Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

WWE 2020

NYTT TEMA
borbje
borbjeInnlegg: 12528
24.03.20 13:03

Se Raw i kveld..

CpMunk
CpMunkInnlegg: 3921
24.03.20 13:17
Crabsen: Nei, usikker selv på hvem som var førstemann ut der,

Jeg tror WWE selv på et tidspunkt kan ha gjort det for lenge siden.

Elguaje
ElguajeInnlegg: 20900
24.03.20 13:28

Rey Mysterio er i karantene og mister dermed WM. Kan være en av grunnene til hvorfor man ser Garza og Andrade som tag team på WM. 

Rey var jo på RAW forrige uke. Så får håpe at han ikke er smittet, men hvis han var det på det tidspunktet, så får man krysse fingrene for at han ikke har klart å smitte noen mens han var der.

Dana Brooke er også i karantene, og rekker heller ikke WM. 

borbje
24.03.20 18:40

Andrade og Garza som tag team, med Vega på sidelinjen,  det er noe jeg kan like ...Garza har vokst på meg og har alle muligheter til å bli en topp heel 

borbje
24.03.20 21:46

Rusev gir 20 tusen dollar til de kollegaer som sliter uten inntekt nå så jeg..

Sånt står det respekt av 

borbje
24.03.20 22:00

Raw med snitt på 2, 006 denne uka..

borbje
25.03.20 10:20

Bedre Raw denne gangen, med den nye settingen..

Ok kamper, og trippel treath kampen i reprise var konge 

Elguaje
25.03.20 23:20

VICE har startet sesong 2 av Dark Side Of The Ring hvor de åpner med to episoder av den forferdelige og tragiske saken om Chris Benoit, Nancy Benoit og Daniel Benoit. 

Intervjuer med blant annet Chavo Guerrero, David Benoit, Chris Jericho, Chris Malenko, Sandra Toffoloni (Nancy's søster).

Tidvis tøft å se på, men Vice har løst det på en god måte. 

Første episode (Evt her med amerikansk youtube)

Andre episode (Evt her med amerikansk youtube)

(Innlegget ble redigert 25.03.20 23:20)

borbje
26.03.20 13:02

Ser ALDRI på noe med Benoit lenger..

EmperorLondoMollari
EmperorLondoMollariInnlegg: 135
26.03.20 13:16

Jeg nyter fortsatt kampene hans, selv om det selvfølgelig er forferdelig det han gjorde. Men selv om det selvfølgelig ikke er en unnskyldning så er jo noe av årsakene bak tragedien at hjernen hans var på nivå med en 85åring med demens på grunn av hjerneskader.. Men uansett et trist kapittel i historien. 

Crabsen
CrabsenInnlegg: 14279
26.03.20 13:43

Skal sjekke ut den mer i kveld, kommet 10 min i den nå

borbje
26.03.20 13:56

Jeg HATER barnemordere uansett, så han er boikotta resten av livet..

Var det noen kamper på nattas Nxt forresten?  Var det ingen igjen,  ser jeg på Aew i kveld 

Crabsen
26.03.20 14:56

Den Killer Kross vignetten på slutten av NXT da, mektig. Solide show fra begge sider inatt

borbje
26.03.20 15:07

Oki..Da starter jeg med Nxt, som jeg vanligvis bruker å gjøre..

Når kommer denne Killer Kross ? 

Crabsen
26.03.20 15:12

Siste minuttet av NXT, avbryter Gargano, Ciampa og Trips helt på slutten 

borbje
26.03.20 15:38

Så den sekvensen på fb,  men tenkte på når han dukka opp i levende live ..

Folk skryter av fyren, så blir spennende ..Heel eller face ? 

borbje
26.03.20 21:22

Samoa Joe er ferdig med suspensjonen..

Se hva som skjer videre nå da..

Hva tror dere ?

CpMunk
CpMunkInnlegg: 3921
26.03.20 21:46
borbje: Hva tror dere ?

Blir sikkert plassert som jobber i Seth og Kevin feiden igjen.

borbje
26.03.20 22:12

Eller kommentator bordet på raw 

Crabsen
27.03.20 07:54

Roman ute av Mania, valgte å ikke reise mtp Leukemi historien hans. Fullt forståelig. WWE jobber med en plan B nå 

Ellers er det jo fryktelig morsomt å tenke på, at Fiend nå tapte for Goldberg for absolutt ingen grunn. Var jo ikke det først heller, men nå er det absolutt ingen. Er flott det. 

Gjør det ENESTE riktige nå WWE. La Fiend jobbe double og squashe Goldberg på 3 sek. Ikke la Bill få et lite angrep engang. Da kan kanskje noen av oss begynne å glemme etterhvert 

Crabsen
27.03.20 08:55

Jon Moxley med cameo på WWE Backstage. Var ikke akkurat mye vi fikk se av han, men morsomt å se internettet gå helt berserk over det

borbje
27.03.20 12:51

Bra Nxt, endelig wrestling der igjen.., og de leverer bra..

