Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

WWE 2019

NYTT TEMA
Zappadude
ZappadudeInnlegg: 1206
12.01.19 22:52
Crabsen: FOR en åpning!

Blir svett av dette, helt fantastisk.

Crabsen
CrabsenInnlegg: 12372
13.01.19 01:04

WALTER! DER RING GENERAL!

Ståpels nivå på den entrancen

(Innlegget ble redigert 13.01.19 01:08)

Zappadude
ZappadudeInnlegg: 1206
13.01.19 01:19

NXT Uk TakeOver: Blackpool

Moustache Mountain vs Grizzled Young Veterans Uk Tag Titles: 10/10

Finn Balor vs Jordan Devlin: 7,5/10

Dave Mastiff vs Eddie Dennis: 8/10

Rhea Ripley vs Toni Storm NXT Uk Women Title: 8,5/10

Pete Dunne vs Joe Coffey WWE UK Title: 10/10

WALTER Is Here: 10/10

(Innlegget ble redigert 13.01.19 01:22)

Crabsen
13.01.19 02:03

NXT Uk TakeOver: Blackpool

Moustache Mountain vs Grizzled Young Veterans Uk Tag Titles: 10/10

Finn Balor vs Jordan Devlin: 8/10

Dave Mastiff vs Eddie Dennis: 6,5/10

Rhea Ripley vs Toni Storm NXT Uk Women Title: 7,5/10

Pete Dunne vs Joe Coffey WWE UK Title: 9,5/10

WALTER: 11/10

Elguaje
ElguajeInnlegg: 18450
13.01.19 04:07

WALTER vs Pete Dunne for tittelen. Fytti helvete for en match det kommer til å bli! 

Men når blir det? Og blir nok her Dunne mister beltet.

(Innlegget ble redigert 13.01.19 04:08)

borbje
borbjeInnlegg: 5969
13.01.19 14:53

Så jævlig bra med få matcher så vi kan få litt lengde på de, og dette var fantastisk bra...Og til normal tid for oss, slippe å holde seg oppe hele natta..

Og Walter greiene var mektig..Aldri sett han wrestle, er han heel ?

Crabsen
13.01.19 14:55

Mange har nok tenkt for seg scenarioet nå ved at Becky taper mot Asuka på Rumble før hun tar del i og vinner selve Rumble matchen, og da utfordrer Ronda. Men hva om de gjør noe slikt isteden?

Becky slår Asuka, Sasha slår Ronda, sistnevnte vinner Rumble og utfordrer Becky for SD tittelen? Hadde aldri tenkt over det før nå, men er et par faktorer som gjør at jeg fort kan se det skje nå:

- Ronda kan gå til SD, med den nye Fox avtalen dems kan jeg fort se at de vil ha henne der 

- Sasha er åpen for å endelig feide med Bailey over tittelen på WM

- dersom de skal blande inn Charlotte er det enklere å få til siden hun er SD, og at man da har alle 3 på samme brand

Selvsagt ikke gitt at Becky eller Ronda vinner Rumble i det hele tatt, men er temmelig sannsynlig. Uansett en spennende teori jeg kom på nå syntes jeg. Hva tenker dere?

Elguaje
13.01.19 15:05
borbje: er han heel ?

(Innlegget ble redigert 13.01.19 15:06)

Crabsen
13.01.19 15:19

Fytte helvete. Satser på at Barthel tar med seg Aichner til NXT UK og former Ringkampf v.2 med WALTER 

Elguaje
13.01.19 15:22
Crabsen: Satser på at Barthel tar med seg Aichner til NXT UK og former Ringkampf v.2 med WALTER

Mot British Strong Style!

Yes, please.

Lilleborg
LilleborgInnlegg: 36690
13.01.19 17:44

Liker tanken din om Ronda, Crabsen. Men:

- Sasha har ikke gjort om en dritt i 2018. Rart å gi henne tittelen da, og samtidig la henne påføre Ronda hennes første tap. 

vadefugl
vadefuglInnlegg: 40991
13.01.19 22:26

Så selveste psykoen trakk seg? At det går an. De kunne ha gjort det slik at han bare ga fingeren til hele showet. Men nei da.

Crabsen
14.01.19 16:31

Noe spesielt du sikter til her vadefugl?

Crabsen
14.01.19 16:38

Lilleborg (test): Ja, det er vel kanskje det eneste som strider mot det scenarioet. Men virker som de heldigvis har innsett dette nå, derav promoen til Ronda hvor hun kaller Sasha "The unsung hero of WWE". Virker som de prøver hardt nå å heve statusen hennes, og det kan jo være for en god grunn tenker jeg, men å slå Ronda om under 2 uker nå hadde kanskje vært litt for ekstremt.

vadefugl
vadefuglInnlegg: 40991
14.01.19 20:33

Jo da, Crabsen. Imaget han har er å være psykopat. Og da passer det dårlig med nerver.

Crabsen
14.01.19 22:07
vadefugl: Jo da, Crabsen. Imaget han har er å være psykopat. Og da passer det dårlig med nerver.

Ah Lars ja. Synd det der, angst er aldri noe å tulle med, spesielt da i denne situasjonen. Men er det virkelig så ille burde en kanskje revurdere main roster for nå å heller ta et par år til i NXT, hvordan de skulle forklart det er dog en annen sak

Elguaje
15.01.19 10:55

Da ble det et par overskrifter fra RAW da.. 

- Braun mister tittelmatchen på RR mot Brock, siden han fortsatt ikke er klarert til å gå i ringen. Vet ikke om måten det ble gjort på er den beste men..

- EC3, Nikki Cross og Heavy Machinery fikk alle en eller annen form for debut. EC3 med den svakeste, og kan knapt kalles en debut. Fikk publikum det hele tatt med seg at han dukket opp på skjermen? Nikki Cross på RAW, altså bort fra Sanity, til tross for at entrance sangen og stilen er den samme. Men er nok best for henne å holde seg langt unna dem, med tanke på deres booking. 
Må si jeg lo godt av Otis. Haha, for en kar. 

- Bobby Lashley vinner IC-tittelen. Så faktisk ikke den komme, men kanskje han som trenger den mest av de tre? 

- Finn Bálor vinner main eventen og skal møte Brock Lesnar på RR. Hvordan kommer dette til å gå? Lik match ala AJ Styles/Daniel Bryan vs Brock Lesnar? 
Nå er jeg så dum at jeg begynner å fantasybooke dette selv, hvor Bálor vinner og han joiner Paul Heyman, og en ekte Bálor Club blir skapt. Men det skjer nok aldri, i hvert fall ikke med WM rett i nærheten. 

Crabsen
15.01.19 12:36

Det var da noe en kan kalle et meget bra RAW vel?! Noen ting som kanskje skulle blitt gjort annerledes som Elguaje sier, men overall var jo dette mer enn underholdende, med mange nye stories og kamper. Herlighet å mye som skjedde her, får ta en review senere idag, men for nå, bra jobba. RAW er tilbake

(Innlegget ble redigert 15.01.19 12:36)

Crabsen
15.01.19 12:51

Fy helsike å KO har gått ned i vekt! Er på mob så får ikke lagt til bildet, men bare å søke opp. Trenger dog litt muskler nå, så jo litt spinkel ut

(Innlegget ble redigert 15.01.19 12:52)

Crabsen
15.01.19 14:38

RAW review:

- showet åpner med Vince som får sjåføren til å pusse vekk usynlige flekker fra sin personlige limo, allerede bedre enn det meste vi fikk se fra fjoråret

- braun holder en bedre promo enn forrige uke, imponerende. Han sier han er 100% klar for Brock, noe det senere viste seg at han ikke var. Corbin kommer ut og er dick, vi får litt tom og jerry action, Elias har satt opp konsert backstage og røper til Braun at Jerry gjemmer seg i limosinen (som Braun ikke vet er vince sin, ennå). Braun går full Braun på limoen, jerry lurer seg unna igjen, og big daddy Vince dukker opp. Braun tar et par steg tilbake og begynner å revurdere hele karrieren før vince gir han en bot på 100k dollar, Braun blir sint, vince blir sint, Braun har ikke en tittelkamp på Rumble lengre. Dette kunne nok blitt gjort på en bedre måte, men jeg er mildt sagt underholdt om ikke annet.

- vi har en grei tag team match mellom damene, favorittene vinner og krangler i intervju etter kampslutt. Okey 

- vi kutter til en gjeng jobbere og Jerry Lawler av alle som står utenfor og håper på en mulighet til å møte Brock. HA, tullinger

- Bailey og natalya krangler litt fordi bestevennene dems krangler og de må gjøre noe de å

- Revival slår lucha gutta og viser at de også kan jukse om det er det som må til får få være tag Champion. I mellomtiden kutter vi til flere jobbere backstage som vil møte Brock, EC3 dukker plutselig opp, sier ingenting, før han forsvinner. Fin debut det. Matchen var kul nok da

- vince kommer ut til ringen og skal avgjøre hvem som skal møte Brock, men får noe annet kommer big match John ut og sier han fortjener det, fordi selvsagt. Drew kommer ut og sier han ikke bryr seg om Cena sinr 16 world titler, til tross for at han forrige uke sa at det var det eneste han brydde seg om. Nice. Baron kommet ut, gudene vet hvorfor. Balor kommer også ut til slutt, vince ler av han for størrelsen, balor skyter tilbake, alle begynner å krangle og vince lager en fatal 4-way. Nok en gang, jeg er underholdt

- Jinder er backstage og vil også være med på morroa. Vince tenker seg om og innser at India er et stort land med masse innbyggere, og gir Jinder en match med Balor der vinneren tar del i fatal 4-way matchen

- Bailey og natalya som nå tydeligvis er bestevenner igjen får med seg en suprise deltager for å ta å wrestle riott Squad. Nikki cross kommer ut og er Nikki Cross, gjør flere kule ting før laget hennes vinner. Likte dette godt, faktisk bra debut her

- balor vandrer backstage og vi får se Lacey Evans, før vi ikke ser henne lenger. Fin. Debut 

- balor slår Jinder, heldigvis 

- bobby Lashley slår Rollins og ambrose i en herlig match og er ny IC champ. Digget dette mer enn jeg trodde jeg kom til å gjøre, helt riktig å gi tittelen til bobby. Se så glad han ble å da

- bliss er backstage og er ikke helt ferdig med å kle på seg

- et flott moment of bliss segement med Paul heyman, før otis dozovic kommer ut og vil ha biff, vekter eller tag titlene. Svaret fikk vi dessverre aldri, men rakk å gi et kompliment til bliss før han ble dratt backstage av TUCKIE

- en aldeles strålende Main event der balor vinner og møter nå Brock. Det er så logisk, det er så bra, og er jeg er så glad

RAW, jeg har savnet deg 

Crabsen
15.01.19 14:47

Ellers har også verdens desidert beste wrestler Shane O'Mac bursdag idag! Grattis med 49 årsdagen, måtte titlene regne ned på deg i år 

borbje
15.01.19 19:10

Sett showet nå, og det var underholdende og bra..

Får vi en IC feide mellom en face Owens og Lashley nå mon tro ?

Elguaje
16.01.19 13:23

Almas vs Rey... Wooow!

Edit: Sorry, Andrade (ikke fan av dette her altså..)

(Innlegget ble redigert 16.01.19 13:23)

borbje
16.01.19 14:22

Bra Smackdown, og Ray vs Andrade var fantastisk..

Og igjen leking med mat, kan wwe slutte med dette..

Crabsen
16.01.19 14:40

Miz og Shane storyen har begynt å gro på meg, var ingen fan i starten og i det hele tatt tanken på at Shane skal vinne en tittel i 2019, men nå har jeg faktisk ingenting imot det så lenge det passer inn i storyen. Nå er det riktignok tvilsomt at dette skjer, men Miz fortsetter å overbevise meg om at han ikke kommer til å dolke Shane i ryggen, noe som også er classic Miz.

Hva tenker dere, og hvordan tror dere det ender?

Ellers et helt greit+ SD, åpningen ødela mye for meg og generelt hele første halvdel. Tok seg opp med den fantastiske matchen mellom Rey og bare Andrade, av en eller annen idiotisk grunn. Kjipt vi ikke fikk en EC3, Lacey Evans eller Heavy Machinery match å

borbje
16.01.19 20:55

Åssen skal de gjøre det ang jente tag beltene ?

La de gå over begge brandene 

Lilleborg
LilleborgInnlegg: 36690
16.01.19 20:59

Har jo vært snakk om å kutte ut eksklusive rosters på RAW og SD og gå tilbake til modellen før 2016. Kan hende dette er starten på det.

Crabsen
16.01.19 21:13

Krysser fingrene for at det ikke skjer, foretrekker heller 2 brands med forskjellige wrestlere, enn 1 brand og et b-show en har på siden der samme folka dukker opp igjen. 

borbje
16.01.19 21:32

Ingen bombe hvis Sasha og Bailey vinner tag beltene først, men vært kuult om Iconics hadde blitt det 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester