Nye VGD er lansert! Mer informasjon

Jeg ser noen brukere gjør narr av å løpe 5 km på 25 min, men etter lang tid med barnefødsler mm så er det på tide å pusse opp løpeformen igjen. Målet er maraton på 3,30 i 2022, dette blir 5 km/t i snitt og selv om maraton er en seig affære så bør det være overkommelig.

Trente mye tidlig i vår og sommer før det ble litt bom stopp, men nå er det ingen bønn. Har en veldig god grunnkondis så det bør ikke ta før lang tid før man begynner å se forbedringer.

Starter dagen med 1 t på sykkel, løpe- eller styrkeøkt på kvelden. Stay tuned for oppdateringer!

1
2 kommentarer

Kommentarer

Logg inn med Schibsted

Du må være innlogget for å kommentere på dette innlegget!

Gå til innlogging

Gloriana

Lagt til to ukentlige styrkeøkter for å optimalisere løpingen og forebygge skader, denne viser hvorfor det er lurt.

- halve knebøy

- benpress

- tåhev

- liggende knepress

1

Gloriana

10 km i -5 i dag, veldig friskt og deilig når det går lettere.

1

Lignende temaer

Bilde

Vintersport

Vintersport

Bilde

Sykkel

Sykkel

Bilde

Mat og Drikke

Mat og Drikke

Bilde

Tennis

Tennis

Bilde

Amerikanske Idretter

Amerikanske Idretter

Laster...