crabsen
24.02.14 00:24

1 time igjen til kick-off! Flere som sitter oppe inatt?

Crabsen
24.02.14 00:26

*** LISTUS ***

1x paprika pringles

1x bolle med nykokte grønnsaker

1x flaske med ingefærøl

1x bøtte med popcorn

Ha et godt show folkens!

sameoldwwe
sameoldwweInnlegg: 79
24.02.14 00:47

Sitter mest sannsynlig oppe :)

Nat
NatInnlegg: 4306
24.02.14 02:03

Faen jeg glemte av at det er en kick-off.

Så de som vil kan opplyse det først som sist, siden det trolig vil komme frem uansett.

Men nå starter altså EC

Nat
24.02.14 02:04
Crabsen: 1x bolle med nykokte grønnsaker

D-Bryan vil bli veldig stolt av deg med det der. Yes yes yes yes yes

Nat
24.02.14 03:03

This is awesome-chants i forbindelse med heel vs heel match. 

Vince ligger og krøller seg

Joonsimen
JoonsimenInnlegg: 957
24.02.14 03:24

Da tapte jeg på min joker ...

Joonsimen
JoonsimenInnlegg: 957
24.02.14 03:27

Beste matchen i 2014 så langt.

Wyatts vs The Shield

Nat
24.02.14 03:30
Joonsimen: Beste matchen i 2014 så langt. Wyatts vs The Shield

Det der var rått. 

PaulBearers_urne
PaulBearers_urneInnlegg: 2061
24.02.14 03:31

Topp kamp ;)

Må være ubehagelig å wrestle i jeans , gnagsår/brennsår :/

Ropte publikum "we want tables" , at de ikke forstår at det er oppsettet som teller.........

Nat
24.02.14 03:32

Lita return?

PoWoJens
PoWoJensInnlegg: 501
24.02.14 03:33

En helt fantastisk kamp. Overraskende at det er Regins som blir pinnet.

Håper virkelig at Cena lar Bray Wyatt vinne på WM.

Nat
24.02.14 03:38
PoWoJens: En helt fantastisk kamp. Overraskende at det er Regins som blir pinnet. Håper virkelig at Cena lar Bray Wyatt vinne på WM.

Det er vel ment at The -Shields skal skylde på Reigns som sviktet, så møtes the shield på Mania og Reigns vinner og han går i en face-fremtid

sameoldwwe
sameoldwweInnlegg: 79
24.02.14 03:52

Tydelig buing på batista.. moro!

Nat

publikum som jubler med heel og roper på CM Punk. Tipper at Vince er jævla forbanna

Nat
sameoldwwe: Tydelig buing på batista.. moro!

Jepp. Tipper at det koker hos Vince akkurat nå

Nat
24.02.14 03:56

Tipper at Del Rio tenker, faen er dette Canada eller Chicago

Nat
24.02.14 03:57

Denne kampen ble ekstremt kort. Det skyldes at man måtte avslutte den tidlig

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg