Et imponerende (dog teoretisk) tall. Nå er jo de andre tallene i bransjen teoretiske også? Ikke helt enig i "flaggskipet SLK AMG ", men bilnytt tar vi alltid i mot med glede :-)

.... og ja, BR - vi vet at dette har vært standard på alle Cadillac's samt tilvalg på Chevrolet'er de siste tiårene.

T G8

1
M_GmbH Et imponerende (dog teoretisk) tall. Nå er jo de andre tallene i bransjen teoretiske også? Ikke helt enig i "flaggskipet SLK AMG ", men bilnytt tar vi alltid i mot med glede :-) .....

Et imponerende (dog teoretisk) tall. Nå er jo de andre tallene i bransjen teoretiske også?

I praksis ser nok tallene annerledes ut ja, for alle bilmerker :-) Men det er jo teoretiske tall den norske stat går etter i sin avgiftsberegning, så akkurat det er jo en positiv trend (hvis det begrepet kan benyttes når vi snakker om norske bilavgifter).

Flaggskip i SLK-serien :-)

1
M_GmbH [sitat…] Sant, sant - så jo lavere jo bedre! Flaggskipet i SLK-serien ja, akkurat ;-) Fra spøk til alvor, flaggskipet til MB er vel CL (om en ser bort ifra Wayback)? T G8

Fra spøk til alvor, flaggskipet til MB er vel CL (om en ser bort ifra Wayback)?

Vi må nok kunne si at CL eller S-klasse er flaggskipene, prismessig ligger disse ganske likt. CL er nok den som oppfattes som mest eksklusiv. På toppen troner CL eller S 65 AMG med V12 på 630 hk. Grunnpris ca. 230.000 euro i Tyskland + noen symbolske avgiftskroner til den norske stat.

1

flaggskipet i den forstand at det er den største motoriseringen da, jesus..

1
enzo328 [sitat…] I praksis ser nok tallene annerledes ut ja, for alle bilmerker :-) Men det er jo teoretiske tall den norske stat går etter i sin avgiftsberegning, så akkurat det er jo en...

en positiv trend (hvis det begrepet kan benyttes når vi snakker om norske bilavgifter).

Da vil engangsavgiften se omtrent slik ut (jeg vet ikke vekten) :

Avgift for egenvekt: 77 372,50

Avgift for CO2: 86 160,00

Avgift for motoreffekt: 559 732,80

1
Laster...