Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Splittet personlighet?

Yuji_Rieng
Yuji_RiengInnlegg: 55
30.06.07 02:06
Har møtt ei dame, og vi er på fjerde uka sammen. Om vi er kjærester eller ikke er vel egentlig et definisjonsspørsmål, men hun er supergrei når bare vi to er sammen. Problemene oppstår når vi skal ha sosialt samvær med mine kompiser.

Da skal hun på død og liv "bosse" meg rundt, og kommandere meg, noe jeg syns er skikkelig ræva gjordt forann kompisene mine. Det er egentlig ganske nedverdigende og jeg sa tilslutt stopp, og sa klart ifra at dette finner jeg meg faen ikke i. Det skal nevne at vi begge hadde drukket noe alkohol.

Etter at kompisene hadde dratt hjem konfronterte jeg henne med ren fakta, og hun bryter ut i gråt, og unnskylder seg osv. Og bare teite unnsyldninger som "jeg mente det ikke"

Det jeg mener er at hun muligens er lite sosialt intelligent, vi var 4 stykker som så film, og hun stapper hånda si i boxeren min for å onanere meg? (lys på, alle vet hva som skjer)
HVA I HÆLVETTE er galt mer kjærringa, eller er det jeg som er blind?
Impressme
ImpressmeInnlegg: 1516
30.06.07 02:09
Jöss! det var rimelig dröyt. men hva dreite bossinga seg om?
Yuji_Rieng
Yuji_RiengInnlegg: 55
30.06.07 02:24
Jeg var egentlig jævla nære på å gjøre det slutt fordi hu, som har vært i livet mitt i 3-4 uker skal drite meg ut forann kompiser som jeg har kjent i 10-12år. Hvem tror hun at hun er egentlig?

Bossinga var av type ting jeg egentlig kunna ha utført for henne, men det er måten hu spør på som irriterer meg noe jævlig. (Hent en øl til meg a!!!!!!)

Det som er så ille er at hu er så jævla god når vi er på tomannshånd, alt fungerer som bare pokker og jeg har følelser for henne, men nå føler jeg meg usikker i alle sosiale situasjoner når jeg er sammen med henne i frykt for at hu skal finne på noe "sprell"

Usikkerheten brer seg! Hva feiler det kvinnfolket?
PocohontaS
PocohontaSInnlegg: 23
30.06.07 10:37
Hmm...de aller fleste vil jo helst bli likt av kjærestens kamerater.
Hun har tydeligvis problemer med å finne sin plass når hun er sammen med deg og kameratene dine.

Nå har du konfrontert henne med det, så jeg syns du skal gi henne en sjanse til å se om hun skjerper seg. Hun her vel verdt det, hvis du virkelig har følelser for henne.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg