Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

All Elite Wrestling

NYTT TEMA
Elguaje
ElguajeInnlegg: 20303
26.10.19 15:49
CpMunk: Da burde de hatt en form for poengscore. Hvor mange MMA fighter ender i draw?

De har jo statistikk på seier-uavgjort-tap. 

Svært få MMA kamper ender i draw, men det har forekommet (kun rask googling her, så har ikke eksakte tall, men tipper det er på en veldig lav prosentandel)

CpMunk
CpMunkInnlegg: 3772
26.10.19 16:18
Elguaje: De har jo statistikk på seier-uavgjort-tap.

Rekkefølgen er seier-tap-uavgjort men ja det kan forekomme. Var ikke det at de ikke har det jeg mente, men heller at det skjer sjeldent. AEW har jo flere ganger endt kampene sine i uavgjort. Statistikken under entrancen heter også vinn-tap, ingen draw.

Elguaje
26.10.19 16:35
CpMunk: AEW har jo flere ganger endt kampene sine i uavgjort. Statistikken under entrancen heter også vinn-tap, ingen draw.

Det har vel kun skjedd to ganger. 

Darby Allin og Cody har draw på sin statistikk under deres entrance.  Så det kommer vel under hos dem som har fått en uavgjort. 

Men de burde ikke ha alt for mange uavgjort og bør brukes sparsomt. 

CpMunk
26.10.19 16:44
Elguaje: Det har vel kun skjedd to ganger. 
Darby Allin og Cody har draw på sin statistikk under deres entrance.

2 ganger er da en del mtp hvor mange show de har hatt.

Det var da enda godt.

TopOfTheWorld
TopOfTheWorldInnlegg: 1583
30.10.19 01:12

En ting er sikkert. AEW kommer ALDRI! Noen gang til å ha en      Fight Forever chant pga time limit. 

Trist. 

Crabsen
CrabsenInnlegg: 13947
30.10.19 19:30
TopOfTheWorld: En ting er sikkert. AEW kommer ALDRI! Noen gang til å ha en      Fight Forever chant pga time limit.  Trist.

Hehe, tommel

Selvfølgelig kommer de til å ha det, har hatt det flere ganger også. Regner med ingen tar chanten såpass seriøst ;-)

(Innlegget ble redigert 30.10.19 19:32)

MrPets
MrPetsInnlegg: 348
31.10.19 18:12

Jakken til Jericho ga meg en god latter, den mannen kler alt! 

Elguaje
31.10.19 22:51

- Strålende promo av Moxley

- Nok en gang gode matcher gjennom hele showet, likte spesielt Sammy vs Hangman godt. 

- Likte hvordan de bygget opp Inner Circle gjennom hele showet, da spesielt Santana og Ortiz

- SCU vinner tag team turneringen og er AEWs første tag team champs. Skulle gjerne sett Lucha Bros som champs, men SCU er veldig bra de og, så er jo ikke akkurat krise. Rey Fenix er helt vill på repene. Synd matchen ble avsluttet på en ganske brå måte, og skulle gjerne sett noe annet enn en roll up når det er snakk om å kåre de første til å vinne en tittel. Føltes mer ut som at SCU klarte å forsvare beltene, istedenfor å faktisk vinne dem, hvis dere skjønner hvor jeg vil hen med det. 

Elguaje
07.11.19 02:32

For en promo av Cody! 

Fytti helvete

CpMunk
07.11.19 22:22

Solid go home show. Likte da spesielt Cody promoen og Chris Jericho vignettene. Hadde vært fett om Jericho retainet og Cody aldri får sjansen til å vinne tittelen.

Elguaje
08.11.19 00:44
CpMunk: Likte da spesielt Cody promoen og Chris Jericho vignettene. Hadde vært fett om Jericho retainet og Cody aldri får sjansen til å vinne tittelen.

Enig. Hele bookingen av Cody vs Jericho har vært strålende imo, og en meget god go home angle(?) for begge to denne uken. Jericho sin vignett var hysterisk.

Tror Jericho vinner, og han bør fortsette å være Le Champion i lang tid fremover. Det å ta tittelen fra Jericho og Inner Circle nå er virkelig ikke bra.

Får bare håpe på at de ikke involverer disse dommerne ved uavgjort. Bør kun være der til "pynt" og for å etablere dem, og så kan man bruke dem ved en senere anledning. 

Synd med dommerbotchen mellom Trent Baretta og PAC. Viser hvorfor dommerne bør "shoot" dømme alle pinfalls. 

(Innlegget ble redigert 08.11.19 00:56)

Crabsen
08.11.19 11:52

Hva sier folket om en AEW PPVtippekonk?

Crabsen
08.11.19 11:55

Forøvrig veldig i tvil selv om hvem som vinner av Cody og Jericho. Sitter foreløpig på Cody, mtp Jericho sine turer til Japan og NJPW den kommende tiden. 

Elguaje
08.11.19 12:02
Crabsen: Hva sier folket om en AEW PPVtippekonk?

Kjør på.

Kero79
Kero79Innlegg: 4148
08.11.19 12:11
Crabsen: Forøvrig veldig i tvil selv om hvem som vinner av Cody og Jericho. Sitter foreløpig på Cody, mtp Jericho sine turer til Japan og NJPW den kommende tiden.

Ville det vært dumt av AEW å sende Jericho over som en regjerende mester? Kunne blitt booket sterkt i NJP og promotert AEW der, ja du mister champen på hjemmebane men for hvor lenge?

Bare spør jeg for jeg har egentl ikke peiling og følger ikke så mye med. Men har alltid likt Jericho så syns det er gøy at han er lechamp.

Crabsen
08.11.19 12:18

Tippekonk tråden

Første kupong kommer om få minutter

Crabsen
08.11.19 12:40
Kero79: Ville det vært dumt av AEW å sende Jericho over som en regjerende mester? Kunne blitt booket sterkt i NJP og promotert AEW der, ja du mister champen på hjemmebane men for hvor lenge?

Slik det er nå virker det ikke som NJPW og AEW er særlig kompiser, førstnevnte fortsatt temmelig forbanna på Cody og Elite gjengen visstnok. Ser ikke for meg NJPW er særlig hypp på å promotere AEW, ei heller er vel AEW hypp på å la mesteren sin tape over i Japan (dersom det er planen).

En løsning kunne vært ha latt Jericho vinne, men ikke vise AEW tittelen når han er der borte. Ser dog for meg det blir for mye surr og kryss for begge parter, men vi får vente å se

Elguaje
08.11.19 12:53

Jericho møter opp uten AEW-tittelen så lenge det ikke er noe samarbeid mellom AEW og NJPW. Moxley hadde ikke NJPWs US-tittel på AEW, og blir nok det samme her.

Crabsen
09.11.19 10:17

Neste ukes AEW Dark fikk vi servert igår for de som ikke har sett det, ville vel få alt av pre-taped matcher av banen før Full Gear

Hikaru Shida seiler sakte men sikkert opp som en favoritt i min bok

borbje
borbjeInnlegg: 8465
09.11.19 14:21

Så bilde i fra stedet de var på onsdag, og det var ganske glissent der..

JR skrøt heller ikke om utsolgt, som han pleier

Elguaje
09.11.19 19:14
borbje: Så bilde i fra stedet de var på onsdag, og det var ganske glissent der..

Ganske så glissent bak hovedkameraet ja. Kjedelig å se. 

Crabsen
09.11.19 20:36

Få timer unna tidenes første offisielle AEW PPV, burde smelle av noen solide bomber her 

CpMunk
09.11.19 20:46
Crabsen: AEW PPV, burde smelle av noen solide bomber her

De er avhengig av det skal de slå NXT i ratings kommende onsdag. Har troen på PPVet, høye forventinger, men de kommer nok til å levere.

PAC vs Page, Mox vs Omega og Cody vs Jericho er kampene jeg gleder meg mest til.

borbje
09.11.19 22:37

Christopher Keith Irvine fyller hele 49 i dag, og holder seg jo sykt godt..

God wrestler og god vokalist.., med promoer i toppklassen..

Grattis med dagen 

Elguaje
10.11.19 01:50

Han er tidenes yngste AEW Heavyweight champion for en grunn.

Crabsen
10.11.19 21:36

Her var det jo stille

Skal komme med mer imorgen, men før nå har jeg 2 budskap. MJF er gud, gleder meg til mer av han fremover nå. Og hva faen feiler Moxley og Omega?

borbje
10.11.19 22:28

Prøvde link i natt , men den var hakkete og treg, så ser showet i morra..

Hørte jo Moxley kampen var brutal med mye piggtråd greier bla..

Kero79
10.11.19 22:54
borbje: Prøvde link i natt , men den var hakkete og treg, så ser showet i morra.. Hørte jo Moxley kampen var brutal med mye piggtråd greier bla..

Så det da jeg kom hjem fra byen. var strøkent og ufattelig god kvalitet på den streamen jeg hadde.

CpMunk
10.11.19 23:16
Kero79: kom hjem fra byen. var strøkent og ufattelig god kvalitet

Ja samme her.
Full Gear så jeg derimot ikke før nå.

Vet ikke helt hva jeg syntes. Sånn sett fornøyd, men litt lite overraskelser og det meste var ganske forutsigbart.

Kero79
10.11.19 23:23
CpMunk: Vet ikke helt hva jeg syntes. Sånn sett fornøyd, men litt lite overraskelser og det meste var ganske forutsigbart.

Syns matchene var noget seige. Det jeg har sett av klipp på youtube av tidligere show har vært langt bedre.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg