Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kjæresten min og meg

LiLCarey
LiLCareyInnlegg: 5
11.01.07 22:23
Vel, vi har vært sammen i 1 år og 9 måneder nå!
Vi møttes på deiligst.no og siden har vi pratet og bare blitt kjærester! Vi elsker hverandre og slikt.

MEN så begynte vi å krangle om små ting etter 9 måneder. Det var bare småkrangler og dette foregikk fra januar til desember. Jeg blei lei av kranglingen og jeg orket ikke så mye mer... men elsker han og gir ikke opp! allikevel så fikk jeg følelser for en annen gutt...snakket med ha gutten om det og vi møttes og så på film! Kosa ikke eller noe sånn fysisk..ga bare en klem! hadeklem og heiklem! :P

Og jeg fikk han ikke ut av hode..men at man tenker på noen og sånt kan man ikke noe for...jeg trodde det var best å møte han, se hvordan han var også prøve glemme han! Det er enklere å glemme noe man h ar "gjort" enn ikke gjort og vil prøve.. skjønner?

Så kjæresten min fant ut at vi hadde møttes osv. og blei sur! Trodde noe helt annet og trodde ikke på meg. Han sliter med dette og han har trua med å slå opp og ville ha pause. Han hadde pause i to dager, men jeg klarte ikke det en gang. Jeg gråt hver kveld!!!! ER så gla i han og jeg vet jeg vil ha BARE han og følelsene for han fyrn er borte fordi jeg ignorerte han en stund på msn og alt som var!

MEN nå sliter forholdet!! =( Pga meg... =( Han sier ikke så ofte at han elsker meg, som han gjorde før...savner meg ikke og har ingen stor trang til å se meg! Før skrev han fiiiine lange mld om hvor fint jeg og han hadde det og at han elsket meg mer enn alt og masse dikt osv. JEG ELSKET DET...han satt så pris på meg..men nå er så mye borte!! vanskelig =(

Hva skal JEG gjøre for å forbedre forholdet? Avstand? Det er så fælt fordi første delen av forholdet var basert på avstand...og det var de 9 månedene uten krangling!! =(( før han flyttet hit...
SuperDinho
SuperDinhoInnlegg: 6032
17.01.07 02:24
Du må da få lov til å treffe andre guttevenner du også? Herregud, typen din virker litt paranoid.
Carradona
CarradonaInnlegg: 546
17.01.07 08:05
Det er vel bestandig litt vanskelig når det ble sånn at han fant ut at du hadde vært sammen med en annen gutt. Hadde vært litt annerledes hadde han visst om det fra før. I sånne situasjoner er det utrolig mange tanker som går igjennom hodet på en, og jeg tror ikke kjæresten din sin reaksjon er unik i så måte. Dere må da snakke sammen...

jeg hadde også blitt sjalu dersom kona(ex) hadde møtt en vilt fremmed og dratt på kino, uten å si noenting til meg, bare for å la meg finne ut av det selv. Men hadde ingen problemer med guttevenner. Men det er greit å være åpen om det. Jeg mener, uansett at du ikke fortjener å bli bortstøtt for dette, men vil han ikke prate om dette (noe jeg syns han burde, dersom han elsker deg!) så er det kanskje best å komme seg videre? For kan man ikke prate sammen så er det dødfødt uansett.
Carebear
CarebearInnlegg: 8050
27.01.07 02:37
SuperDinho skrev:
Du må da få lov til å treffe andre guttevenner du også? Herregud, typen din virker litt paranoid.

Guttevenner er en ting. Ukjente gutter man møter og får følelser for er en annen greie...
-HeidiElisa-
-HeidiElisa-Innlegg: 7405
27.01.07 02:40
Om han ikke evner å tilgi deg, så er det dette noe som kommer til å tære på forholdet. Ta en prat med han og finn ut av om han er villig til å stole på deg igjen.

Forøvrig, jeg forstår at han reagerer -meget- godt. Men du har lært og gjør forhåpentligvis ikke sånt en gang til.
stoffi2
stoffi2Innlegg: 1663
30.01.07 17:58
"allikevel så fikk jeg følelser for en annen gutt...snakket med ha gutten om det og vi møttes og så på film! Kosa ikke eller noe sånn fysisk..ga bare en klem! hadeklem og heiklem! :P"

Jeg hadde blitt forbannet hvis du hadde gjort dette mot meg.
Paula25
Paula25Innlegg: 91
08.07.07 16:25
enig!

uaktulelt at min kjæreste hadde "prøvd ut en annen" imens vi var sammen. uansett om det var fysisk kontakt eller ikke. man må vel ha såpass respekt for sin kjære at man ikke gjør slike ting.
Boligass
BoligassInnlegg: 250
26.09.07 09:30
Lag han en middag, ta en lag prat han om det, ja jeg har enig med de andre.
Blitt litt irritert viss jeg har sett en heilt ny kare uten jeg viste hvem det har vært.
Prat er en del av TILITen. Viss ikke har tilit så er det ikke vert det.

Du sa: og det var de 9 månedene uten krangling!! =(( før han flyttet hit...

Så klart det blir litt mer krangling når du ser det negative oxo.
Herregud tror du at livet er dans på rose

Prat og sett pris på hverandre
Boligass på saken
BigRed23
BigRed23Innlegg: 23
03.01.08 21:02
Herregud. Gammel er du egentlig a? Samma det vel? Bare å finne seg en annen. Mange fisk i havet vettu. Finnes værre ting enn litt krangling... Jeez...
Leopus
LeopusInnlegg: 2474
28.01.08 13:49
dette er EEEEN side av saken... er alltid en grunn til at ting ikke funker... kanskje det bare er dødt rett og slett... ;)
FredrikDahl_Jr
FredrikDahl_JrInnlegg: 105
02.02.08 04:59
LiLCarey skrev:
Vel, vi har vært sammen i 1 år og 9 måneder nå!
Vi møttes på deiligst.no og siden har vi pratet og bare blitt kjærester! Vi elsker hverandre og slikt.

Høres ut som et robust fundament å bygge et kjærlighetsliv på.
BeatHeart
BeatHeartInnlegg: 399
03.02.08 13:22
Du er dum i hue hvis du "elsker" gutten du er sammen med også går du å møter en annen? I tilegg til det prøver du å dekke det over? Så finner han det ut, selvfølgelig skal han tro du har vært utro!!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg