Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

14.FEB!

TheRimas
TheRimasInnlegg: 10
06.02.04 15:03
Valentine's day...! 14. feb så er det valentines day pluss at jeg å dama blir sammen i 5 måner. så jeg må nesten gjøre noe litt ekstra den 14. ....hva skal jeg gjøre????? lage et dikt til henne? ta henne med ut på middag og lage et dikt? lage middag og lage dikt? ...noen bra forslag?
metclub
metclubInnlegg: 2584
06.02.04 15:05
Du virker bestemt på at et dikt skal du ha med:)
Jeg syns du burde lage middag hjemme... En skikkelig god middag, som du må slite over komfyren med lenge... Også et dikt, da...
Kanskje kjøpe et smykke til henne... Lag din egen sjokolade formet som et stort rødt.. vent det ble feil.. stort brunt hjerte...

Godhet fødte evig ondskap kun, da Edens tyrann skjenket frukten!!
Nette
NetteInnlegg: 310
06.02.04 17:35
Jeg syns du skal drite i hele 14 februar.. KOMERS!! Hvorfor kan du ikkje gjøre noe en ekstra en "helt vanlig dag".. det setter hun nok mer pris på.. vis at du setter pris på henne når du ikke må heller..

butterfly
butterflyInnlegg: 4786
06.02.04 21:03
Gjør det enkelt og greit. Disk opp med middag hjemme som sagt tidligere, det er så koselig :o)
TheRimas
TheRimasInnlegg: 10
07.02.04 00:46
hm...ok ..kanskje jeg bør gjøre det da.

takk for hjelpen
savageboy
savageboyInnlegg: 2916
07.02.04 22:00
Kjøp masse rødt papir og klipp ut hjerter av dem som du henger i taket og rundt om kring på rommet ditt. Tenn lys og sett på Coldplay cd'en din og så inviterer du henne hjem. når hun kommer inn på rommet ditt ser hun deg iført en rød string liggende klynkende av kåthet i senga. du later som du er så kåt at du ikke kan tenke klart og beordrer henne til sangen og så stuper du inn i henne og gir henne det hun ikke trodde hun skulle få før bryllupsnatten.
Perste
PersteInnlegg: 800
08.02.04 17:56
Naiz naiz naiz savage =D

HAHAHAHAHA!!
Annabelle
AnnabelleInnlegg: 19
09.02.04 15:04
Lag en god middag hjemme med vin kanskje. Tenn stearinlys i hele rommet. Når dere spiser kan du gi henne et hjemmelaget kort. Så kan du jo lage til et lite kose sted på gulvet med teppe og store puter med roseblader strødd oppå. Der kan du gi henne hjerte sjokolade feks eller dessert og fortelle henne hvor mye du bryr deg om henne eller gi henne noen kompliment. Jenter pleier som regel og sette pris på hjemmelagede ting og dikt. ihvertfall jeg.
jukeBox
jukeBoxInnlegg: 1
11.02.04 16:44
Herregud, så patetisk! Gjør noe som er deg! Valentines-dagen betyr ingenting oppi dette, det er en dag som Amerika og det kommersielle markedet har tvunget på oss!! Ta det med ro og ikke stress er mitt tips. Og drit i diktet!
zed
zedInnlegg: 20895
12.02.04 03:20
Føyer meg inn i rekken til Nette og jukeBox, Valentines dagen er noe oppgulp fra "over there"
Føyer seg inn i rekken av andre idiotiske dager som har kommet de siste årene. Haloween feks.
Men tror at jenter setter pris på denne dagen. Oppmerksomhets dagen, men masse skvip.
Skal innrømme at jeg et par ganger har sendt slike kort, kjøpt gaver etc, men aldri mer.
Men ser ikke ned på folk som gjør noe ut av dagen. Men hvorfor gjøre det på en bestemt dag i året? Tull

------
I tryed god damit, at least I did that
poizki
poizkiInnlegg: 8365
23.02.04 18:05
valentines day er ikke koselig..er man ikke i et forhold så er denne dagen egentlig bare skuffende! Alle sitter jo bare å venter på et kort, en rose, en søt sms..det er jo ingen som sender!?!?! så da sitter vi der *å neiii, ingen er glad i meg* *sutre sutre*
nei æsj..gjør heller no spesielt for meg feks 26mai..da blir man jo mye mer overrasket..
mindy
mindyInnlegg: 2792
23.03.04 11:36
hva gjorde du da??
snoma
snomaInnlegg: 4
01.09.04 17:14
jeg syns man burde drite i hele valentine's day!
snoma
snomaInnlegg: 4
01.09.04 17:14
[Slettet]

(Innlegget ble redigert 17.04.20 21:07)

Perste
PersteInnlegg: 800
30.09.04 14:33
Nei, men det er ikke bare de som har kjærester som gjør noe ekstra på den dagen....Det er det som er tingen ikke sant. De som er forelsket kan "anonymt" bekjenne sine følelser til den utvalgte via feks. blomster med et fint brev....

Ikke at jeg forstår hvorfor noen vil være anonym....

Uansett, det er litt av den der mystikken i det hele tenker jeg. Tenke seg å få en slik gave fra noen....det å vite at det faktisk er noen der ute som er agal i deg og interessert. Gir jo en litt bedre selvfølelse gjøre det ikke?

:)

Godhjerta
GodhjertaInnlegg: 165
10.10.04 20:43
14. februar er om 5 månader. Ergo har dere ikkje vært ilag i ein månad enda. Og du planlegger Valentines-feiring?! :)
Kvifor er Valentines så viktig å feire for deg?? Er det ein dag som ho synes mykje om??
Eit søt kort attmed ein rosebukett er nok på Valentines-day, dagen er jo ikkje norsk... Feir heller bursdager og jul med stil!!
Nå er typen min musiker, og skriv avogtil sanger til meg, og det set eg STOR pris på, men hadde han komt anstigande med eit dikt i hånda, så hadde eg ledd meg skvett ihel!!! :))))
Men dersom du er ein "skrivar", så skriv for all del dikt, for når ein skal vise si kjærligheit, så skal ein gjer det på ein måte som den eine føler seg vel med å gjere, og den andre kjenner seg og deg att i situasjonen, for det er slik DU er. Uff, eg er ikkje så flink til å forklare meg - eg har i alle fall ikkje ordet i mi makt!!
gatedans
gatedansInnlegg: 419
27.10.04 16:53
Jeg og typen blir sammen i 9 mnd den 14.februar neste år!! =) Har noe av den samme problematikken... + at han skal kanskje være i utlandet for han studerer der =( Men jeg drar ned dit noen dager etterpå så da kan vi jo alltids feire =P

Og "Godhjerta": Du skrev de ikke har vært sammen 1 mnd engang og allerede planlegger... la meg si deg en ting: HAR DU SJEKKA DATOEN for når innlegget ble posta? Hehe nemlig det gjorde du ikke! Ble nemlig skrevet 6.februar haha! =P
*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*
Miss Debrecen-2005
Sjakala
SjakalaInnlegg: 255
01.11.04 11:01
som frelst jokkefan, kaller jeg det bare valentinernedagen...pleier personlig å gi typen cd´r med jokke , en bænkers middag, og kos etterpå...

men nå har jeg ikke no type,... får gi cd te hamstern min i år da....
Impressme
ImpressmeInnlegg: 1516
12.11.04 20:51
IDD
deuteros
deuterosInnlegg: 1526
18.11.04 14:38
zed skrev:
Føyer meg inn i rekken til Nette og jukeBox, Valentines dagen er noe oppgulp fra "over there"
Føyer seg inn i rekken av andre idiotiske dager som har kommet de siste årene. Haloween feks.

høøø???
Veldig uenig. To kjempemorsome dager, som kjæresten din garantert vil at du skal gjøre noe(ihvertfall valentines). Drit i ideologien. Hun forventer garantert et eller annet. Hvorfor skuffe henne bare fordi den komersielle biten er fra usa. Oprinnelsen er ikke amerikansk. Og who cares?
Blomster, mat, lys, dikt eller lignende og ikke minst en slags romantisk gave(trenger ikke være dyr) er absolutt noe av det du bør gjøre. Romlemantiske ting som jenter setter pris på er foreksempel at du har på deg de samme klærne du hadde på deg første gang dere møttes(hvis du husker det), eller gjenskaper dagen. Ommøblering og ting som har tatt litt tid å få istand(klippe hjerter, strø blomster rundtomkring eller masse rød silke) vil garantert få henne til å smelte...
Får du til det, tror jeg garantert det blir noe på deg(ja jeg er gutt og tenker sex).
Eller så kan du gjøre som zed sier og drite i hele dagen og ha det kjiipt imens du ser på alle de lykkelige parene som faktisk feirer dagen....
---------------------------------
Lat som ingenting...
^o^
- D -
---------------------------------------------

Hva i H****... Inlleget er jo driiit gammelt.... gidder ikke slette det som står over men fint om ingen drar frem sååå gamle ting..... Stopp med innlegg her, hadde vært fint....
melodii
melodiiInnlegg: 135
09.01.07 01:28
Jeg bodde i Tyskland i 3 år, og der var der vanlig å henge opp et hjerte av roser med et silkebånd der navnet til kjæresten din sto, på ytterdøra. Det var ikke vanlig at jentene gjorde det, men guttene gjorde det for jenta si. Jeg synes det er utrolig fint gjort!:) Men i Norge så er vel det svindyrt. :S
torgrimen
torgrimenInnlegg: 359
19.08.07 19:48
Spør henne hva hun har tenkt å gjøre for deg på fjortende februar?
Klikk for å gå tilbake til toppen