Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Flaut å få "nei"?

Vinkelskudd
VinkelskuddInnlegg: 899
16.04.07 17:39
Hvor flaut er det egentlig å å et "nei" om man spør ei jente om hun vil være kjæreste med deg? Den personen jeg tenker på er en meeeget snill 18 åring, og ikke en sånnen bitch om du vil. Men uansett, hva skjer etterpå liksom? Kan vi snakke sammen på samme måte?

Jeg er en sånn pessimist skjønner dere, så må ta alle forhåndsregler :-)
mzzlfbs
mzzlfbsInnlegg: 14832
16.04.07 17:41
Hun er 18 og du er... 12? Da er i så fall faren for "å få nei" ganske stor.
StevieY
StevieYInnlegg: 27599
16.04.07 17:41
Hvor flaut det er? Det kan vel ingen andre svare for deg. Hvor flaut føler DU at det vil være?
Vinkelskudd
16.04.07 21:08
Jeg er 18 år jeg også, ingen fare der altså..
Tenker bare på om det kan bli pinlig å møte på henne på skolen etter dette? Selvfølgelig håper jeg på det beste, men man vet nå aldri da.

Og må man ha 100% perfekt kjemi hele tiden for å være kjærester?
Som dere skjønner har jeg ikke hatt alt for mange av det andre kjønnet, så jeg må nesten spørre litt før jeg kaster meg uti det. Må nesten være gutten som spør? Hehe, nå skal jeg slutte
Purrfect
PurrfectInnlegg: 504
16.04.07 21:11
Jøss, å spørre om å være kjærester trodde jeg man bare gjorde på barneskolen...? Du kan jo kanskje få en kompis til å spørre for deg? :)
Vinkelskudd
16.04.07 21:13
Men i helvete da, du skjønner da hva jeg mener. Skal ikke bare spørre rett ut, skal da snakke mye først. Nå begynner jeg å angre at jeg spurte nerdene på VG Nett...
Tjodunn
TjodunnInnlegg: 363
31.05.07 01:43
nerdene på VG nett...? hør på hva du spør om!!
vannrett
vannrettInnlegg: 3562
02.06.07 19:13
Gå direkte på......Spør hun om hun vil være med deg på noe som nesten bare kjærester gjør istedenfor å spørre så skjønner hun nok tegningen!
kennethugle
kennethugleInnlegg: 354
13.06.07 15:27
Fy faen snakk om å gjøre det vanskelig a! Bare si at jeg vil ligge med deg og være sammen med deg, så skjønner hu nok pointet ditt;)
Hvis du banker noen før du gjør dette, blir hu nok stolt, for ingen kan motstå den store sterke karen.
SebaRuler
SebaRulerInnlegg: 9696
13.06.07 15:30
Vinkelskudd skrev:
Men i helvete da, du skjønner da hva jeg mener. Skal ikke bare spørre rett ut, skal da snakke mye først. Nå begynner jeg å angre at jeg spurte nerdene på VG Nett...

*** Spør om dere skal finne på noe du, så kanskje dere blir kjærester etterhvert. Så plutselig vil hun snakke med deg, og det hun lurer på er om dere er sammen, da kan du si ja.

Nerd...
soelvd
soelvdInnlegg: 28671
11.08.07 14:02
Purrfect skrev:
Jøss, å spørre om å være kjærester trodde jeg man bare gjorde på barneskolen...? Du kan jo kanskje få en kompis til å spørre for deg? :)

Hmmm... Tror kanskje det fungerer bedre å spørre på en lapp man legger på pulten. Så kan hun svare på lapp også. Så kan de gå og kikke på hverandre og fnise i noen uker før de til slutt tørr å holde hverandre i hånda :)
ManUtd_7
ManUtd_7Innlegg: 1272
16.08.07 13:20
Vinkelskudd skrev:
Hvor flaut er det egentlig å å et "nei" om man spør ei jente om hun vil være kjæreste med deg? Den personen jeg tenker på er en meeeget snill 18 åring, og ikke en sånnen bitch om du vil. Men uansett, hva skjer etterpå liksom? Kan vi snakke sammen på samme måte?

-
Flaut er det ikke, men det er Jævlig kjipt etterpå, hvis du fikk ett ''nei''

slik som jeg fikk, sa bare det jeg følte for henne, hun følte det samme,men ville ikke risikere vennskapet
putte78
putte78Innlegg: 288
19.08.07 15:55
Hei Vinkelskudd...

Prøver meg på et seriøst svar ( i tråd med noen av de andre her...)

Når man er 18 år, er det ikke lenger like enkelt å bare spørre om å være kjærester.... Det enkleste er jo å be henne på date... Går det bra, blir det kanskje en date til, og enda en og enda en osv.... Da ser dere etterhvert om dere trives sammen, om det er mer følelser enn bare vennskap osv... Men et tips; hvis du er litt sjenert, ikke spør om hun skal være med på date.. Spør heller om hun har lyst å finne på noe en dag... Ha et forslag i bakhånd hvis hun sier ja, men lurer på hva dere skal finne på. et tips er ikke kino - for der blir dere ikke kjent.. En kafetur, en gåtur, treningstime sammen (vet ikke om dere kjenner hverandre godt nok til å vite om dere har noe felles interesser....), biljard eller lignende... Cluet er å gjøre noe "ufarlig", men der dere har mulighet til å gjøre noe sammen, og samtidig kunne prate sammen...
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg