Nye VGD er lansert! Mer informasjon

Melding sendt til Bank Norwegian i dag:

Klage

Tidligere i uken ble min datter på 19 år oppsøkt av en selger på stand. Hun er skoleelev, og har aldri hatt inntekt. Han overtalte henne til å skrive seg på et "fordelsprogram". Hun trodde hun bestilte et bonuskort som kunne gi rabatter på flyreiser.

Vi fikk mistanke om ugler i mosen da hun fikk brev om at det var foretatt kredittsjekk. I dag kom kredittkort i posten. Hun har ikke vært klar over at hun har søkt om kredittkort. Hadde hun fått vite det, ville hun aldri søkt. Da kredittkortet kom i posten, følte hun seg lurt.

Hun returnerer kortet med angrefristskjema i morgen. Jeg reagerer med avsky på Bank Norwegians salgsmetoder, og vil oppfordre dere til å opptre med mer anstendighet i fremtiden.

2
5 svar

niconi

Kläger du på at din myndige datter ikke er i stand til å ta riktige avgjørelser, eller at hun ukritisk signerer på dokumenter uten å forstå innholdet?

Nei.

Jeg klager på at representanter for en bank driver med villedende markedsføring og direkte narrerier for å lure til seg provisjon.

Og jeg tror det kan være greitt for andre å vite hvilke metoder Bank Norwegian benytter for å pushe kredittkort.

1

Lignende temaer

Bilde

Norge og EU

Norge og EU

Bilde

Jus

Jus

Bilde

Jobb og Utdanning

Jobb og Utdanning

Bilde

Aktuelt

Aktuelt

Bilde

Politikk - Norsk

Politikk - Norsk

Laster...