Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

HVordan vinne tilbake x-en?

sugargirl
sugargirlInnlegg: 45
22.04.04 18:55
Jeg gjorde slutt etter et LANGT forhold...var egntlig ganske lei av han..... Nå etter at det har gått et halvt år og han har fått ny dame angrer jeg litt.... Det er ikke en veldig sterk anger, men litt! Vi passet så godt sammen og hadde mange felles innteresser. Tror dere at han tenker noen ganger på at det kankje kunne vært noe og blitt sammen igjen? Hva skal jeg gjøre? Hm
Sh0ckWaWe
Sh0ckWaWeInnlegg: 415
22.04.04 20:48
Har du noe kontakt med ham nå da?
Indigo
IndigoInnlegg: 2201
23.04.04 11:15
Hvis det bare er snakk om "litt anger", synes jeg du skal la det være. Høres ut som angeren delvis er fundert i vissheten om at noen andre vil ha ham.
sugargirl
23.04.04 18:32
Har kontakt med han ja....og han sier mye søtt til meg om hvor bra vi hadde det sammen! det er ikke bare litt anger!!!!!
tomkrist
tomkristInnlegg: 4019
23.04.04 18:35
Så hvorfor gjorde du det slutt?

Har du sagt a får du si b også.Du kan ikke bare gå å velge og vrake
folk ettersom hva du selv synes er best for din del, om de er kjedelige, etc...

Ikke rot med forholdet han er i nå iallefall men la han være ifred.
Du valgte selv å gjøre det slutt så da får du også være voksen nok
til å ta konsekvensene av det du selv har gjort.

T.K
sugargirl
24.04.04 00:51
det er jo slik at man ofte blir litt lei hvis mann har hvert sammen lenge og noen grunner som jeg ikke vil dele på vgnett. Etterhvert når det har gått en stund føler man et savn. Det er jo ikke så rart i det. Han er på en måte fortsatt min.
sugargirl
24.04.04 00:53
eller man føler at han fortsatt er min. Særlig når han sa til meg for et parr månder siden at når vi var sammen var den beste tiden io livet hans.
CFTR
CFTRInnlegg: 4436
24.04.04 00:54
Du bør ligge langt unna eksen din!!! Respekter at han har fått seg ny dame nå, for det er der problemet ditt ligger. Du var lei av han da dere var sammen, og det er ganske vanlig at når den andre parten finner seg en ny, vel...da angrer man. Det er alltid vondt å se eksen mid en annen, uansett årsak til bruddet. Men dette får bli ditt problem. Dersom det blir slutt mellom dem, kan du jo benytte sjansen til å legge inn noen gode ord om deg selv
Supply
SupplyInnlegg: 9815
24.04.04 18:13
Det høres ut som om du bare har lyst på han nå, fordi du ikke kan få han. Og fordi han kan fikk seg ny kjæreste før deg?

Blir dere sammen igjen, så vil det ta en uke, så er alt tilbake i det gamle sporet.
Folk som utelukkende har mye felles interesser passer ofte best som venner. Folk man blir lei av kan man ikke være sammen med, bo sammen med, leve sammen med over lengre tid. Det blir som en stein i skoen, du blir bare gal.

Han tenker såklart på deg, på tiden dere var sammen. Hver gang han ser deg. Men det er ikke sikkert han savner deg av den grunn. Avhenger jo også litt på hvordan dere slo opp. Han er sikkert fortsatt glad i deg, selvom han ikke er forelsket, eller elsker deg på samme måte. Det er noe som skjer inni en, når man blir slått opp med, man setter den andre personen i et annet lys.

Og som de sier i USA, "you had your window, and you blew it"
så når noen andre nå prøver seg, så burde ikke du splitte og herske mellom dem. Hvis du ikke klarer det så taper du deg iethværtfall i hans øyne.
Vent til de slår opp engang, og hvis du da fortsatt føler på samme måte, så kan dere jo prate om det.

Men jeg vet jo ikke. Forholdet mellom to mennesker er jo ganske mye dypere enn det som blir presentert i et debattforum.
If this is what you're offering
Supply
SupplyInnlegg: 9815
24.04.04 18:18
sugargirl skrev:
Etterhvert når det har gått en stund føler man et savn. Det er jo ikke så rart i det. Han er på en måte fortsatt min.

Dette er ikke sunn tankegang.
If this is what you're offering
sugargirl
28.04.04 22:08
schmokk dette var ikke så sakelig skrevet. Har ingen ting med saken å gjøre. Jeg er ingen bitch fordi jeg savner x-en min
aljahnsen
aljahnsenInnlegg: 21152
30.04.04 03:03
Uff, skulle gjerne hatt eksen tebage jeg iallefall...
Schmokk
SchmokkInnlegg: 967
02.05.04 23:54
Det du bør tenke på her og ta med deg videre i livet er at dt var du som gjorde det slutt. Du kommer kanskje til å gjøre det igjen neste gang du blir lei ham..?

Jeg ble selv sendt på dør etter et veldig langt forhold for noen år siden. For andre gang, etter å ha blitt lokket tilbake igjen.
Etter at jeg hadde funnet meg en ny jente, angret eksen min noe forferdelig. Hun kontaktet meg mange ganger, og prøvde å lokke meg tilbake. Men denne gangen vr det for sent. Det er ingen unnskyldning å være forvirret, du roter med andre folks følelser.

Jeg sier ikke med dette at du ikke har rett til å angre, og har de beste intensjoner om du kunne fått eksen tilbake. Men tenk deg grundig og lenge om før du går til aksjon..!

Beklager at jeg var usaklig på forrige innlegg. Var vel litt bitter..
TyskerTøsa
TyskerTøsaInnlegg: 21
12.05.04 12:24
x er akkurat det det høres ut som. en X!
wackyb
wackybInnlegg: 833
02.06.04 07:50
Du burde holde deg laaaaaaangt unna exen din.
Makan til frekk oppførsel skal man lete lenge etter, ikke nok med at du dumper typen, når han endelig får ordna seg ett nytt forhold skal du fucke opp livet hans på nytt!
Og hvor lenge er det da til neste gang du syns gresset er grønnere på andre siden?
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg