Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvilke typer jenter fanger guttas interesse?

renate_pate
renate_pateInnlegg: 49
09.03.07 15:25
Etter mye diskusjon med gjengen hjemme i stua vil vi gjerne vite hva dere der ute mener om dette? Kom igjen gutter! Fortell oss jenter hva som får dere betatt, både i væremåte og utseende..:) ;)
Espmell
EspmellInnlegg: 2067
09.03.07 15:27
Søte, stille og sjarmerende
KapteinKaos
KapteinKaosInnlegg: 4816
09.03.07 15:28
Det finnes jenter av alle slag som er sammen med noen, så da er sikkert smaken like forskjellig.
voffen2
voffen2Innlegg: 81
09.03.07 17:38
Dette er min helt personlige mening, men jeg foretrekker jenter som på en måte er lik meg selv, dvs slank av utseende og har nogenlunde intelligens i toppen :) Hun må selvfølgelig ha de typiske kvinneformene , ikke for gutteaktig, men være en skikkelig jente. Liker blondt langt hår, søte smil og øyene har mye å si. Skal sies at Skandinaviske jenter må være de peneste i verden.Noen felles interesser er selvfølgelig også kjekt å ha, håper jeg her har klart å formidle at utseende er ikke alt :)
FpStfu
FpStfuInnlegg: 990
11.03.07 02:22
Og når du sier skandinaviske jenter så tenker du på blondt hår og blå øyne? Er selv erke"skandinavisk" (har sett vår slektstavle og den går langt tilbake i tid innen Norges grenser) men jeg har brune øyne og brunt hår. Selv synes jeg brune øyne og mørkt hår er finest, desverre har ikke samboeren min brune øyne, men det får jeg bare leve med, han er nå grei ellers. Kanskje jeg kan overtale ham til å skaffe seg brune kontaktlinser. ;p
voffen2
voffen2Innlegg: 81
11.03.07 03:59
nja, må ikke være blondt hår og blå øyne, men jeg liker det absolutt. Selv har jeg dog en blanding av brunt og grønt :P
BadNemi
BadNemiInnlegg: 12
18.03.07 16:47
Jeg tror man helst vil ha det man ikke kan få, at det bare er så enkelt som det!:)
Yousof
YousofInnlegg: 5321
06.05.07 21:58
Jenter som ikke er selvhøytidelige, bitchy, overkostbare og ikke har bart er en god start.
MarocBerber
MarocBerberInnlegg: 36
13.05.07 23:19
Yousof skrev:
Jenter som ikke er selvhøytidelige, bitchy, overkostbare og ikke har bart er en god start.
-----------------------------------
Er det noen jenter som har bart da?...de som har det tar det vekk med brasiliansk voks og da vokser det mindre for hver gang.
Yousof
14.05.07 22:11
Det er da jammen noen som har det!
Tjodunn
TjodunnInnlegg: 363
31.05.07 01:40
gutter holder seg som regel unna bart, midtskill på ryggen og rødthår......
vannrett
vannrettInnlegg: 3562
02.06.07 19:38
Yousof skrev:

Der traff du spikeren på hodet....Hvis de er høytidelige og alt for kostbare da pleier de som regel å bli dumpet på stedet!Eller hvis man får napp uten nevneverdig jobbing på de kostbare da går det...Men strikken er vel ikke så lang å tøye her antar jeg.
aasand
aasandInnlegg: 8134
25.06.07 22:50
Yousof skrev:
--------------------------------------------
Ja, ingen iraner med sammenvokste øyebryn eller bart. Du er vel vant til slikt?
Slimcase
SlimcaseInnlegg: 9841
05.07.07 12:01
Rolige, søte. De som ikke gjør så mye vesen ut av seg.
Utstår ikke jenter som tar mye plass; snakker i et sett, uttaler seg om ting de ikke har peiling på, tror de er morsomme men ikke er det.
torgrimen
torgrimenInnlegg: 359
19.08.07 19:46
Damer som er litt kostbare er populære, ingen gutter som vil ha ei som alle kan få. Videre er det jo klart at damer som virker interesert i gutten og er oppmerksom ovenfor ham har bedre sjanser enn ei som forsøker å spille kul.
Øystein
ØysteinInnlegg: 3075
20.08.07 17:49
Søt, snill og rolig holder lenge.
IKKE masete, det er drittirriterende.
warthog
warthogInnlegg: 35
20.09.07 13:05
Øystein skrev:
Søt, snill og rolig holder lenge.
IKKE masete, det er drittirriterende.

Kan ikke si meg mer enig
Yousof
20.09.07 22:57
aasand skrev:
Yousof skrev:
--------------------------------------------
Ja, ingen iraner med sammenvokste øyebryn eller bart. Du er vel vant til slikt?

-Hahaaha..oi oi oi, iraner faktisk?
braveattack
braveattackInnlegg: 2301
21.09.07 08:41
Jeg blir lett sjarmert av jenter som

Hode:
- JORDNÆRE! De må være tilstede...og ikke ha et forhøyet selvbilde! Det er "turnoff". Finn mange som tror de er over gjennomsnittet smarte og pene. Det blir bare patetisk. Dere kan gjerne vise autoritet...men på en positiv måte. Men trenger ikkeabsolutt mene noe hele tiden, selv om man har noe å fare med.
- humor og kan være selvironiske
- ikke være hysteriske og slitsomme
- være selvsikker, og ikke trenge bekreftelser 24/7
- trivlige og hjelpsomme
- og at dere kan et minimum av vanlige gjøremål. Rydde, vaske og lage mat! (akkurat som oss gutta!)

Kropp:

hm, Big tits, and a nice tiny ass! I dont care about that face....as long she's not ugly!

;)
hands_solo
hands_soloInnlegg: 1017
26.09.07 01:32
Her er det selvfølgelig viktig å se forskjellen på puleemne og koneemne. Og her er kjønnene til syvende og sist veldig like i preferansene.
Dutras
DutrasInnlegg: 164
07.04.08 22:28
og brunt hår :)
Nregua
NreguaInnlegg: 31
12.04.08 01:33
en jente som er kosete er et stort pluss, må være pen men ikke sånn modell pen hvis du skjønner. må jo være smart og engasjert i samtaler ug sunt.. OG ER DET EN TING JEG FUCKINGS HATER ER DET OVERLEGNE JENTER (og gutter btw)

R.I.P all soldiers who have fought for their country..
Gpz500s
Gpz500sInnlegg: 336
06.05.08 15:32
Man må like utseende på partneren, det tror jeg er svært viktig faktisk. Det at utseende ikke betyr noe, er noe tull etter min mening. (Hvor mange kjenner du som er med en partner som syns partneren er stygg?). Men man bør selvsagt ikke være smellvakker for at folk skal like utseende, noe de alle gifte og samboende parene er vitne til.

Kroppen derimot, tror jeg det er større fleksibilitet. Er hodet/humør og utseende ok, så spiller egentlig ikke kroppsform stor rolle.

Ellers tror jeg det er viktig at man finner en partner med omtrent samme iq som en selv, og samme humor/humør.

At man vil ha sex omtrent like ofte antar jeg også er viktig, En avholdende med en nymphoman vil neppe fungere.

kaafiyow
kaafiyowInnlegg: 195
13.05.08 22:31
jeg velger en som er smart pen eller stygg hva hun måte være og som har en perfekt personlighet. mange velger en som er så strålende søtt som sola, men er like dumme. hahaha
Oslopatrioten
OslopatriotenInnlegg: 94
30.10.08 19:50
renate_pate skrev:
Etter mye diskusjon med gjengen hjemme i stua vil vi gjerne vite hva dere der ute mener om dette? Kom igjen gutter! Fortell oss jenter hva som får dere betatt, både i væremåte og utseende..:) ;)
-----------------------------------------------

Væremåte:
Hun som snakker til meg. Hun som er seg selv og som jeg ikke trenger å være en annen ovenfor. Det har ALT å si. Så lenge jeg kan være meg selv og prate som jeg gjør, og hun gjør det samme så har man noe som heter KJEMI.

Dette har man som oftest (trist men sant) som oftest med venner (da av samme kjønn.). Det er derfor en risk for at man ikke vil innlede et forhold for å ødelegge denne gode kjemien man har.

Hvis dama har kjemien OG viser interesse (vha. berøring, ekstra søte smil etc.) og viser det åpentlyst er man godt på vei til et FORHOLD :)

Utseende:
Når kjemien er der har de ekstra kiloene som er til overs (eller som mangler), eller aknene INGENTING å si, fordi man liker (klisjealarm) PERSONEN. Altså "beyond" det fysiske. Men et velstelt ytre og velholdt helse og livsstil er jo bare +++ poeng, så da har man jo tilnærmet garantert seg en plass i mannens hjerte for leeeengst.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg