Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

nå har vg

trollbrt
trollbrtInnlegg: 29935
26.11.07 11:51
nå har vg selv
startet ny overskrift
slått av sine mødre

hvor kvalm er det lov å bli?
bjooves
bjoovesInnlegg: 1123
02.12.07 09:32
De burde jo satt et motspørsmål straks.
Jeg vil tro at det finnes like mange som kan utvikle tidvis egoistisk farlig dødelig psykopati eller galskap blant kvinner som blant menn.

Bit-ten
Bit-tenInnlegg: 2627
02.12.07 09:46
bjooves skrev:

"De burde jo satt et motspørsmål straks.
Jeg vil tro at det finnes like mange som kan utvikle tidvis egoistisk farlig dødelig psykopati eller galskap blant kvinner som blant menn."

Selvfølgelig vil vi finne mange avvikere blant kvinner, men akkurat når det gjelder den grove og dødelige volden rettet mot kvinner fordi disse vil ut av er forhold, er menn sterkt overrepresentert. Jeg kan ikke se annet at det må være i alles interesse å gjøre noe for å forebygge slike handlingerr, og da må man bl.a. snakke om det.

Earthquakejenta
EarthquakejentaInnlegg: 9898
14.12.07 00:00
Min teori er at kvinner og menn reagerer til en viss grad i tråd med tradisjonelle kjønnsroller. Så kvinner kan slite med selvskading og spiseforstyrrelser, depresjon og angst, mens menn blir voldelige.

Bare en teori fra min side, generelt vurdert. Men mange unntak fra regelen :=P
gaerpekk
gaerpekkInnlegg: 10835
14.12.07 09:44
Friskt at ikke de "svake" gruppene slipper unna.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester