Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dette må vi menn tåle.

Justin_7
Justin_7Innlegg: 107
29.11.07 19:08
Det er på det rene at menn dreper mer, er voldelig etc etc. De som ikke kan ta dette som en mann, er ikke mye menn =P Husker dere ham som skalperte kona si =/ ?? Og i Oslo er det voldtektsbølger med jevne mellomrom, selvsagt forårsaket av menn. I den byda jeg bor i er det mange undertrykte hustruer som lever i et helvete, som de ikke greier helt å bryte ut av det. Gjør det det, hvem vet, kanskje må de betale med livet sitt hvis de er riktig uheldig.

La oss nå innrømme en gang for alle, at det er menn som lager mest helvete her i samfunnet =)
Justin_7
29.11.07 19:14
Mye av det men gjør, kan forklares med psykopati og personlighetsspaltning =\
Bene
BeneInnlegg: 13431
29.11.07 19:19
Ja. Samtidig er det sånn at det er prosentvis svært få menn som er valdelege, og eit mindretal som valdtek. Og vi som kvinner må også seie like høgt at der også finst kvinner som er Djevelen inkarnert, evt som altså likeeins har det vi kallar personlegdomsforstyrringar, og som er grusomme å komme ut for.

Dessutan vil eg som feminist ha sagt at vi kvinner har eit sjølvstendig ansvar for å ivareta våre eigne liv, også som f.eks.ved gå frå valdelege menn - evt via Krisesenter.
Admiralj
AdmiraljInnlegg: 80
29.11.07 20:22
Dette er tull!
det finnes alltid en grunn.hadde ikke kvinnene vært så raskt ute med å legge beina i kryss så hadde vold og drap mot kvinner vært halvert.Det er de harde fakta,selfølgelig er det forkastelig men det er de harde fakta..
Justin_7
29.11.07 21:26
Admiralj skrev:
Dette er tull!
det finnes alltid en grunn.hadde ikke kvinnene vært så raskt ute med å legge beina i kryss så hadde vold og drap mot kvinner vært halvert.Det er de harde fakta,selfølgelig er det forkastelig men det er de harde fakta..

=\ "Lommemannen" applauderer sikkert til argumentet ditt...
Thyra
ThyraInnlegg: 43155
29.11.07 21:34
Justin_7 skrev:
Mye av det men gjør, kan forklares med psykopati og personlighetsspaltning =
--- Personlighetsspalting er VELDIG sjeldent...
enigma_undercover
enigma_undercoverInnlegg: 6741
29.11.07 22:08
Justin_7 skrev:
Det er på det rene at menn dreper mer, er voldelig etc etc. De som ikke kan ta dette som en mann, er ikke mye menn =P Husker dere ham som skalperte kona si =/ ?? Og i Oslo er det voldtektsbølger med jevne mellomrom, selvsagt forårsaket av menn. I den byda jeg bor i er det mange undertrykte hustruer som lever i et helvete, som de ikke greier helt å bryte ut av det. Gjør det det, hvem vet, kanskje må de betale med livet sitt hvis de er riktig uheldig.

La oss nå innrømme en gang for alle, at det er menn som lager
mest helvete her i samfunnet =)

**

Det er vel menn som gjør det meste, og utgjør samfunnet egentlig.

e_u
psyk007
psyk007Innlegg: 199
29.11.07 22:11
så er jeg en feig liten pusling da, som nekter å la meg stille til ansvar for det andre menn har gjort?
Justin_7
29.11.07 23:28
psyk007 skrev:
så er jeg en feig liten pusling da, som nekter å la meg stille til ansvar for det andre menn har gjort?

Neida, det skal du da ikke. =P men vi skal ikke ta svin i forsvar fordi vi tilhører samme art som dem, men vi skal erkjenne at vi er overrepresentert i kriminalitetstatestikken når det gjelder drap/overgrep mot kvinner. Også kan vi ta diskusjonen videre med å diskutere hvorfor det er slik. =\
Justin_7
29.11.07 23:30
enigma_undercover skrev:
Det er vel menn som gjør det meste, og utgjør samfunnet egentlig.

Bak enhver stor mann står en sterk kvinne ;P
Freak_on_a_Leash
Freak_on_a_LeashInnlegg: 972
30.11.07 04:20
Justin_7 skrev:
"Og i Oslo er det voldtektsbølger med jevne mellomrom, selvsagt forårsaket av menn."

> Jess, de er rotnorske menn hele gjengen? De som ikke tilhører de importerte eller importørene har ingen skyld i Achmed og N'golos gjøren og laden i hovedstaden.
Rushboy
RushboyInnlegg: 1039
30.11.07 21:19
Nå blir vel jeg som aldri har hverken slått eller voldtatt en kvinne ( OK, jeg innrømmer det. Jeg slo sannsynligvis en eller annen liten jente i barnehagen midt på 1970 - tallet, men det kan jeg faktisk ikke huske ) en aldri så liten smule provosert av disse skriveriene. Hvorfor i all allverden skal jeg slås i hartkorn med patetiske stakkare som føler at de må reagere med vold mot nær sagt enhver ting? Ved de tilfellene hvor jeg har blitt forlatt av kvinner har jeg riktignok sørget, men det kunne da ikke falle meg inn å skade dem fysisk, selv om jeg lett kunne ha gjort det.

På den andre siden, det er et ubestridelig faktum at menn er mer voldelige enn kvinner og at nesten alle såkallte æresdrap blir begått av menn. Selv om hverken jeg eller du noensinne kunne drømme om å banke eller drepe en kvinne, så er det desverre alt for mange menn som i en gitt situasjon kunne ha gjort det. Om de opprinnelig er fra Pakistan eller Kragerø er av mindre interesse.
Moyle
MoyleInnlegg: 2550
30.11.07 23:49
psyk007 skrev:
-----------------------------------
Har truffet på både menn og kvinner som har personlighetstrekk som gjør dem lett provosert med tilbøyeligheter til å bruke vold…Fellesnevneren er at dem har problemer med å kontrollere følelsene sine og at dem ikke er i stand til å skjønne at dem har en unormal adferd.

Jeg kan ikke si at jeg føler meg truffet av kritikken mot voldelige menn, for selv om jeg er mann selv så identifiserer jeg meg ikke med slike idioter…tvert om prøver jeg faktisk å unngå dem. At menn er mest voldelige er åpenbart og blir bekreftet av all statistikk. Årsaken for at det er slik er trolig en komplisert blanding av både kultur, biokjemi og psykologi…
gaerpekk
gaerpekkInnlegg: 10835
03.12.07 06:19
Justin_7 skrev:

La oss nå innrømme en gang for alle, at det er menn som lager mest helvete her i samfunnet =)

-Hvem er det som IKKE innrømmer at menn dominerer all kriminalitet?

Hvem er det du argumenterer mot?
Earthquakejenta
EarthquakejentaInnlegg: 9898
03.12.07 18:01
Jeg synes det er så unyansert når noen generaliserer mennesker med personlighetsforstyrrelser som vanskelig å komme ut for. Av 2 grunner

*Mange med personlighetsforstyrrelser er virkelig ålreite mennesker

*Mange som er kjipt å komme ut for har ikke personlighetsforstyrrelser
t00s
t00sInnlegg: 379
06.12.07 08:41
psyk007 skrev:

__________________________ _ _ _ _ _

Absolutt ikke.. Husker at jeg diskuterte heftig om dette under voldtektsbølgen i Oslo. Da var det ett kvinnfolk som mente at alle menn skulle stå til ansvar for møkka.

- jeg trodde vi hadde kommet lengre. Skal alle innvandrere stå for kriminaliteten, kvinner for horet ved festninga, økonomer og kommuner for TERRA flausen?
Askeladd3
Askeladd3Innlegg: 4907
09.12.07 15:32
Hva med drapet pa svensken 8-9 desember i 2000. hvem startet det?
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester