Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Er singel og trenger litt starthjelp :P

SirLion_6
SirLion_6Innlegg: 345
03.12.06 13:41
Jeg har begynt å gå på byn, for å se om jeg treffer noen jenter... meeeen det er ett lite problem, og det er det at jeg er så fordømt sjenert, og å sjekke opp jenter dritafull synes jeg ikke noe om :P kan godt ta noe å drikke og sånt men... Hehehe..
Det jeg lurte på var: Har dere noen tips, noe jeg kan si, gjøre for å komme i godsnakk med ei jente på byn? Altså jeg trenger litt start hjelp her da med andre ord :P hehe... litt flaut å spørre og si det her men... hehe
Takk for tips og forslag =)
Yousof
YousofInnlegg: 5321
03.12.06 21:01
Rop "hore" og så kommer resten;)
-----------------------------------
Fred!

(Innlegget ble redigert 04.11.09 11:56)

waw
wawInnlegg: 4
10.12.06 22:40
IKKE jokk deg oppover henne på danse gulvet. Gå bort til jenter som ikke er opptatt med noe, feks de som står i baren og ikke kjøper noe, bare henger der liksom. inviter hun el de bort til bordet deres. Spør henne om alder, jobb, bosted, finn ut om dere har felles kjente, då går praten automatisk. Men husk, 50% av jenter som går på byn er LUREMUSER, 47% vil bare ha det kjekt med venninnene sine, og 3% er ute etter å få seg noe.
Andrej_
Andrej_Innlegg: 28
07.01.07 21:33
JEi er ikke så flink til å sjekke opp jenter på puben, syns det er lettere å finne damer som man kjenner litt, man treffer på privatfester eller hva man skal kalle det. Når det ikke er så mye folk.
Jei spör mye spörsmål, og lar henne snakke, det er ganske lett. Til slutt finner du noe dere begge liker å da kan man diskutere. Plus alle jenter liker å snakke, å hvis man undviker spörsmålene hennes diskret, så virker man litte mer mystisk.
Boligass
BoligassInnlegg: 250
26.09.07 12:12
Si bare, hei, har jeg ikke sett deg før?? hva ikke du den som var på festen for 4 uken siden.. så har du start noen som aldri tar slutt. enkelt.
motherslittIeheIper
motherslittIeheIperInnlegg: 449
26.09.07 12:13
Men husk, 50% av jenter som går på byn er LUREMUSER, 47% vil bare ha det kjekt med venninnene sine, og 3% er ute etter å få seg noe.

-

Dette er selvsagt statistikk du kan dokumentere, ikke sant?
bønnik
bønnikInnlegg: 1229
27.09.07 10:22
SirLion_6 skrev:

"meeeen det er ett lite problem, og det er det at jeg er så fordømt sjenert"

- Dette er ikke noe 'lite problem' nei. Er du sjenert som meg så kan du bare slå fra deg tanken om å treffe jenter en gang for alle.
I jenters øyne er nemlig det å være sjenert den absolutt værste egenskap en gutt kan ha. Ingenting i universet fremkaller mer forakt hos jentene enn sjenerthet. Jeg vet dette av egen erfaring.
Du kan være nazist, pedofil, tilbakestående, sadist eller psykotisk men alt det tilsammen er ikke i nærheten av å være et like stort sosialt handikapp hos det motsatte kjønn som å være sjenert. Du har min medfølelse, som meg er du rammet av den værste av alle forbannelser.
Tassemusa
TassemusaInnlegg: 318
02.01.08 07:55
motherslittIeheIper skrev:
Men husk, 50% av jenter som går på byn er LUREMUSER, 47% vil bare ha det kjekt med venninnene sine, og 3% er ute etter å få seg noe.
--

og noen er tassemuser :D
latina_27
latina_27Innlegg: 32
23.01.08 17:09
Æ er jente og synes det er litt søt gutter som er lit sjenert.....på en eller annet måte må du vise at du er interessert om du møter en jente du liker...for vi jenter venter alltid for det...det kan være en smill, noka fint man sier....men du må ikke være for sjenert...er du ute på byen og ser en jente du liker, GO FOR IT...det verste som kan skjer er det å få en nei...and so what...go to the next....alle har jo fått en nei iblant, det er en del av livet....og ikke bekym deg, alt til sin tid....:-)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg