Religion og livssyn

Rockoh

Døden er ikke virkelig .

Det viste Jesus med sin oppstandelse .Mange såkalte "døde" har vist seg etterpå i vår verden .Beskjeder har blitt formidlet via medier ,fra den dimensjonen eller verden de "døde" lever videre i ."Ut av kroppen -" og "nær døden opplevelser " er anerkjent i dag .

Hvorfor undertrykkes da kunnskapen om at vi har flere legemer ,som vi reiser videre i til nye verdener , etter den såkalte "døden" ?

4
2,1k svar

Logg inn med Schibsted

Logg inn med din Schibsted-konto for å skrive et svar.

Gå til innlogging

Ut av kroppen -" og "nær døden opplevelser " er anerkjent i dag .

Hvorfor undertrykkes da kunnskapen om at vi har flere legemer ,som vi reiser videre i til nye verdener , etter den såkalte "døden" ?

1. Vi vet VELDIG godt hva som forårsaker slike opplevelser.

2. Det undertrykkes ikke, det bare har ingenting av det som heter bevis.

3
MartinwetlesM [sitat…] 1. Vi vet VELDIG godt hva som forårsaker slike opplevelser. 2. Det undertrykkes ikke, det bare har ingenting av det som heter bevis.

2. Det undertrykkes ikke, det bare har ingenting av det som heter bevis.

Det er da empirisk bevist når så mange har kunnet fortelle etter en operasjon , at de plutselig befant seg oppi taket og så ned på den fysiske kroppen ,og kunne fortelle hva som hadde foregått i rommet ,som de umulig kunne ha visst på vanlig måte .

1

Kan noen hjelpe meg å finne bibelsteder der Jesus viste seg for først Maria Magdalena og senere for disiplene og mange flere etter oppstandelsen ?

1

Mange såkalte "døde" har vist seg etterpå i vår verden .Beskjeder har blitt formidlet via medier ,fra den dimensjonen eller verden de "døde" lever videre i

Skriften lærer at vi samles til våre fedre i dødsriket og at vi alle blir der inntil oppstandelsen på Yahuah's dag.

Det eneste vi får kontakt med via åndemanere, er demoner som kjente avdøde fra den gang han levde. De kan derfor gi seg ut for å være den døde både av utseende og fordi de kjenner personlige ting som bare den døde kjente til.

Gud tillater ikke de døde å "liksom-oppstå" for å snakke løgn til slektninger, og han tillater ikke oss å henvende oss til åndemanere (medier) eller selv mane frem ånder (demoner).

Den som gjør slikt blir utryddet fra sitt folk (Guds folk), fordi vi (Guds folk) skal spørre Yahuah om de kommende ting - ikke demoner, orakler eller åndemanere. Den som gjør slikt vil dele skjebne med disse demoner og onde ånder som han søkte svar hos - det betyr ildsjøen/den annen død.

Åndemaning er slett ikke noe "Guds underholdningstilbud" til kristne som er lunkne, vantro eller så langt borte fra Gud at de hverken kan be eller motta hans veiledning. Nei, dette er veien som fører til døden.

Mvh SEMV

5.Mos.18,10-13 (KJV);

There shall not be found among you any one that maketh his son or his daughter to pass through the fire, or that useth divination, or an observer of times, or an enchanter, or a witch, Or a charmer, or a consulter with familiar spirits, or a wizard, or a necromancer. For all that do these things are an abomination unto Yahuah: and because of these abominations Yahuah thy God doth drive them out from before thee. Thou shalt be perfect With Yahuah thy God.

1
Rockoh [sitat…] Hva er det da kort fortalt ?

Det er f.eks forsket på ut av kroppen opplevelser der en tydelig beløp penger er lagt oppe på et skap. Personen legges så ned på en benk. Jeg er litt usikker sånn på sparket om elektroder stimulerer hjeren for å skape opplevelsen, men poenget er at hver gang personen har hatt en slik opplevelse så har ALDRI beløpet blitt nevnt, fordi de ikke vet at pengene ligger der.

Nær døden opplevelser.. jeg er litt usikker på hva de mener.

Men for å ta en annen så er andre formener for hallusinasjoner og opplevelser gjenskapt ved nettopp elektiske pulser som stimulere veldig spesifikke deler av hjernen.

Vi vet at andre forhold som ekstrem utmattelse, og søvn-lamhet(ja et teit ord som sikkert ikke finnes, men jeg sliter å finne det norske ordet for fenomenet. Kort fortalt så er det at du våkner opp lys våken, men kroppen har ikke klart å følge med hjernen slik at du får kraftige hallusinasjoner og du klarer ikke å bevege kroppen. Forskere trur dette er mye av opphavet til heksehistorier i middelalderen og bortføringer av aliens i mer moderne tider) kan utløse kraftige opplevelser og hallusinasjoner.

1
SannhetenErMittVåpen [sitat…] Skriften lærer at vi samles til våre fedre i dødsriket og at vi alle blir der inntil oppstandelsen på Yahuah's dag. Det eneste vi får kontakt med via åndemanere, er demone...

Gud tillater ikke de døde å "liksom-oppstå"

Jesus vekket Lasarus opp fra de døde og en til.

Mye av det som står i gamle testamentet gjelder ikke i dag . Det kan ha forekommet mye styggedom på de områdene som det da ble gitt forbud mot .Det kan være helt annerledes i dag pga mere kunnskap og generelt høyere bevissthet .

Dessuten er ikke Yahuah min Gud .

Men det er veldig interessant å lese det du skriver her .

1
Rockoh Kan noen hjelpe meg å finne bibelsteder der Jesus viste seg for først Maria Magdalena og senere for disiplene og mange flere etter oppstandelsen ?

Her er det,og er det ikke et fantastiskt håp vi har ved troen på Jesus? Vi har gått i fra døden til livet ved troen på Ham.

Johannes 5.24. Sannelig,sannelig,jeg sier dere.Den som hører Mitt ord og tror på Ham som har sendt Meg,har evigvarende liv,og skal ikke komme til fordømmelse,men er gått over fra døden til livet.

Evangeliet etter Johannes Kapittel 20 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Forrige kapittel Neste kapittel DEN OPPSTANDNE (Kap. 20–21) Den tomme graven 20 Tidlig om morgenen den første dagen i uken, mens det ennå er mørkt, kommer Maria Magdalena til graven. Da ser hun at steinen foran graven er tatt bort. <a id="ref1_4_2link" name="2" ref1_4_2link="">2</a> Hun løper av sted og kommer til Simon Peter og den andre disippelen, han som Jesus hadde kjær, og hun sier: «De har tatt Herren bort fra graven, og vi vet ikke hvor de har lagt ham.» 3 Da dro Peter og den andre disippelen ut og kom til graven. 4 De løp sammen, men den andre disippelen løp fortere enn Peter og kom først. 5 Han bøyde seg fram og så linklærne ligge der, men gikk ikke inn i graven. 6 Simon Peter kom nå etter, og han gikk inn. Han så linklærne som lå der, 7 og tørkleet som Jesus hadde hatt over hodet. Det lå ikke sammen med linklærne, men sammenrullet på et sted for seg selv. 8 Da gikk den andre disippelen også inn, han som var kommet først til graven. Han så og trodde. <a id="ref1_4_9link" name="9" ref1_4_9link="">9</a> Fram til da hadde de ikke forstått det Skriften sier, at han måtte stå opp fra de døde. 10 Disiplene gikk så hjem. Jesus viser seg for Maria Magdalena 11 Men Maria sto like utenfor graven og gråt. Gråtende bøyde hun seg fram og så inn i graven. 12 Da fikk hun se to hvitkledde engler sitte der Jesu kropp hadde ligget, en ved hodet og en ved føttene. 13 «Hvorfor gråter du, kvinne?» spurte de. Hun svarte: «De har tatt Herren min bort, og jeg vet ikke hvor de har lagt ham.» 14 I det samme snudde hun seg og så Jesus stå der, men hun skjønte ikke at det var han. 15 «Hvorfor gråter du, kvinne?» spør Jesus. «Hvem leter du etter?» Hun trodde at det var gartneren, og sa til ham: «Herre, hvis du har tatt ham bort, så si meg hvor du har lagt ham, så skal jeg ta ham med meg.» 16 «Maria», sa Jesus. Da snudde hun seg og sa til ham på hebraisk: «Rabbuni» – det betyr mester. <a id="ref1_4_17link" name="17" ref1_4_17link="">17</a> Jesus sier til henne: «Rør meg ikke, for jeg har ennå ikke steget opp til Far. Men gå til mine brødre og si til dem at jeg stiger opp til ham som er min Far og Far for dere, min Gud og deres Gud.» 18 Da gikk Maria Magdalena av sted og sa til disiplene: «Jeg har sett Herren!» Og hun fortalte hva han hadde sagt til henne. <a id="ref1_4_19link" name="19" ref1_4_19link="">Jesus viser seg for disiplene</a> <a id="ref1_4_19link" name="19" ref1_4_19link="">19</a> Det var om kvelden samme dag, den første dagen i uken. Av frykt for jødene hadde disiplene stengt dørene der de var samlet. Da kom Jesus; han sto midt iblant dem og sa: «Fred være med dere!» <a id="ref1_4_20link" name="20" ref1_4_20link="">20</a> Og da han hadde sagt det, viste han dem sine hender og sin side. Disiplene ble glade da de så Herren. <a id="ref1_4_21link" name="21" ref1_4_21link="">21</a> Igjen sa Jesus til dem: «Fred være med dere! Som Far har sendt meg, sender jeg dere.» <a id="ref1_4_22link" name="22" ref1_4_22link="">22</a> Så åndet han på dem og sa: «Ta imot Den hellige ånd. <a id="ref1_4_23link" name="23" ref1_4_23link="">23</a> Dersom dere tilgir noen syndene deres, da er de tilgitt. Dersom dere fastholder syndene for noen, er de fastholdt.» Tomas <a id="ref1_4_24link" name="24" ref1_4_24link="">24</a> Tomas, en av de tolv, han som ble kalt Tvillingen, var ikke sammen med de andre disiplene da Jesus kom. 25 «Vi har sett Herren», sa de til ham. Men han sa: «Dersom jeg ikke får se naglemerkene i hendene hans og får legge fingeren i dem og stikke hånden i siden hans, kan jeg ikke tro.» <a id="ref1_4_26link" name="26" ref1_4_26link="">26</a> Åtte dager senere var disiplene igjen samlet, og Tomas var sammen med dem. Da kom Jesus mens dørene var lukket. Han sto midt iblant dem og sa: «Fred være med dere.» 27 Så sier han til Tomas: «Kom med fingeren din, se her er hendene mine. Kom med hånden og stikk den i siden min. Og vær ikke vantro, men troende!» 28 «Min Herre og min Gud!» sa Tomas. <a id="ref1_4_29link" name="29" ref1_4_29link="">29</a> Jesus sier til ham: «Fordi du har sett meg, tror du. Salige er de som ikke ser, og likevel tror.» <a id="ref1_4_30link" name="30" ref1_4_30link="">30</a> Jesus gjorde også mange andre tegn for øynene på disiplene, tegn som det ikke er skrevet om i denne boken. <a id="ref1_4_31link" name="31" ref1_4_31link="">31</a> Men disse er skrevet ned for at dere skal tro at Jesus er Messias, Guds Sønn, og for at dere ved troen skal ha liv i hans navn.

2
Jobs Her er det,og er det ikke et fantastiskt håp vi har ved troen på Jesus? Vi har gått i fra døden til livet ved troen på Ham. Johannes 5.24. Sannelig,sannelig,jeg sier dere.Den som h...

Her også forteller Jesus om evig liv.

Johannes 11.25.Jesus sier til henne: «Jeg er oppstandelsen og livet. Den som tror på meg, skal leve om han enn dør. <a id="ref1_4_26link" name="26" ref1_4_26link="">26</a> Og hver den som lever og tror på meg, skal aldri i evighet dø. Tror du dette?»

4
MartinwetlesM Det er f.eks forsket på ut av kroppen opplevelser der en tydelig beløp penger er lagt oppe på et skap. Personen legges så ned på en benk. Jeg er litt usikker sånn på sparket om ele...

Men for å ta en annen så er andre formener for hallusinasjoner og opplevelser gjenskapt ved nettopp elektiske pulser som stimulere veldig spesifikke deler av hjernen.

Vi vet at andre forhold som ekstrem utmattelse, og søvn-lamhet(ja et teit ord som sikkert ikke finnes, men jeg sliter å finne det norske ordet for fenomenet. Kort fortalt så er det at du våkner opp lys våken, men kroppen har ikke klart å følge med hjernen slik at du får kraftige hallusinasjoner og du klarer ikke å bevege kroppen. Forskere trur dette er mye av opphavet til heksehistorier i middelalderen og bortføringer av aliens i mer moderne tider) kan utløse kraftige opplevelser og hallusinasjoner.

så vit jeg vet er det kun PErsinger selv som greide å få frem disse funnene. Andre har forsøkt. ( gudehjelmen hans )

Man pleier å kalle det søvnparalyse . Asynkron hjerneaktivitet når søvnkroppen går inn for landing ;) ..opplevelesmessig tranlatert til preeksisterende analoger i personens bevissthet.. som begrepsmessig lå i vedkommendes "skyggeland " .

søvnparalysene er distinkt annerledes enn f.eks. genuine OBEs .

At man kaller crossover-opplevelser hallusinasjoner handler først og fremst om virkelighetsdefinisjon. Ved hallusinasjoner ser man samme type nerveaktivitet langs de optiske innkommende banene som ved oppfattels av fysiske objekter. bearbeidelsen av inntrykkene i andre hjernesentra avgjør om man definerer dette som hallusinasjon eller ei.

man har kommet et stykke på vei i å forstå de naurlogiske korrelatene ved crossover-opplevelser, samtidig som man fremdeles er et stykke unna ved at man mangler objektive målemetoder koblet opp til førstehåndsobservatør... de såkalte qualias. DVS man er ikke ringside med den som opplever, kun på neurobiologisk visitt .

Ved så grensesprengende virkelighetsopplevelser ville det være en ren tragedie om man ikke kunne avlese i det minste noe.. annerledes og distinkt forskjellig.. ved fMRI enn helt ordinære virkelighetsopplevelser. Det ville i så fall være "beviset" på at intet sexy pågikk ;)

fMRI sliter dessuten ved å være litt baktung all den tid nerveøoverføringshastiheten er så mye høyere enn endringen i bloodflow som er det man kan måle med nutidens mest avanserte instrumentarium for avlesning av fluktuasjoner i hjerneaktivitet. følgelig flyr nervesignalene over et større område hjernevev og involverer flere strukturer enn dem man ser highlightted ved disse målinengene. Skjønt man får med seg mengdekraktieristika.

mvh Mayas

2
Rockoh [sitat…] Det er da empirisk bevist når så mange har kunnet fortelle etter en operasjon , at de plutselig befant seg oppi taket og så ned på den fysiske kroppen ,og kunne fortelle h...

Dette er opplevelser som skyldes kroppens egent narkotikum. I slike situasjoner flommer det over av signalstoff i hjernen og man hallusinerer. Ut av kroppen opplevelser er helt vanlig og folk i LSD rus forteller om nøyaktig de samme opplevelsene. Altså intet åndelig med dette. Også folk på diverse kristne tilstellninger med en karismatisk frontfigur som står og messer kan fremkalle slike opplevelser. Folk blir ruset og hallusinerer, babbler i vei med noe de kaller å tale i tunger. Noen mener seg helbredet for en stakket stund. Slike orgier skulle vært forbudt etter min mening da det er å lure folk.

1
Rockoh [sitat…] Jesus vekket Lasarus opp fra de døde og en til. Mye av det som står i gamle testamentet gjelder ikke i dag . Det kan ha forekommet mye styggedom på de områdene som det da...

Jesus vekket Lasarus opp fra de døde og en til.

Det gjorde Horus også etter hva som sies. Det var vissnok en Gudesønn 500 år tidligere. Han vekket El-Azar-Us opp fra døden. Han var født av en jomfru(gjengs for gudesønner ser det ut til).Så gikk han på vannet og hadde tolv disipler. Ble døpt da han var tredve år og ble korsfestet mellom to tyver. han ble lagt i en grav og sto opp fra døden etter tre dager. Han hadde tilnavn som Veien, Sannheten, Lyset, Messias, Guds salvede sønn, Menneskesønnen, Den gode hyrde, Guds lam og Ordet. Det ser ut som om disse evangeliske skriveriene er kopier av tidligere eventyrfortellinger. Mye av 1. Mosebok er jo også kopiert ut i fra sumerisk kileskrift for eksempel.

4
Mayas [sitat…] så vit jeg vet er det kun PErsinger selv som greide å få frem disse funnene. Andre har forsøkt. ( gudehjelmen hans ) Man pleier å kalle det søvnparalyse . Asynkron hjernea...

søvnparalysene er distinkt annerledes enn f.eks. genuine OBEs . At man kaller crossover-opplevelser hallusinasjoner handler først og fremst om virkelighetsdefinisjon

Ja, det var det jeg mente med at visse kunnskaper blir undertrykket ! Vitenskapen har definisjonsmakten ,og de vil at vi skal tro at bare det fysiske er virkelig .

1
MartinwetlesM Det er f.eks forsket på ut av kroppen opplevelser der en tydelig beløp penger er lagt oppe på et skap. Personen legges så ned på en benk. Jeg er litt usikker sånn på sparket om ele...

Vi vet at andre forhold som ekstrem utmattelse, og søvn-lamhet(ja et teit ord som sikkert ikke finnes, men jeg sliter å finne det norske ordet for fenomenet. Kort fortalt så er det at du våkner opp lys våken, men kroppen har ikke klart å følge med hjernen slik at du får kraftige hallusinasjoner og du klarer ikke å bevege kroppen. Forskere trur dette er mye av opphavet til heksehistorier i middelalderen og bortføringer av aliens i mer moderne tider) kan utløse kraftige opplevelser og hallusinasjoner.

Takk for nyttig info !Fint å kunne skjelne litt mellom fenomenene .

1
Jobs Her er det,og er det ikke et fantastiskt håp vi har ved troen på Jesus? Vi har gått i fra døden til livet ved troen på Ham. Johannes 5.24. Sannelig,sannelig,jeg sier dere.Den som h...

«Rør meg ikke, for jeg har ennå ikke steget opp til Far. Men gå til mine brødre og si til dem at jeg stiger opp til ham som er min Far og Far for dere, min Gud og deres Gud.»

Vet du hvorfor Jesus sa at de ikke fikk ta på han enda ?

Og hvorfor var det greit å ta på han der det står 8 dager senere ? Da Thomas fikk lov å stikke fingeren i naglemerkene .

1
Rockoh [sitat…] Det er da empirisk bevist når så mange har kunnet fortelle etter en operasjon , at de plutselig befant seg oppi taket og så ned på den fysiske kroppen ,og kunne fortelle h...

Jo, det er empirisk bevist.

Forklaringen er enkel, og heter Dimethyltryptamine (også kjent som DMT). DMT er et stoff som kroppen produserer helt naturlig, men i mye sterkere doser, når folk er "nær-døden opplevelser".

DMT brukes også av mange som et rusmiddel, og under disse "trippene" er det et veldig kjent fenomen at man "ser seg selv ovenifra", folk som ikke har hørt om slike opplevelser, vil med en gang peke fingeren mot Gud. Selv om det er null grunnlag, for å trekke religion inn i dette.

DMT brukes også som medisin i Sør Amerikanske stammer, spesielt i Peru, under navnet Ayahuasca. Da mikser sjamaner sammen en Te, som skal drikkes. Det sies at dette renser sjelen og gjør at du ser livet ditt fra et nytt og bedre perspektiv.

Selv er jeg ekstremt nysgjerrig og vil alltid søke etter ny viten, derfor elsker jeg forskning, som alltid prøver å finne naturlige årsaker ved "unaturlige" hendelser. Å trekke paralleller mot religion, vil alltid bli et steg tilbake.

Her står det litt mer om DMT, hvis du er interessert: http://www.world-of-lucid-dreaming.com/dmt.html

3
Jobs Her er det,og er det ikke et fantastiskt håp vi har ved troen på Jesus? Vi har gått i fra døden til livet ved troen på Ham. Johannes 5.24. Sannelig,sannelig,jeg sier dere.Den som h...

Jesus sier til henne: «Rør meg ikke, for jeg har ennå ikke steget opp til Far. Men gå til mine brødre og si til dem at jeg stiger opp til ham som er min Far og Far for dere, min Gud og deres Gud.»

Da det ble morgen den tredje dagen, tok det til å tordne og lyne. En tung sky la seg over fjellet, og det gjallet høyt fra bukkehorn. Alt folket i leiren skalv av redsel. <a id="ref1_4_17link" name="17"></a>17 Men Moses førte folket ut av leiren for å møte Gud, og de stilte seg ved foten av fjellet. 18 Hele Sinai-fjellet sto i røyk fordi Herren hadde steget ned på det i ild. Røyken steg opp som røyken av en smelteovn, og hele fjellet skalv. 19 Lyden av bukkehorn ble sterkere og sterkere. Moses snakket, og Gud svarte ham med høy røst. 20 Da steg Herren ned på toppen av Sinai-fjellet. Herren kalte Moses opp til toppen av fjellet, og Moses gikk opp. <a id="ref1_4_21link" name="21"></a>21 Herren sa til ham: «Gå ned og advar folket, så de ikke trenger seg fram til Herren for å se! For da kommer mange av dem til å falle. 22 Selv prestene, som ellers får tre fram for Herren, må hellige seg, for at Herren ikke skal bryte inn blant dem.» 23 Da sa Moses til Herren: «Folket kan ikke gå opp på Sinai-fjellet, for du har selv advart oss og sagt: Trekk opp en grense rundt fjellet og lys det hellig!» <a id="ref1_4_24link" name="24"></a>24 Herren sa til ham: «Gå ned, og kom så opp igjen sammen med Aron! Men prestene og folket må ikke trenge seg fram for å gå opp til Herren, for da bryter han inn blant dem.»

2

Mange såkalte "døde" har vist seg etterpå i vår verden .Beskjeder har blitt formidlet via medier ,fra den dimensjonen eller verden de "døde" lever videre i ."Ut av kroppen -" og "nær døden opplevelser " er anerkjent i dag .

Tøys&Tull.....annerkjent du liksom.

1

Lignende innlegg

Politikk - Norsk erdetslik Siste svar

Fortsatt flertall for høyresiden . . . . . .

Ingen regjering har mistet popularitet så raskt som den sittende . . . . . . Og det er skremmende. Nå har vi en regjering som overhode ikke har "vanlige folks" tillit. Og som fortsetter å ta upopulære...
Bilde

KrF får boost på ny måling

KrF får sin høyeste oppslutning siden den opprivende retningsstriden i 2018, viser en ny måling. Arbeiderpartiet går også mye fram.


Bilde www.msn.com
2
4 svar
Aktuelt silas Siste svar

Polens statsminister mener...

...at Norge profiterer på krigen og at vi bør kanalisere pengene tilbake til dem som rammes hardest. Energiprisene har steget kraftig men det skyldes corona-lockdown og vestlige sanksjoner. Europeiske...
1
6 svar
Aktuelt frode57 Siste svar

Når atomtrusselen ikke biter..

Det var selve grunnpilarene til Nato.avskrekkingen stomvåpemet gir. Myrphys lov gjelder. Når et våpen såvidt er brukt i den ene krigen vil den blir brukt stort i den neste. Dette viser hvor såre Russl...
1
14 svar

Har APs Næringsminister mistet forstanden??

Er dette en Ministers holdning? AP?? Seriøst??? Dette er jo tildels lignende radikalt tankesett som vi ser hos ODA, som jeg av prinsipp ikke handler hos. Arbeiderpartiet pusher Vestre og ODA som prakt...
Bilde

Sponset politianmeldte demonstranter: - Absurd

Familieselskapet til næringsminister Jan Christian Vestre (Ap) ga 300 000 kroner til Extinction Rebellion, som nå er politianmeldt av Stortinget. Det vekker reaksjoner.


Bilde www.dagbladet.no
1
12 svar
Aktuelt silas Siste svar

Falske følgere på Twitter

Newsweek melder... NEW YORK (Nettavisen): Nesten halvparten av presidents Joe Bidens 22,2 millioner følgere på Twitter, skal være falske, viser en undersøkelse foretatt av selskapet SparkToro og som e...
Bilde

Half of Joe Biden's Twitter followers are fake, audit reveals

Billionaire Elon Musk has claimed that 20 percent of Twitter users are "spam/fake accounts" amid his ongoing takeover bid.


Bilde www.newsweek.com
2
7 svar

Skjønner Vedum og Støre hverdagen ?

Jeg lurer på om den nye regjeringen med Vedum og Støre skjønner hverdagen til svært mange (kanskje de fleste) barnefamilier i Norge nå. Neppe . . . . . Og når rentehevinger planlegges, så er det ikke...
Bilde

Fikk betalingsvansker etter strømpris-smell: – Vet mange kjenner seg igjen

SLEMMESTAD (VG) Stadig flere sliter med regningene. Inkassobyråer opplever pågang fra en ny gruppe: Småbarnsfamilier med trang økonomi.


Bilde www.msn.com
1
4 svar
Laster...