Cameron Grimes bygger seg opp til en duganes heel

Lilleborg
LilleborgInnlegg: 37834
27.03.20 14:05
Crabsen: Ellers er det jo fryktelig morsomt å tenke på, at Fiend nå tapte for Goldberg for absolutt ingen grunn.

WWE kunne jo ikke i sin villeste fantasi se for seg at alt det vi har opplevd den siste tiden nå skulle skje. WWE hadde en grunn for det som skjedde, og jeg synes den var helt fair.

Crabsen
27.03.20 15:23
Lilleborg: WWE kunne jo ikke i sin villeste fantasi se for seg at alt det vi har opplevd den siste tiden nå skulle skje

Selvsagt ikke, men flott å kunne se tilbake på likedan

Lilleborg
LilleborgInnlegg: 37834
27.03.20 15:34

Synes ikke det er så flott, jeg da.

Jeg ser jo hvor du vil hen, men jeg er ikke enig i vurderingen din. Karakteren The Fiend trenger på ingen måte å være skadet av tapet mot Goldberg. Dette er naturligvis avhengig av at han slår John Cena, men det føler jeg meg trygg på at han gjør.

Jeg forstår WWE godt her. De ville ikke la The Fiend tape mot Roman Reigns på Mania, fordi de ikke ville at Reigns skulle bli buet ut, spesielt i en periode av karrieren hans hvor han er populær hos publikum. Bedre å slå Goldberg da.

Synes for øvrig Bray Wyatt sjøl har gjort sitt for å vise at tapet ikke var så viktig, spesielt i sosiale medier.

Elguaje
27.03.20 15:59

Synd, men 100% riktig valg av/med Roman. 

Kan jo få Fiend til å ta tittelen, og sa kan Roman utfordre når han er tilbake igjen. Men jeg er ikke akkurat veldig interessert i å se det hvis det betyr at Fiend mister tittelen enda en gang. Egentlig ikke så interessert i å se Fiend med tittelen i utgangspunktet. 

Crabsen
27.03.20 16:14
Lilleborg: Karakteren The Fiend trenger på ingen måte å være skadet av tapet mot Goldberg. Dette er naturligvis avhengig av at han slår John Cena, men det føler jeg meg trygg på at han gjør.

Det er vel her vi er uenige. Ser ikke hvordan The Fiend ikke kan være skadet etter tapet mot Goldberg. Dette mystiske vesenet med overnaturlige evner blir regelrett "squashet" av en part timer som vi alle på "utsiden" ler av hver gang han går i ringen. For meg er ikke det noe jeg glemmer med en gang, men er jo godt mulig det bare er meg da, håper jo det.

Jeg forstår helt hvor du kommer fra ang Roman vs Fiend. Beste scenarioet hadde jo selvsagt å hatt den matchen og latt Fiend vunnet, så kunne de deretter bygd på en litt "mørkere" Roman som viser en litt annen side av seg, men som holder seg face (selvfølgelig). 

Men dersom man måtte ha Reigns vunnet uavhengig av om han møtte Fiend eller Goldberg syntes jeg definitivt de skulle fortsatt gått med Fiend. Ja, Reigns hadde blitt buet under feuden og mest sannsynlig ut av bygningen på WM, men er det virkelig noe bedre det vi har nå? Selvfølgelig ta situasjonen vi er i i betraktning, men den generelle feelingen rundt Roman vs Goldberg er at ingen kunne brydd seg mindre. Hadde denne gått foran publikum er jeg rimelig sikker på begge hadde blitt buet med den builden de har hatt til nå (tror ikke publikum hadde hatt mye forskjell på de promoene), eller så hadde det i det minste vært rimelig sille i salen. Det som hadde skjedd i etterkant da, som også hadde skjedd dersom han slo Fiend, ville vært at fansen etter all sannsynlighet ville holdt med neste utfordrer for tittelen, med mindre det ville vært Corbin. 

Poenget er vel at jeg tror fansen hadde snudd ryggen uavhengig om Roman slo Fiend eller Goldberg, for det hadde vært faktum at han igjen vant "Main eventen" på WM for tittelen som hadde svidd mest. Og da kunne man i det minste hatt en skikkelig champion og utfordrer, og en match folk ville sett og tatt seriøst, kontra det vi nesten hadde nå med Roman vs Goldberg.

borbje
27.03.20 17:52

Titte på Aew etterpå..

Så får vi se åssen de løser div ting på WM

borbje
27.03.20 19:59

Ser rykte på at de har bytta Reigns med Braun.., ikke mye bedre enn original matchen isåfall 

Crabsen
27.03.20 20:22

Miz visstnok syk og var heller ikke med under Mania tapingene. Dette var visstnok grunnen til at Roman valgte å ikke dra, virker som Miz må ha kommet gjennom security og test men blitt syk inne i bygningen? Uansett, ingen SmackDown tag title match på mania 

Andrade visstnok også syk nå, jobbet heller ikke mania. Edit: ingen sykdom, men skade 

(Innlegget ble redigert 27.03.20 20:26)

Klikk for å gå tilbake til toppen