Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

WWE 2021

NYTT TEMA
Crabsen

Crabsen
12.01.21 11:58

Hei og hå, etter 12 dager inn i det nye året var det omsider på tide med en splitter ny tråd for året i møtet. Reglene er som de aller fleste vet de samme som før, men jeg (eller Elguaje som skrev det i fjorårets tråd) repeterer det igjen:

IKKE SPOIL
Dersom du absolutt trenger å gjøre det legger du saken i link og markerer tydelig med SPOILER, da skal nevnte link heller åpenbart ikke diskuteres i tråd. Ordentlige skader, suspensjoner, osv er i mine øyne ikke spoilere. Røpe hvem som snart er tilbake i ringen, hva som skjer på show som er pre taped, osv er spoilere!

Per idag er det disse som sitter med gull i fanget:

RAW:
WWE Champion - Drew McIntyre
US Champion - Bobby Lashley
RAW Womens Champion - Asuka
RAW Tag Team Champions - The Hurt Business (Cedric Alexander & Shelton Benjamin)
(Mr.Money In The Bank) - The Miz

SmackDown:
Universal Champion - Roman Reigns
Intercontinental Champion - Big E
SD Womens Champion - Sasha Banks
SD Tag Team Champions - The Dirty Dawgs (Dolph Ziggler & Robert Roode)

NXT:
NXT Champion - Finn Balor
North-American Champion - Johnny Gargano
Cruiserweight Champion - Santos Escobar
Womens Champion - Io Shirai
Tag Team Champions - Danny Burch & Oney Lorcan

Så får vi se hvem som fortsatt er champions når 2022 kommer på døra, selv tror jeg det kommer til å se veldig annerledes ut. La oss håpe dette året er mye kulere enn det vi hadde, vær snille med hverandre og følg reglene.

God tråd!

Crabsen

Crabsen
12.01.21 12:47

Likte veldig godt RAW inatt! Beste på en god stund som jeg kan huske. 

CpMunk

CpMunk
12.01.21 22:06

Veldig bra RAW med en bra Main event. Ser for meg at The Fiend kommer tilbake som Kane nå haha.

Lilleborg

Lilleborg
13.01.21 18:27

I Main Eventen får Randy Orton et kutt i kinnet i slagsmålet med Triple H, men når lyset går og Alexa Bliss er i ringen så er såret plutselig borte. Merkelig :p

(Innlegget ble redigert 13.01.21 18:27)

Crabsen

Crabsen
13.01.21 20:24
Lilleborg: I Main Eventen får Randy Orton et kutt i kinnet i slagsmålet med Triple H, men når lyset går og Alexa Bliss er i ringen så er såret plutselig borte. Merkelig :p

En av fordelene med show uten fans, du kan pre-tape greier som dette. Likte det jeg!

Crabsen

Crabsen
16.01.21 15:26

Litt corny, men dæven de nye 8k kameraene de brukte på SmackDown ga noen kule visuals

CpMunk

CpMunk
16.01.21 16:25

Fete entrances med kameraene. Men er jeg den eneste som er lei Owens vs Reigns nå?

Crabsen

Crabsen
17.01.21 11:02

La ikke merke til det første gang, men var det et litta wordplay av Graves etter promoen til Dominik & Rey backstage, "hope Rey is talking about a PRIEST or a doctor"?

(Innlegget ble redigert 17.01.21 11:03)

Crabsen

Crabsen
17.01.21 11:13

Ellers er det jo verdt å nevne Cesaro sin clean seier over Bryan på SD. Men orker ikke å bli begeistret over det, aldri i verden at dette faktisk fører til noe stort for han

CpMunk

CpMunk
17.01.21 13:17
Crabsen: Men orker ikke å bli begeistret over det, aldri i verden at dette faktisk fører til noe stort for han

Blir vel i en match som heel mot face Nakamura etter de turner på hverandre på Royal Rumble

Elguaje

Elguaje
17.01.21 13:21

Ser ut som at WWE sikter mot å ha publikum på WrestleMania, og har i tillegg blitt flyttet en uke til 10. og 11. april. Skal bli holdt på Raymond James Stadium i Tampa Bay. 

(Innlegget ble redigert 17.01.21 13:26)

Elguaje

Elguaje
17.01.21 13:21
CpMunk: Men er jeg den eneste som er lei Owens vs Reigns nå?

Blir nok en god match, men ser hva du mener. 

Crabsen

Crabsen
17.01.21 13:40
Elguaje: Ser ut som at WWE sikter mot å ha publikum på WrestleMania, og har i tillegg blitt flyttet en uke til 10. og 11. april. Skal bli holdt på Raymond James Stadium i Tampa Bay.

Spenstig! Ser også de har annonsert Mania 38 vil bli holdt i Texas i AT&T Stadium, og 39 der det egentlig skulle være i år, Sofi Staduim i LA. Kul logo for 38

Mania i år vil som ifjor bli holdt over 2 dager, 10 og 11 April, mens neste års og 39 går tilbake til bare 1 dag

(Innlegget ble redigert 17.01.21 13:42)

CpMunk

CpMunk
17.01.21 14:51
Elguaje: Blir nok en god match, men ser hva du mener.

Bra match ja, de leverer alltid. Men skulle egentlig heller sett Roamn vs Adam Pearce for storyen sin del.

CpMunk

CpMunk
17.01.21 14:52
Elguaje: WrestleMania, og har i tillegg blitt flyttet en uke til 10. og 11. april.

Vekk fra påskeferien min?! Nei da blir det ikke live.

Elguaje

Elguaje
17.01.21 15:17
CpMunk: Men skulle egentlig heller sett Roamn vs Adam Pearce for storyen sin del.

Enig. Spesielt etter at det ble gjort om til en last man standing match. Ble interessert i å se hvordan de hadde tenkt til å løse det, og hvor langt over streken Roman hadde gått mot Pearce bare for å være jævlig. 

CpMunk

CpMunk
17.01.21 15:37

Men skjønner at WWE vil ha en "vanlig" PPV match for den ene hoved tittelen siden Drew vs Goldberg blir squash. Skulle bare ønske de ikke booket seg selv i et slikt hjørne, da storyen tilsier at Roman Reigns vs Adam Pearce faktisk skulle skje på Royal Rumble.

Salihovic

Salihovic
18.01.21 20:21

Begynt så rolig nå å se SDLive. Definitivt beste produktet WWE har. Beyond everything. Roman er helt SJEF i den rollen Roman skulle hatt for lenge siden. Man ser at Paul Heyman har litt influence, mannen er strålende! Bayley v Bianca har fine ting i seg! Sasha v Carmella, det må bli bra all den tid Sasha kan wrestle luft og få det bra, og Carmella er undervurdert! 

Burde Roman gått mot Adam Pearce? Tja. Men jeg likte jævla godt det at noen fikk noe over mot Roman uten å gå over han i ringen. Fint WWE skjønner at man kan ha en recurring story gjennom en hel sending også med den kontrakta

Skulle dog ønske at Roman ga Jey Uso en liten kilevink for måten han taper, taper og taper. Selv om Jey er fantastisk. Men hadde fortjent litt pes for tapinga. 

Men gleder meg om dagen skikkelig til SDLive

CpMunk

CpMunk
18.01.21 22:39

Det heter ikke Smackdown live lengre, men er enig. Det beste ukentlige produktet innen wrestling som er. Med unntak av større NXT shows. 

Men Roman burde gå mot Adam. Adam vinner kvalifiserings matchen  og uken etter allerede er han ute av matchen? Det er dårlig booking. Hvorfor skulle litt halting stoppe han? Dessuten er jo ikke Rumble før om 2 uker, så den revealen ble gjort for tidlig. Skulle da heller sett storyen være Adam Pearce vs Roman Reigns helt til entrancen til Pearce, der skjer det noe og han blir erklært "not medical cleared to compete tonight" og Kevin Owens erstatter han. Da kan Kevin Owens bookes som at han var klar for Reigns, mens Reigns ikke var klar for Owens.

Elguaje

Elguaje
19.01.21 09:01
CpMunk: siden Drew vs Goldberg blir squash

Spear, Spear, Jackhammer

1-2-3

Elguaje

Elguaje
19.01.21 09:01

Wow, for en avslutning på AJ vs Ricochet

Salihovic

Salihovic
19.01.21 15:42
CpMunk: Det heter ikke Smackdown live lengre, men er enig. Det beste ukentlige produktet innen wrestling som er. Med unntak av større NXT shows.  Men Roman burde gå mot Adam. Adam vinner kvalifiserings matchen  og uken etter allerede er han ute av matchen? Det er dårlig booking. Hvorfor skulle litt halting stoppe han? Dessuten er jo ikke Rumble før om 2 uker, så den revealen ble gjort for tidlig. Skulle da heller sett storyen være Adam Pearce vs Roman Reigns helt til entrancen til Pearce, der skjer det noe og han blir erklært "not medical cleared to compete tonight" og Kevin Owens erstatter han. Da kan Kevin Owens bookes som at han var klar for Reigns, mens Reigns ikke var klar for Owens.

Jeg er ikke helt enig i det første, men det er ikke langt unna! Og jeg har bare sett de SD som har vært i 2021, ellers har jeg fulgt med ved hjelp av Fightful så jeg kjenner til karakterer og story osv!

Vet at Paul Heyman har stor påvirkning og det ser man, strålende stykke mann! Roman er jo DEN største stjernen innenfor wrestling pt

Og ja, du har 100% poeng der. Burde skjedd på siste SD før RR. Så hadde man hatt cliffhanger der. DA kunne det vært 100% juice. HVA skjer på RR?

Crabsen

Crabsen
19.01.21 16:24
Salihovic: HVA skjer på RR?

Ikke godt å si, føler begge Rumble matchene i år er relativt åpne, selv om det har seilet opp et par favoritter. Daniel Bryan er mitt pick foreløpig for mens, mens Bianca på damenes side, men er langt ifra sikker på noen av de. 

Når det gjelder Roman vs KO, så tipper jeg Pearce med et uhell koster KO matchen. Roman mister ikke det beltet før Mania, og tror samtidig heller ikke de går for nok en clean seier over KO. Pearce kommer vel ut for å prøve å jevne oddsen eller stoppe Roman fra å maltrakere KO, men ender opp med å kødde til alt.

Crabsen

Crabsen
20.01.21 19:48

Steph med intervju tidligere idag, de virker veldig innstillt på at de skal få fans tilbake på Mania, og at de jobber på spreng med all mulig logistikk ift seter, regler osv. Lov å krysse fingerne

Elguaje

Elguaje
20.01.21 22:00
Crabsen: Steph med intervju tidligere idag, de virker veldig innstillt på at de skal få fans tilbake på Mania, og at de jobber på spreng med all mulig logistikk ift seter, regler osv. Lov å krysse fingerne

Hadde vært fantastisk, om det så bare er prosentandeler som får komme inn. 

CpMunk

CpMunk
20.01.21 23:49

Leser at planen akkurat nå er 25 000 tilskuere på begge dagene. Det hadde gjort hele opplevelsen selv med et elendig card. Håper dette lar seg gjøre

Crabsen

Crabsen
21.01.21 12:43

Thatcher! Nydelig match og showcase for Timothy, og selvsagt helt riktig resultat. Spent på hva som er neste for han nå. Hvis KUSHIDA tar tittelen fra Gargano ser jeg gjerne en NA tittel match mellom de to submission spesialistene

Crabsen

Crabsen
23.01.21 11:45

Reginald er WWE Champ innen 3 år, du hørte det her først

Crabsen

Crabsen
23.01.21 12:15

Så det tok altså Corbin, tidligere Golden Gloves champion, 9 år å innse at kanskje et slag i trynet var en av de mer effektive egenskapene hans. Kudos

(Innlegget ble redigert 23.01.21 12:18)

CpMunk

CpMunk
23.01.21 19:48

Jeg ser lett Roman Reigns i samme rolle som han er i nå i minst 1 år til. Promoen hans fra Smackdown må jo være noe av det bedre han har kommet med. Helt klart at Reigns er den perfekte heel. Men nå må WWE benytte anledningen til å bygge en face til å ta tittelen fra Reigns på neste års Mania

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg