Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ultimate Warrior bekreftet død

NYTT TEMA
mami72
mami72Innlegg: 1
09.04.14 18:24

Gammel helt er bekreftet død: http://www.wwe.com/inside/ultimate-warrior-passes-away-26223975

Begynner å bli for mange som dør for tidlig....

Fygaren
FygarenInnlegg: 56420
09.04.14 18:30
mami72: Begynner å bli for mange som dør for tidlig....

Kunne du sagt for 14 år siden. 

cocos-
cocos-Innlegg: 3062
10.04.14 20:45

Veldig trist dette! Han falt om utenfor hotellet på vei til bilen, sammen med sin kone. De hadde ikke håp å redde livet, og nok et liv er gått bort alt for tidlig.

Fulgte jo med han på 90-tallet, var veldig energisk, og alltid morsomt å se når han løp til ringen og var helt vill. Kampene var som så, men han fikk alltid publikum med seg. Var ikke noe stor fan av han, men er glad han kom tilbake til WWE før han gikk bort, og fikk ordnet opp med diverse folk. Takk for alt, Warrior.

Og nå angrer jeg litt på at jeg ikke stilte meg i køen i fjor under Mania-uken da han signerte autografer og bli tatt bilde sammen med. Prisen var svært høy (Høyere enn Taker, Bret Hart, HBK, osv), men nå får jeg aldri sjansen, og $250 som det kostet hadde ikke betydd noe. 

Hvil i fred.

Rizer
RizerInnlegg: 2172
10.04.14 22:24

Han var en barndomshelt for meg. husker når jeg bare var guttungen og alle vi barna havnet i kjelleren på kiosken for å spille wrestling på arcade. valgte alltid Ultimate Warrior og var imponert fordi han var den eneste som klarte å løfte noen over hodet.

får helt frysninger av å tenke på at det siste han sa i ringen var dette, og så dør han dagen etter :( :

No WWE talent becomes a legend on their own. Every man’s heart one day beats its final beat. His lungs breathe a final breath. And if what that man did in his life makes the blood pulse through the body of others, and makes them bleed deeper and something larger than life, then his essence, his spirit, will be immortalized. By the storytellers, by the loyalty, by the memory of those who honor him and make the running the man did live forever. You, you, you, you, you, you are the legend-makers of Ultimate Warrior. In the back, I see many potential legends. Some of them with warrior spirits. And you will do the same for them. You will decide if they lived with the passion and intensity. So much so that you will tell your stories and you will make them legends, as well. Ultimate. You are the Ultimate Warrior fans. And the spirit of Ultimate Warrior will run forever!

borbje
borbjeInnlegg: 4753
10.04.14 22:47

RIP

Elguaje
ElguajeInnlegg: 17417
10.04.14 23:17
cocos-: $250 som det kostet hadde ikke betydd noe.

Kostet/koster det virkelig så mye?

PaulBearers_urne
PaulBearers_urneInnlegg: 2061
11.04.14 05:22

Har sett signerte belter på ebay nå for 7k.......

Noen autografer kan bli svært verdifulle , f.eks Bruce Lee (hans dagbok gikk for 100k)

Zappadude
ZappadudeInnlegg: 1103
12.04.14 22:20

Takk for veldig gode barndomsminner Warrior. Disse er de fem beste kampminnene jeg har med The Ultimate Warrior:

1. The Ultimate Warrior vs Randy Savage ( Wrestlemania VII )

2. Randy Savage vs The Ultimate Warrior ( Summerslam 92 )

3. The Ultimate Warrior vs Hulk Hogan ( Wrestlemania VI )

4. Rick Rude vs The Ultimate Warrior ( Summerslam 89 )

5. The Ultimate Warrior vs Sergeant Slaughter ( Royal Rumble 91 )

Hvil i fred Warrior!!!

borbje
borbjeInnlegg: 4753
13.04.14 21:42

54 år, døde vel av steroidbruken antagelig da..

Ikke høy gjennomsnittsalder på wrestlingfolka

Rizer
RizerInnlegg: 2172
vadefugl
vadefuglInnlegg: 40363
22.04.14 19:09
Zappadude: 3. The Ultimate Warrior vs Hulk Hogan

Den kampen husker jeg ja. To legender som slåss mot hverandre. Bare helt herlig kamp altså.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg