Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

***WWE Night Of Champions 2014***

NYTT TEMA
CpMunk
CpMunkInnlegg: 3548
21.09.14 13:03

Hvor: Bridgestone Arena. Nashville, Tennessee 

Når: 22 September 02.00 Norsk tid

Match Card:

WWE World Heavyweight Champion Brock Lesnar vs John Cena
John Cena skal nå prøve så godt han kan å bevise seg selv at han er i stand til å slå The Beast Incarnate Brock Lesnar for tittelen som han så lett tapte på Summerslam. John Cena går tvilsomt seirendes ut fra denne kampen. 
Brock Lesnar vinner!

Chris Jerich vs Randy Orton
For 2 uker siden angrep Orton Jericho backstage etter Jericho's brutale steel cage match mot Bray Wyatt. Dette er den Randy Orton som er den beste versjonen av Randy Orton. Så godt som ustoppelig og dermed en så godt som sikret seier til Orton.
Randy orton vinner!

Intercontinental Champion Dolph Ziggler vs The Miz
Klarer "Show off" å gjenta sin Summeslam suksess eller klarer The Miz å få Ziggler i en Figure 4 Leg Lock og bli 4 ganger IC mester?
Usikker på hvem som vinner!

WWE Tag Team Champions The Usos vs GoldStar
To lag med brødre skal kjempe om Tag Team tittlene i hva som kommer til å bli en gøyal opptreden. Goldust har som kjent aldri vært i bedre form før, Cody har alltid vært talenfull og begge Usoene har god tag team kjemi sammen.
Dust brødrene vinner denne!

Mark Henry vs Rusev
Klarer Mark Henry å innføre Rusev inn i Hall of Pain? Dette gjenstår å se på Night of Champions!
Usikker på vinneren!

United States Champion Sheamus vs Cesaro
Cesaro og Sheamus har opptil flere ganger hatt imponerendes kamper sammen. Heldigvis for meg, er dette noe jeg ikke har sett på lenge og vil forhåpentligvis få en god opplevelse når de to nok en gang går inn i ringen sammen. Får de nok tid har denne potensialet til å bli match of the night (of champions).
Sheamus vinner!

Glem ikke, at for bare 9.99$ kan du se dette PPVet live, og helt til du blir lei i etterkant. Bare 9.99$ 

Crabsen
CrabsenInnlegg: 11723
21.09.14 13:06

Mitt joker tips for cardet er at Chris Jericho beseirer Orton, mest sannsynlig via roll up eller lignende

CpMunk
21.09.14 17:58

Jericho kan lett ta seieren ja. Har lest at han ikke blir lenge vekke denne gangen, og dermed fortsette i samme run, i stede for å returnere om 6 måneders tid.

CpMunk
21.09.14 23:14

Seth Rollins vs Roman Sandow?

Choclesnar
ChoclesnarInnlegg: 1011
21.09.14 23:26
CpMunk: Seth Rollins vs Roman Sandow?

50/50 mellom han og Hunico.

Crabsen
22.09.14 00:15
CpMunk: Seth Rollins vs Roman Sandow?

WWE kan fortsatt rekke å leie inn Jason Momoa før NoC starter og bruke han som Reigns sin stunt double

Crabsen
22.09.14 00:52

Noen som har en fungerende side der jeg kan streame showet? Coolsport er jo nede nå....

sameoldwwe
sameoldwweInnlegg: 79
22.09.14 00:56
Crabsen: Noen som har en fungerende side der jeg kan streame showet? Coolsport er jo nede nå....

http://watchwrestling.ch/home/

Crabsen
22.09.14 00:59
sameoldwwe: http://watchwrestling.ch/home/

Gracias amigo

Crabsen
22.09.14 02:08

Steike den ansiktsmalingen til goldust er creepy

Kristwic7
Kristwic7Innlegg: 41325
22.09.14 03:21

Respekt til Mark Henry ass, for en mann! Gråter under nasjonalsangen

(Innlegget ble redigert 22.09.14 03:25)

Kristwic7
22.09.14 03:22

Latterlig bra kamp av Cesaro

(Innlegget ble redigert 22.09.14 03:22)

Choclesnar
ChoclesnarInnlegg: 1011
22.09.14 09:19
Kristwic7: Latterlig bra kamp av Cesaro

Sist gang jeg sjekket var det to wrestlere.

sameoldwwe
sameoldwweInnlegg: 79
22.09.14 12:09
Kristwic7: Respekt til Mark Henry ass, for en mann! Gråter under nasjonalsangen

Krokodilletårer så langt øyet kan se...

sodajr
sodajrInnlegg: 10856
22.09.14 13:51

Blir vel en ny kamp mellom Lesnar og Cena nå?

Crabsen
22.09.14 13:54
sodajr: Blir vel en ny kamp mellom Lesnar og Cena nå?

Jupp, inside Hell In a Cell.

Kristwic7
22.09.14 18:14
Choclesnar: Sist gang jeg sjekket var det to wrestlere.

Sheamus var bra, Cesaro var 10/10

Kristwic7
22.09.14 18:14
sameoldwwe: Krokodilletårer så langt øyet kan se...

Jepp! Flott fremført av Garcia og

Kristwic7
22.09.14 18:15
Crabsen: Jupp, inside Hell In a Cell.

Cena imponerte virkelig

TopOfTheWorld
TopOfTheWorldInnlegg: 1222
22.09.14 18:54

Usos vs Gold and Stardust - 8/10

Sheamus vs Cesaro - 9/10

Ziggler vs Miz - 4/10

Rusev vs Mark Henry - 2/10

Jericho vs Orton - 8/10

Paige vs AJ vs Nikki - 6/10

Lesnar vs Cena - 7/10

Bra PPV, Ambrose sitt return og slutten var kjempe bra. 

CpMunk
22.09.14 23:25

Usos vs Goldust og Stardust **1/2

Sheamus vs Cesaro ***3/4

Seth Rollins vs Roman Reigns (** for taxi entrance av Ambrose)

Jericho vs Orton ***1/2

Lesnar vs Cena ***3/4

Marauder2001
Marauder2001Innlegg: 12861
23.09.14 02:49

Usos vs Gold and Stardust - 9/12 [Rett lag vant, bra fortelling, litt lei av Usos, god finish]

Sheamus vs Cesaro - 11/12 [En "topp ti" kamp i år,  gud bedre så bra Sheamus er når han er punching bag i 10 minutter, men nekter å gi seg mens leken er god.  Pluss i boka for at de fortsetter "Sheamus bruker alle tyvtriks"-historien med å la ham vinne på et Brogue kick på Cesaro når denne var distrahert av dommeren.]

Ziggler vs Miz - 5/12 [Fikk lite tid, ubrukelig kommentering. trakk opp at MIz tok hjem seieren  han+ stunt double Mizdow er bare morsomt!]

Rollins vs Reigns - 6/12 [Bra at Rollings fortsetter med sine walk-over seire når han kan,  Ambrose er og blir fantastisk,  eneste som hadde vært bedre var om det var han som var taxisjåfør med en forvirret kunde baksetet.] 

Rusev vs Mark Henry - 4/12 [Kjedelig kamp, men når Mark Henry gråter en -1- enkel tåre før han tapper ut, så kan jeg ikke bedømme den lavere...]

Jericho vs Orton - 5/12  [En teknisk vel gjennomført kamp som får trekk for a) å ha absolutt ingen betydning i historiene som fortelles, b) ha vært gjennomført minst et dusin ganger de siste årene og c) finisheren.  Jericho hopper ut i en Great nothing ("What a manouver!") ene og alene for å spise en RKO.  Jeg trodde vi hadde droppet det der etter Chirstian la opp og Del RIo ble sendt hjem til Mexico... ]

Paige vs AJ vs Nikki - 9/12 [Nikki Bella beviste at hun faktisk er "Fearless Nikki"  slik hun bumpet i denne kampen, og hun begynner å få et respektabelt moveset etter et år med hard trening.  Paige er fortsatt litt overspillende (mange år med indywrestling) mens AJ er AJ.  Straks hun får oddsen mot seg er hun uovervinnelig.  Dette betyr vel en endelig rubbermatch mot Paige før de kan begynne å bygge frem mot en kamp med Steph.  Promoen til Brie tyder på at det nærmer seg en Bella-feide.  Meget mulig årets beste ikke-NXT jentekamp.]

Lesnar vs Cena - 9/12 [Det var en logisk kamp, der det ikke overraskende ble en overbooket finish.  Det er helt greit for min del.  Lesnar er fortsatt mester og beviste at selv 3AAer, en evighet i STF-grep og en curb stomp i beste fall bare stagger ham noen få sekunder før han kommer tilbake som et uvær.  Rollins beviste at han er den evige opportunisten som er lei av å bli satt på vent av Autoriteten til fordel for en deltidsmester,  og Cena er Cena, men har samtidig forspilt sin automatisk returkamp. Det var helt logisk at Rollins ville forsøkte å cashe inn på den tilsynelatende mest skadde i kampen (Lesnar) og da måtte han jo skape en DQ først. I tillegg er han jo nå redd for at Ambrose skal returnere med sin evige cock-blocking  så han måtte smi mens jernet er varmt.  Reigns er ute i over en måned, og Ambrose er vel ikke helt ferdig med filminnspilling så jeg mistenker at månedens house-show turne blir Rollins vs Cena med en avslutningskamp på HiaC om retten til å utfordre Lesnar på Survivor Series. ]

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg