Hei og velkommen til årets tråd. 2017 var ikke bare et bra år for wrestling generelt, men spesielt her inne på VGD. Med 5080 innlegg per nå, er det en solid dobling fra 2016-tråden, som avsluttet med 2228.
WWE ga oss som ventet mange oppturer og nedturer, og man får krysse fingrene for et enda bedre 2018.
Noen ser RAW/SD og PPVer direkte og kommenterer her inne underveis i sendingen. Gå derfor inn på eget ansvar på mandager(etter PPV) tirsdager(RAW), onsdager(SD) og torsdager(NXT)
Angående spoilere: Respekter de andre brukerne, vi er ikke mange her inne, så er dumt hvis folk slutter å skrive her inne på grunn av at andre ikke kan oppføre seg.
Hva jeg ser som spoilere:
Alt som er kayfabe og skal foregå på showene. Jeg ser ikke på ordentlige skader, suspensjoner, sykdom etc som spoilere. Vet at noen liker å lese om hva som skjer "behind the scenes", meg inkludert til en viss grad, men marker tydelig med SPOILER. Best av alt - legg det i en link.
Det er gøy å spekulere og fantasy booke litt selv, men det er noe annet en det som faktisk kommer til å skje.
WWE champions per 01.01.2018:
RAW
Universal: Brock Lesnar
RAW Tag Team: Seth Rollins & Jason Jordan
Intercontinental: Roman Reigns
RAW Women: Alexa Bliss
Cruiserweight: Enzo Amore
Smackdown
WWE: AJ Styles
SD Tag Team: Usos
US: Vacated
SD Women: Charlotte