Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

*Den store WrestleMania-tråden*

NYTT TEMA
Elguaje
ElguajeInnlegg: 20649
05.04.18 13:09

Hei alle sammen!

Da har vi kommet til årets store happening i WWEs verden, nemlig WrestleMania-helgen. De seneste årene har hele helgen blitt en stor begivenhet med Hall of Fame, NXT:TakeOver, WrestleMania og RAW/Smackdown etter Mania. 

Og med det føltes det riktig ut at det også får en egen tråd her inne. 

Dette er menyen, og så kommer det mer utfyllende innlegg etter hvert. 

Fredag: Hall of Fame
Lørdag: NXT TakeOver New Orleans
Søndag: WrestleMania 34
Mandag: RAW
Tirsdag: Smackdown

Elguaje
05.04.18 13:09

Hall of Fame

Når: Fredag
Hvor: Smoothie King Center, New Orleans
Sees: Tror det sendes live på WWE Network
Klokkeslett: Noen som vet?

Hall of Fame har for mange blitt den «offisielle» starten på WrestleMania-helgen. Her hylles utvalgte wrestlere som har preget bransjen hvert år. Hall of Fame ble holdt for første gang i 1993, og siden har det blitt 164 innsettelser. 

Individuell:

Mark Henry (inducted by Big Show)
Ivory (Molly Holly)
Jeff Jarrett (Road Dogg)
Hillbilly Jim (Jimmy Hart)
Goldberg (Paul Heyman)

Tag Team:

The Dudley Boyz 

Warrior Award: 

Jarrius «JJ» Robertson

Kjendis:

Kid Rock

(Innlegget ble redigert 05.04.18 13:10)

Elguaje
05.04.18 13:15

..Sliter med å kopiere inn teksten her nå...

(Innlegget ble redigert 05.04.18 13:21)

Elguaje
05.04.18 13:57

.....

Noen som har peiling? Prøver å kopiere fra Pages, men når jeg kopierer det inn her forsvinner store deler. Har en del linker som er lagt inn i teksten, kan det være det?

(Innlegget ble redigert 05.04.18 13:59)

borbje
borbjeInnlegg: 10582
05.04.18 15:21

Når på søndag starter sendinga..Er jo langt dette så begynner kanskje før ett vår tid 

Crabsen
CrabsenInnlegg: 14095
05.04.18 16:39
borbje: før ett vår tid

Rimelig sikker på at Kick-Off starter 10 eller 11

borbje
05.04.18 19:06

Ok..må ha et par timer på øyet på søndag kvelden skal jeg holde helt ut

Knaxern
KnaxernInnlegg: 45674
05.04.18 19:08
Elguaje: Noen som har peiling? Prøver å kopiere fra Pages, men når jeg kopierer det inn her forsvinner store deler. Har en del linker som er lagt inn i teksten, kan det være det?

Kopier teksten din inn i notisblokk, så kopierer du derfra og limer inn her.

Skal funke om du gjør det på den måten.

mcdermott
mcdermottInnlegg: 65910
05.04.18 21:32

Blir det American Bad Ass som dukker opp for å møte Cena....?

borbje
05.04.18 22:05

Håper egentlig ikke undertaker eller bad ass opp, tror det kan bli forferdelig

Lilleborg
LilleborgInnlegg: 37575
06.04.18 07:56

Altså, jeg elsker årets WM-kort. Det er så mange matcher med potensialet til å stjele showet. Man MÅ jo bare glede seg!

Noe av det kuleste med årets kampkort er at det er såpass mange kamper som er helt åpne i forhold til hvem som skal vinne. Et helvete for oss som har tippekonker, men det er superviktig for spenningen sin del!

Huff, jeg gleder meg altfor mye til denne helga...

Elguaje
06.04.18 12:44

. Jeg prøver på nytt..

(Innlegget ble redigert 06.04.18 12:45)

Elguaje
06.04.18 13:26

Jeg klikker her altså. Hvorfor skal det være så forbanna vanskelig å få copy+paste inn et innlegg, uten at alt skal fucke seg opp..

Har kopiert rett fra Pages. Jeg har vært innom Notater. Jeg har prøvd å legge inn alle lenkene på nytt mens teksten lå klar her inne på VGD. 

(Innlegget ble redigert 06.04.18 13:30)

Crabsen
06.04.18 13:48
Elguaje: Jeg klikker her altså. Hvorfor skal det være så forbanna vanskelig å få copy+paste inn et innlegg, uten at alt skal fucke seg opp..   Har kopiert rett fra Pages. Jeg har vært innom Notater. Jeg har prøvd å legge inn alle lenkene på nytt mens teksten lå klar her inne på VGD.

Høres ikke enkelt ut dette nei, skulle ønske jeg var noe til hjelp, men har særdeles lite forhold til Pages..

Elguaje
06.04.18 13:51
Crabsen: Høres ikke enkelt ut dette nei, skulle ønske jeg var noe til hjelp, men har særdeles lite forhold til Pages..

Er første gang jeg bruker det selv. Har pleid å bruke Word før, men har ikke fornyet brukeren siden jeg sluttet å studere. Bruker svært sjeldent slike skriveprogram..

Typisk at det skal være så sykt vanskelig. VGD er ikke akkurat det beste stedet å kopiere inn tekster på heller. 

(Innlegget ble redigert 06.04.18 13:51)

borbje
06.04.18 14:20

Kan du ikke sende hele greia til en annen som har bedre program, som kan lime dette inn 

Crabsen
06.04.18 15:45

Tenkte å legge den her fremfor på tippekonk tråden, så ikke disse mixes sammen. En liten NXT Takeover tippekonk:

NXT TakeOver: New Orleans

Singles Match - NXT Championship: Andrade "Cien" Almas vs Aleister Black

Singles Match - NXT Womens Championship: Ember Moon (C) vs Shayna Baszler

Triple Threat Tag Team Match - NXT Tag Team Championship & DRTTC trofeet: Undisputed Era (Adam Cole & Kyle O'Reilly) (C) vs Authors of Pain vs Roderick Strong & Pete Dunne

6-Man Ladder Match - NXT North-American Championship: Adam Cole vs Ricochet vs Lars Sullivan vs EC3 vs Velveteen Dream vs Killian Dain

Unsanctioned Match - Vinner Gargano kommer han tilbake til NXT: Johnny Gargano vs Tommaso Ciampa

(Innlegget ble redigert 06.04.18 15:48)

PaulBearers_urne
PaulBearers_urneInnlegg: 3627
06.04.18 16:36

Eneste jeg bryr meg om er Taker (de har jo hinta så mye at blir overraskende om det ikke skjer) og HHH men håper WM blir bra

Crabsen
06.04.18 17:20

Singles Match - NXT Championship: Andrade "Cien" Almas vs Aleister Black

Singles Match - NXT Womens Championship: Ember Moon (C) vs Shayna Baszler

Triple Threat Tag Team Match - NXT Tag Team Championship & DRTTC trofeet:Undisputed Era (Adam Cole & Kyle O'Reilly) (C) vs Authors of Pain vs Roderick Strong & Pete Dunne

6-Man Ladder Match - NXT North-American Championship: Adam Cole vs Ricochet vs Lars Sullivan vs EC3 vs Velveteen Dream vs Killian Dain

Unsanctioned Match - Vinner Gargano kommer han tilbake til NXT: Johnny Gargano vs Tommaso Ciampa

Crabsen
06.04.18 18:36

Var tilnærmet umulig å tippe mesteparten, men dette var tankegangen min:

Black vs Almas - Føles rett og slett ut som det perfekte tidspunktet å putte beltet på Black. Han har hatt en strålende rise i NXT med gode mid-card feuds, nå senest mot Velveteen Dream, og vant også superstar of the year. Det føles ut som det er på tide at han tar det neste steget opp. MEN, etter prestasjonen til Almas den siste tiden er det mulig de planlegger å ha han retaine her, og heller sette opp en rematch med noe stipulation på neste TakeOver

Moon vs Baszler - Mange forventet nok at Baszler skulle ta beltet i første kampen de hadde på forrige TakeOver, men Moon greide akkurat å redde tittelen sin. Nå som det også ryktes at Moon skal gå opp til Main Roster etter WM ser jeg ingen annen vei ut av denne enn at Baszler kaprer tittelen. 

Undisputed Era vs Authors of Pain vs Strong & Dunne - Denne var litt vrien. AoP regner jeg med går opp til Main Roster etter WM i likhet med Moon, så de utelukket jeg med en gang. Da var det åpenbare valget at Undisputed Era retainer titlene, men jeg tror det kommer en twist her. Roddy og Pete har sett strålende ut i DRTTC med fantastisk kjemi og double team moves, noe ingen hadde forventet. Både Strong og Pete er to av de beste workerne i WWE, og førstnevnte spesielt føler jeg fortjener sin første tittel etter fjoråret han hadde. Dette kan også bygges til en fin feud senere mellom Strong og Dunne for UK tittelen som sistnevnte foreløpig holder. Det som også veier opp i dems favør er at Undisputed Era stiller uten Bobby Fish som er skadet, og Adam Cole må dermed ta plassen hans og gjøre double-duty denne natten. Tror det kan skape problemer, så derfor tror jeg heller Adam vinner...

Ladder Match: Cole vs Ricochet vs EC3 vs Sullivan vs Dain vs Velveteen - Ren bingo nesten dette, men jeg heller mot Adam Cole hvertfall nå som jeg har satt han opp til å tape tag team kampen. Det er etter min mening det tryggeste valget, og muligens han som trenger den mest nå. Har ikke helt stemt for han siden han kom til NXT, men tror dette er natten der han endelig kaprer en singles tittel. EC3, Ricochet og Velveteen er også veldig klare kandidater i mine øyne, og ser fort en av dem vinne også. Men for nå går jeg med Adam Cole, baybay

Ciampa vs Gargano - Nok en gang, bingo. Umulig å vite hva planen dems her er, å få Gargano opp på main roster, la Ciampa komme like etter, og fortsette feuden dems der. ELLER, få Gargano tilbake til NXT igjen, da er det nok en god stund til vi ser han på main roster, men da får vi fortsatt feuden videre i NXT. Jeg vipper mot Ciampa seier, og enda et brutalt nederlag for Gargano. Ciampa trenger nødvendigvis ikke følge han opp til Main Roster med en gang, men at Gargano lager seg et lite navn der først, vinner en midcard tittel, også kommer Ciampa og ødelegger alt igjen, og setter opp en match på f.eks SummerSlam. Men som sagt umulig å si, en god del av meg vil virkelig se Gargano vinne denne, men time will tell...

JimmiNomer
JimmiNomerInnlegg: 1336
06.04.18 21:15

WM-palooza er i gang; tippekonken er ankommet! Beklager dersom noen synes den ble for tynn ;)

Elguaje
07.04.18 11:41

...

Sorry for at tråden blir spammet av meg her..

(Innlegget ble redigert 07.04.18 11:49)

Mirage
MirageInnlegg: 21292
07.04.18 11:57

Tenker det går greit jeg. 

Crabsen
07.04.18 12:18
Elguaje: Sorry for at tråden blir spammet av meg her..

Er tross alt din tråd, så unnskyldningen kan du legge bort ;-)

Men virker som det ble litt vrient dette ja, kanskje best å evt bare lage en kort oppsummering istedet uten alle linkene?

Elguaje
07.04.18 12:21
Crabsen: kanskje best å evt bare lage en kort oppsummering istedet uten alle linkene?

Var det jeg prøvde på nå..Skrev om mye(kortere) men med copy+paste fra enkelte setninger/avsnitt. Så virker som at hele dokumentet ikke vil samarbeide..

Hadde skrevet relativt omfattende slik at de som kommer litt uforberedt inn til denne helgen kunne komme à jour før showene. Men men.

(Innlegget ble redigert 07.04.18 12:24)

Crabsen
07.04.18 12:34
Elguaje: Hadde skrevet relativt omfattende slik at de som kommer litt uforberedt inn til denne helgen kunne komme à jour før showene. Men men.

Jepp ser den, forferdelig irriterende når du har tatt deg tiden til å skrive en omfattende tekst, men den blir enten slettet eller i ditt tilfelle ikke får postet det inn...

Been there, done that for å si det sånn. Men ingen skal si noe imot pågangsmotet ditt hvertfall!

Elguaje
07.04.18 12:34

Sted: Smoothie King Center, New Orleans
Kapasitet: 16-17000
Når: 01.15 - 04.00 (Pleier å vare i mellom to og en halv til tre timer)
Sees: WWE Network , eventuelt diverse streams hvis du en den typen.
Offisielle theme songs: Cane Hill - It Follows og Cane Hill - Lord of Flies

NXT er som kjent stedet der wrestlere er for å utvikle seg og bli vant til WWE sin stil, før de tar steget opp til main rosteren som wrestler på RAW, Smackdown og 205 Live.

Og for dere som ikke har sett det før, sett av tid, TakeOver skuffer aldri! 

På denne helgas TakeOver får vi servert fem kamper, og alle kommer til å levere høy kvalitet. Dette er kanskje det beste TakeOver-cardet jeg har sett:

Udisputed Era(c) vs Authors of Pain vs Roderick Strong & Pete Dunne - Triple Threat Tag Team Match for the NXT Tag Team Championship and The Dusty Rhodes Tag Team Classic Trophy

Ember Moon(c) vs Shayna Baszler - NXT Women’s Championship

Adam Cole vs Ricochet vs EC3 vs Killian Dain vs Lars Sullivan vs Velveteen Dream - 6 man ladder match for the new NXT North American Championship

Johnny Gargano vs Tomasso Ciampa - Unsanctioned match, if Gargano wins he’s rehired at NXT

Andrade «Cien» Almas (c) vs Aleister Black - NXT Championship

(Innlegget ble redigert 07.04.18 12:40)

Elguaje
07.04.18 13:03

Hvem ser live i kveld?

(Innlegget ble redigert 07.04.18 13:05)

Elguaje
07.04.18 13:07

.

(Innlegget ble redigert 07.04.18 13:08)

borbje
07.04.18 13:13

Jeg skal først på enga kamp, så tipper jeg blir oppe å ser dette når jeg kommer hjem og får slappa av litt..

Ladder matchen ser lovende ut, hele showet blir nok bra 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg