Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Til ALLE kvinner! Hva liker dere ved menn?

Norwegia_4
Norwegia_4Innlegg: 65
04.03.08 15:39
Til alle kvinner!

Jeg har lovet å hjelpe en god venn med research om kvinner og deres tanker om menn. Dette er noe som skal brukes til et formål som kvinner kan glede seg til (også menn), men dessverre offentliggjør jeg ikke dette ennå.

Jeg trenger ÆRLIGE svar, og dere skal KUN oppgi ALDER og NASJONALITET (land) dere tilhører. Altså ALLE er anonyme!

Menn kan gjerne svare, men de blir ikke tatt med, da det er kvinnenes meninger og tanker som trengs her.

NB! Ikke legg så mye vekt på sex om dere kan. Tenk litt grundig gjennom ting før dere svarer. Husk at dere vil at menn skal se på dere som et HELT menneske, deres intellektuelle evner, og som KVINNE, og IKKE som et sexsymbol.

ALLE e-postadresser blir slettet, eller holdes hos meg. De blir IKKE oppgitt til noen, og heller ikke ptil ersonen jeg hjelper.

Svarene kan sendes til meg på denne e-postadressen:
journalistmagasin@gmail.com

Det er fint om dere kan svare på engelsk. Om ikke, så oversetter jeg.

Her er spørmålene fra personen jeg hjelper:

How do you want to be cared for (taken care of) by a man ? (Just answer the first thoughts that come to your mind)

If you were with the ideal man for you, how would he care for you?

What would he do to make you a happy woman?

What I am looking for, is a commonality, an average of common things that women are looking for in- the way a woman wants a man to care for her.

Her feelings/emotions, things that men should know about them, what is it that women talk about when they get together - you know, the little jokes that women share with each other about what their man did, or more correctly didn't do, and they wished that he did do?

Etter hvert vil jeg gi tibakemelding om hvordan det har gått med dette ”prosjektet”.

Mvh

Bente Hedman

Ps. Det er opp til dere selv å skrive her, eller sende meg e-post. Men pga mye jobbing, så er jeg ikke tilgjengelig så mye her inne. E-post er det beste, da får dere være anonyme:-)..
Klikk for å gå tilbake til toppen