Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Usikker? Sjenert? Hva skal du si? HER FÅR DU HJEL

PonniJF
PonniJFInnlegg: 630
24.02.07 18:07
Hei!

Jeg er her for å hjelpe deg som har spørsmål innen forelskelse eller dating generelt. Er du i en vanskelig situasjon? Trenger du nyttige tips eller råd? Vet ikke helt hvordan du skal få starta samtalen og få ting på gli?

- DA har du kommet til rett sted :)

Jeg er her for å hjelpe akkurat deg!
Jeg vil være pålogget fra tid til annen, trenger du råd så legg til:

Hitch_sos@hotmail.com

Jeg krever ingenting fra deg tilbake, alt jeg forventer er at du får dama du vil ha!
MVH,

/Hitch
Love can break the strongest mind
QN5
QN5Innlegg: 582
25.02.07 14:43
Er dette et slags eksperiment fra din side...? Forskning? hehe

Bare for å ta et eksempel da... jeg er veldig sjenert (ikke så veldig at det er utrolig liksom, men nok til å ta kontakt virker nesten som en umulighet når jeg ikke er på fylla, og jeg har små vansker i fylla også, men da glir det lettere.) Hva kan du egentlig gjøre med et slik problem?

Det er veldig greit å ha en tips og triks person som man kan ta kontakt med, men ikke alltid like lett å vite hvor seriøse de er
PonniJF
PonniJFInnlegg: 630
27.02.07 00:39
legg til meg på msn så skal vi se hva vi kan fikkse vettu :) Finnes alltid en løsning!

/Hitch
Love can break the strongest mind
Tjodunn
TjodunnInnlegg: 363
31.05.07 01:47
vedder for at PonniJF er en gjeng med jenter/gutter som er keen på å ha de litt fett på andres premisser
samanthacassandra
samanthacassandraInnlegg: 19
17.07.08 14:41
det er vel noe du kan svare på her om du er seriøs..........
perpersen78
perpersen78Innlegg: 1415
19.07.08 18:31
Er dette noe serioese greier eller noe bullshit... ? :)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg