Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

"Utdebattert"

Hentunen
HentunenInnlegg: 1023
05.01.08 04:22
Haha nice try VG. "Drept av sine menn!" måtte ende i fiasko, som også resten av VG vil hvis dere ikke innser alvoret.

Før pleide jeg å kose meg med VG om morgenen på lørdager men det har blitt lite av den siste tiden. Det står rett og slett ikke noe som er spennende å lese om. Ekstrabladet som følger med lørdagsutgaven har også falt i kvalitet, hvem gidder å lese om 40-50 åringer som tror de er kjendiser og som endelig har sett lyset. Det kan vi heller lese om i Se og Hør.

Dere skal ha for et meget bra forum på vg, men resten avisen har falt kraftig i kvalitet de siste årene. Trodde dere ville gå en annen vei enn dagbladet, men nå ser det ut som også dere går ned i dragsuget sammen med dagbladet. Innen 4-5 år er det lokalavisene som ruver, med mange lokale nyheter samt de viktigste riks og utenriksnyhetene.

Man bør tenke på hvilke vei man skal gå inn i framtiden, slik det er nå går dette feil vei. Vg burde hørt mer på hva folk synes om avisen, tror de fleste ikke er fornøyde slik den har utviklet de siste par årene. Vg lever enda på merkenavnet, men det vil ikke være for alltid.

TheDante
TheDanteInnlegg: 7806
05.01.08 04:26
Problemet er bare det at VG har oversikten over hvilke overskrifter som de tjener mest på. Journalistisk integritet har dessverre ikke mye å stille opp med mot penger.
Men det er jo selvsagt trist å se avisen bli en papirutgave av Se & Hør.
Corvus
CorvusInnlegg: 22746
09.01.08 11:21
VG har sikkert oversikten over hva de tjener mest på, og tjener sikkert mye på sladder. Men på lang sikt spørs det om dette er veien å gå. Ser også for meg at mer seriøse lokalaviser kan få et oppsving ettersom Dagbladet og VG blir mer og mer lik Se&Hør i sin streben etter mer penger. Se&Hør er fremdeles best på sladder.
PS: Sa fra starten at det var latterlig å starte en egen gruppe som "Drept av sine menn!" Skal en starte egne grupper for hver enkelt lille kampanje VG driver så blir det bare rot. Et slikt smalt emne burde heller være startet av MOD under "Aktuelt".

Hentunen
HentunenInnlegg: 1023
19.01.08 02:04
"Sa fra starten at det var latterlig å starte en egen gruppe som "Drept av sine menn!" Skal en starte egne grupper for hver enkelt lille kampanje VG driver så blir det bare rot. Et slikt smalt emne burde heller være startet av MOD under "Aktuelt".

Er enig i dette. At det blir startet en gruppe om Drept av sine menn forteller bare om hvilke personer som jobber i denne avisen og hvilke holdninger de har.
Snillfant
SnillfantInnlegg: 684
08.02.08 13:58
Jeg mente også det var totalt bak mål og en gedigen avsporing å ha den rasistiske artikkelserien "Drept av sine menn" (hvor man ensidig fokuserer på hvor forferdelige vi nordmenn er), samt ha dette dustete propaganda forumet.

Jeg skrev også at jeg kom ikke til å kjøpe et eneste VG, inntil denne rasistiske propaganda serien var over. Den er over nå, men jeg har ikke kjøpt VG på lenge. Det kommer sikkert av de tåpelige forsidene som minner mere om Se og Hør enn den gode gamle VG (mange år siden).

Nei VG, ta dere sammen! Den kommunistiske blekka Dagbladet, hvor man ensidig fokuserer på løgnene om hvor flott det er med flerkultur, og at vi trenger å importere flere innvandrere (les: snyltere) til i Norge, sliter veldig for tiden, og kommer snart til å gå konkurs. Leserene vil IKKE ha løgner og drittpreik. Vi vil ha sannheten!

Dere i VG burde heller fortelle sannheten! Fortell om all elendigheten her i Norge, og om problemene relatert til innvandring og integrering. Det kan bli redningen for dere. Vi trenger ikke flere løgnaktige propaganda aviser.

Snillfant - The one and only

"We came here to be better Africans, not Norwegians." - Joanna Mungai - Ground Nation Movement
guardianpegasus
guardianpegasusInnlegg: 4431
20.04.08 17:23
Må si jeg er stolt av å ha vært en av de som hjalp til å kvele dette vilt populistiske og tåpelige, diskriminerende forumet :)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester