Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Drept fordi hun sa nei ?

Sneguroshka
SneguroshkaInnlegg: 2080
22.11.07 20:47
Kjæresten til spanske Ricardo Navarro (30) avslo hans frieri direkte på det populære talkshowet Diario de Patricia. Nå er Ricardo mistenkt for drapet på kjæresten bare dager senere, skriver AFP.

Her kan dere se video med frieriet:

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1457415.ece

Mange gale menn der ute.
fazz
fazzInnlegg: 25028
23.11.07 11:21

>>> Om det er mange skal jeg ikke uttale meg om, det spørs vel litt på definisjonen du har på mange. Men det finnes da nok av gærne kvins også.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=151536
Justin_7
Justin_7Innlegg: 107
25.11.07 01:40
Mannfolka overgår klart de gærne kvinnfolka =/ Hva med han fyren som skalperte kona si? Jeg grøsser =/ 72 drap siden 2000 var det? Jeg tenker at vi må straffe sånt hardt..... Vi har alle hørt om han personlighetsspaltede fyren som er sååååå kjeeempe grei og sympatisk utad mot andre, venner og i arbeidslivet, mens han er et kontollerende monster hjemme hos seg selv, bak husets 4 vegger =/ Flere av de verste morderene/menneskene opp gjennom årene, og historisk sett, er menn...
guardianpegasus
guardianpegasusInnlegg: 4431
25.11.07 11:43
>>>

Fler kvinner har sinnslidelser. Fler kvinner misshandler og er voldelige. Mange gale kvinner der ute og.
gammelKaffe
gammelKaffeInnlegg: 2767
25.11.07 12:33
Kan ikke vi bare konkludere at det finnes mange sinnsyke personer der ute? At en person dreper en annen fordi denne ble avvist i et frieri er ikke normen for kjønnsatferd, at en person skalperer en annen er heller ikke det.

I mitt hode er det rimelig å tro at disse menneskene gjorde slik de gjorde fordi de var de personenen de var, og ikke fordi de tilhørte et eller annet kjønn.

Så jævlig lei at alt det syke folk gjør skal krediteres kjønn.
syringa
syringaInnlegg: 602
26.11.07 16:06
http://www.dagbladet.no/kultur/2007/11/26/519311.html

"Svetlana (30) ante ikke at den voldelige ekskjæresten var med i programmet..... Det hun ikke fortalte var at Navarro nylig var dømt til fengsel for vold mot henne. Han hadde noen uker tidligere også fått en rettsordre om å ikke ta kontakt med ekskjæresten de nærmeste to årene.... Fem dager seinere, kvelden søndag 18. november, var Orlova på vei ut døra fra sitt hjem, da noen overfalt henne og skar over strupen hennes. Dagen etter ble ekskjæresten Navarro arrestert. Han benekter nå å ha stått bak drapet."

Stakkars dame. Hun visste ikke at ekskjæresten hadde invitert henne til programmet. Tenk så redd hun var. Hun forsto sikkert at hennes avslag på frieret ville få konsekvenser. For en umulig situasjon han satte henne i.

JoeLouis
JoeLouisInnlegg: 4750
27.11.07 03:36
"Stakkars dame. Hun visste ikke at ekskjæresten hadde invitert henne til programmet. Tenk så redd hun var."

Ironi? Er vel ikke akkurat så mye å være redd for på nasjonal tv med 100 folk i studio
Orishas
OrishasInnlegg: 40143
27.11.07 03:40
Beskytter de menneskene deg etter at programmet er over?
JoeLouis
JoeLouisInnlegg: 4750
27.11.07 03:47
Jeg vil tro det er mulig å få beskyttelse der ja, evt. få politiet til å dukke opp.
Orishas
OrishasInnlegg: 40143
27.11.07 04:03
Du tenker deg ikke veldig godt om nå. Her er det snakk om en person du absolutt ikke vil møte, en person du er redd for. Plutselig blir du satt i en helt forferdelig situasjon, der du ser deg nødt til å ydmyke ham på riksdekkende TV. Selvsagt blir du redd. Ikke redd for at noe skal skje der og da selvsagt, men senere. Når livet går sin vanlige gang etter at rampelyset er skrudd av og kameraene har fanget inn andre ting er det ingen til å beskytte deg. Og det fikk vi også se i denne saken.
Josh_6
Josh_6Innlegg: 148
27.11.07 09:16
gammelKaffe skrev:
Kan ikke vi bare konkludere at det finnes mange sinnsyke personer der ute? At en person dreper en annen fordi denne ble avvist i et frieri er ikke normen for kjønnsatferd, at en person skalperer en annen er heller ikke det.

I mitt hode er det rimelig å tro at disse menneskene gjorde slik de gjorde fordi de var de personenen de var, og ikke fordi de tilhørte et eller annet kjønn.

Så jævlig lei at alt det syke folk gjør skal krediteres kjønn.
----------------------------------------------------

Svært enig!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg