Jøye meg, at en mannlig sanger kan være så harry, var nytt for meg. Også hoppet fra Yaris til denne fake M3-en er også litt av et sprang. Denne bilen var i alle fall fæl.
Du kan ikke lest artikkelen så godt. Han byttet fra Yaris til en Audi A5, og så til denne bilen.
Hva er det som er så "fælt" ved den? Du synes sikkert orginale M3 er fæle også da?
Likte sitatet:"Den er nok ute av livet mitt om seks måneder. Jeg mener at folk må lære seg å bytte bil ofte, for å få flere morsomme bilopplevelser og skille lag før verditapet setter inn"
Er ikke verditapet størst de første 6 månedene? 18k i omregistreringsavgift biter også. Det er bare de få som klarer å kjøpe billig og selge dyrt som kan ha utbytte av å bytte ofte.
Jeg har lest artikkelen godt, men tolket det som at A5en var i hans eie i under ett år, derfor gadd jeg ikke nevne den.
Hva som er "fælt" med den? Hva er det som er fint med den? Felgene er tragiske og alt for store, dekkprofilen er tragisk lav, bodykittet er grusomt, bilen er senket, grillen er lakket svart, rutene er sotet.
Den er nok ute av livet mitt om seks måneder. Jeg mener at folk må lære seg å bytte bil ofte, for å få flere morsomme bilopplevelser og skille lag før verditapet setter inn"
God tyngde bak dette, da CV hans består av bl.a. morsomme opplevelser som Corolla, Clio og Yaris.
Jøye meg, at en mannlig sanger kan være så harry, var nytt for meg
Stort sett er vel de harry?
Og hva forventer du fra en fyr som er fra Porsgrunn og er mest kjent for dårlig engelsk uttale og Grand Prix?
Du synes sikkert orginale M3 er fæle også da?
Jeg syns halve sjarmen med M-bilene, AMG og RS- er at de ser såpass "anonyme" ut og likevel går som juling, men her er det vel kulturforskjeller til Porsgrunn som en fra Jessheim-traktene ikke forstår seg på.
Om jeg var på Didriks budsjett ville jeg kjørt C63 AMG, byttet til kun ett eksosrør på hver av pottene, og limt på C250 CDI-emblemer.
Du synes sikkert orginale M3 er fæle også da?
"Dagens dobbel er sponset av bredbånd fra Nextgentel, Google Chrome og Thomson dritt-routere."
Akkurat det samme stusset jeg over. En bil har alltid et visst verditap på de årene fra den ruller ny ut fra forhandler (eller taes inn som bruktimport) og til den ruller inn til huggeren en del år senere med en verdi lik vrakpanten. Og verditapet blir jo ikke mindre av at den bytter eier mange ganger (og heller ikke levetiden så verditapet pr år blir mindre), heller tvert imot ville jeg sagt, for da mister man mye av oversikten over ting (for eksempel hvordan ettermontert utstyr er koblet, ting man må passe på å holde øye med på den aktuelle bilen osv).
Så verditapet blir ikke mindre ved å bytte bil oftere, og man bidrar mer i statskassa i omregistreringsavgift ved å bytte ofte.
Eneste positive økonomisk ved å bytte ofte er hvis man har evnen og samvittighet til å lure folk ved kjøp og salg sånn at man tjener på handlene, men det er jo noe man kan angre på hvis man pga dette blir upopulær. Eller hvis man er kjent og bilen på den måten får økt verdi ved at den er eid av en kjent person, men det er jo ikke noe som gjelder for folk flest (jeg nevnte feks ikke ved salg av min forrige bil at den har vært på tv).
Og man tar gjerne bedre vare på en bil man skal ha lenge, noe som forlenger levetiden (mindre verditap pr år). Også vet man jo at det samme gjelder andre sånn at en bil som bytter eiere ofte gjerne er dårlig behandlet. Dessuten vil men ved bilkjøp tenke at en bil som har hatt et enormt antall eiere med stor sannsynlighet har en del problemer som gjør at eierne etter kort tid fioner ut at den ike er noe å satse på, såp hvorfor skal man velge den fremfor andre biler med samme alder og pris.
Jeg ser på artikkelen mest som en forhåndsannonsering av salget sånn at folk skal få lyst til å kjøpe bilen hans. For det finnes sikkert en eller annen der ute som vil kjøpe bilen hans.
Ren bil med skitne felger er lite sexy.
Ellers fin bil. Ville byttet til noen originale M3- felger el lignende. Jeg synes concave felger er pene, men ikke når det blir for mye foran.
Syntes bilen så bra ut og ser heller ikke at fyren gjør noen dårlig figur. Fremstår som folkelig og bilinteressert, hva var feil med det?
Er ikke verditapet størst de første 6 månedene?
Jo, men M3'en det her er snakk om er neppe en nybil. Så da har jo noen tatt den verste støyten før Didrik.
Er det bare jeg som synes at en BMW M3 ikke er spesielt anonym? Spesielt en med slikt bodykit som denne..
Jeg er enig med FredPerry om at Mercedes med AMG styling er langt mer anonym enn en M3.
Er det bare jeg som synes at en BMW M3 ikke er spesielt anonym? Spesielt en med slikt bodykit som denne..
Det er åpenbart endel harry folk her inne, det er klart bodykit er grusomt på enhver bil
Jeg synes også bilen så bra ut. Det eneste jeg ikke liker er felgene. Tror den hadde sett mye bedre ut med noen andre felger, for eksempel BBS CH-R :)
Ja og det er vel dessverre alt for ofte symptomatisk for "bilinteresserte" i Norge.
At en seriøs avis som Dagens Næringsliv kan prestere et slikt intervju på sine bilsider viser med tydelighet den stemoderlige behandlingen temaet bil og bilisme får i norske medier.
Lignende innlegg
Noen med peiling på bil? (Hjulbolt)
Bakhjula fryser fast Vw UP! Bli lurt på ny?
Spesielle nummerskilter
Ryktet om elbilens død er overdrevet
Samme bil i 18 år; når blir jeg lurt?
Radioenheten fungerer ikke i bilen
Polestar 5
Polestar 5 – så här ser den ut!
I dag får vi se att det är väldigt mycket kvar av Precept Concept i Polestar 5.