Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jentesex?

Blomsterj
BlomsterjInnlegg: 6
22.03.04 18:06
Mange som drømmer om jentesex, men som ikke tør på grunn av kjæresten?
Er nysgjerrig på tilbakemeldingene.
EMRIF
EMRIFInnlegg: 2390
23.03.04 10:00
typen synes det er like mye utroskap å rote med en annen jente, som med en annen gutt. men heldigvis er ikke det et problem,siden jeg i bunn og grunn ikke har lyst på jentesex.

men jeg råder deg til å ta det opp med typen, det kan jo hende han liker tanken, men hvis ikke - RESPEKTER DET!
mindy
mindyInnlegg: 2792
24.03.04 11:37
hvorfor la kjæresten være en hindring?!ta han med,eller vent og se om dere slår opp engang i fremtiden,og gjør det da...
pinda
pindaInnlegg: 1407
24.03.04 12:02
nei holder meg til mannfolkan
EMRIF
25.03.04 11:54
hva ville du sakt hvis typen sa til deg "i kveld skal vi ha trekant", også hadde ikke du noe lyst. "da er det slutt" sier han, og du??
mindy
25.03.04 11:58
tror ikke at han bare ville ha sagt det rett ut!jeg ville ikke blitt sur,bare spurt om hvorfor han vil ha sex med andre enn meg!
mindy
25.03.04 11:58
også var det bare et lite tips til hun andre!!
EMRIF
25.03.04 13:29
jammen hvorfor tipse henne om noe du ikke ville gjort selv? da er det jo ikke lengere et tips.....
mindy
25.03.04 13:38
jeg prøver bare og hjelpe!
det er ikke alle som har like synspunkter som deg, derfor kan hun jeg skrev dette til,synes det var et godt råd!
 PoseFant
 PoseFantInnlegg: 2680
25.03.04 13:41
Jeg har så mye sex med kjæresten min og hun er jente, så jeg tenker ikke på sex med andre jenter.

---

/PF
CFTR
CFTRInnlegg: 4436
30.04.04 09:55
EMRIF skrev:
hva ville du sakt hvis typen sa til deg "i kveld skal vi ha trekant", også hadde ikke du noe lyst. "da er det slutt" sier han, og du??

Må si meg helt enig her. Mindy mente ho kunne foreslå trekant... Men hallooooo. Det er ikke bare bare å komme med slike forslag. Hvis typen min hadde spurt om det, selv om det var bare et aldri så lite forslag, da hadde mye vært ødelagt mellom oss. Bare det at han har tenkt tanken ville vært vanskelig for meg å takle.

Så svaret mitt blir iallefall at NEI, jeg har aldri tenkt på jente sex. Jeg har en helt fantastisk kjæreste, og kunne aldri tenkt meg ei jente.
SheIsMagic
SheIsMagicInnlegg: 7
18.05.04 11:18
Det er massemedia som har laget slik "nyskjerrighet" på annen intim kontakt enn med kjæresten ( ved hetero ) De som er lespiske / homoer er i en annen kategori. Det er spenningen man er ute etter, ikke etter det intime, men det å prøve noe nytt, som man kan "skryte" av etterpå... Media har skapt et bilde av verden som sier "prøv alt - alt er lov og hvis du ikke prøver, så er du gammeldags og helt håpløs" -s- Jeg tror alle har drømmer og fantasier, men det er ikke det samme som at de alle kan overføres til virkelighet. De som har kjæreste skal ikke ha andre enn kjæresten. det er utroskap, uansett.. og kan skap splid.. Jeg ville ikke at min kjæreste skulle ha andre partnere, uansett hvilke kjønn det er... Så, drøm videre, vent til du ikke har kjæreste før du teste ut din fantasi og finner ut om du er hetero, lespisk eller bifil...
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg