Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Venninna mi har fått seg type,og glemmer vennene.

monaahh
monaahhInnlegg: 71
04.05.04 13:02
dette er så utroligt frustrerende, for vi har det egentlig kjempekjekt sammen, og ler mye...men i det siste har vi nesten ikke sett hverandre annet enn på skolen, og vi snakker nesten ikke med hverandre....

alt dette skjedde etter at hun ble sammen med en fyr for første gang...hun er med ham hele tiden, og driter i oss andre....

jeg har spurt utallige ganger om vi skal finne på noe,og hun sier det kunne vært kjekt, men hun har ikke tid osv....og hun tar aldri kontakt med meg, kun jeg som spør henne....jeg er rett og slett veldig lei av dette, men jeg liker henne jo veldig godt da, vi har vært venner i 2 år...

hva skal jeg gjøre?

"Whatever you say, say nothing"
MOHogAA88
MOHogAA88Innlegg: 1299
04.05.04 18:51
Drite i henne også, og når typen slår opp, vender du ryggen til
NOsENSE
NOsENSEInnlegg: 1049
05.05.04 12:21
Han har et poeng, hun vender ryggen mot deg...
Du kan seff fortelle henne at hun mister vennene sine når hun ikke er med dem lenger...
monaahh
05.05.04 12:56
---------------
klarer ikke gjøre det mot henne da....men det hadde vært en fin lærepenge...

---------------------------------------------------

"whatever you say, say nothing"
Indigo
IndigoInnlegg: 2201
05.05.04 13:40
Det er litt avhengig av hvor lenge hun har vært sammen med denne kjæresten sin. Er det HELT nytt, synes jeg du skal gi henne litt mer tid. Vedvarer dette, derimot, synes jeg du bør følge NOsENSEs råd; snakk med henne, og forklar henne at dette kan ødelegge vennskapet deres på sikt.
sweetchick
sweetchickInnlegg: 49
12.05.04 14:59
jeg vet hvordan du har det:( bestevenninna mi også har fått type...først tenkte jeg herrgu såklart de må være sammen mye...mn så begynnte det å bli flere mnd...
nå har hun som var blid å gla hele tiden blitt sur og kritisk....
jeg og ei venninne har bestemt oss for å ikke spørre henne lenger om hun vil finne på noe fordi det er bare når typen skal noe annet hun spørr oss!!!
littlesiss
littlesissInnlegg: 177
13.05.04 14:26
jeg er på en måte som denne vennina di!men det var ikke noe jeg ønsket!det ble liksom bare slik!jeg føler det slik at hun andre det gjelder,ikke har tid til meg mer,for hun har blitt kjent med så mange nye folk der vi bor,via skolen. jeg har mine nye bekjentskap jeg også,men de bor ikke der jeg bor,derfor kan jeg ikke være sammen med dem!med jeg sier glatt ja når hun spør!!
monaahh
14.05.04 14:03
kjenner meg igjen ja...kun med oss når typen ikke kan...skikkelig råttent gjort...jeg har også type,men har såklart tid til venner...de er mye viktigere enn typen...

nå har jeg endelig greid å få dem BEGGE med på noe kjekt, så vi andre også kan bli kjent med den "fantastiske" kjæresten...

de er begge to sykelig sjalu på hverandre, og henger sammen som lim....

------------------------------------------------
Psycho"

"whatever you say, say nothing"
Sentos
SentosInnlegg: 8644
14.05.04 15:05
monaahh skrev:
kjenner meg igjen ja...kun med oss når typen ikke kan...skikkelig råttent gjort...jeg har også type,men har såklart tid til venner...de er mye viktigere enn typen...
-------------------------------
der er vel endel av feilen din da?
"de er mye viktigere enn typen".
egentlig så skal jo typen være mye viktigere, ettersom han skal også være din nærmeste sjelevenn.
men idag så er det mange som ikke greier å få den koblingen,kjemien lengre...
menmen......

du får heller leke med typer du. jeg foretrekker å se potensialle livspartnere og ikke bare leketøy.

og i starten så er forelskelsen veldig sterk. så ikke så uforventet at det blir endel omprioriteringer som kan virke/være litt ekstreme for dem som ikke er med i den "forelskelsen".

"de er begge to sykelig sjalu på hverandre, og henger sammen som lim...."
Kerouac
KerouacInnlegg: 1360
19.05.04 01:11
ha sex med typen hennes.

- I`l rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy! -
wackyb
wackybInnlegg: 833
02.06.04 07:46
Dette er ett tenåringsproblem for jenter, jeg får alltid ett smil i munnviken når jeg hører jentegjenger si....vi skal være venner for resten av livet!
Sannheten er at jo eldre du blir så skrumper det inn med venner, noen får unger, andre flytter bort mens andre finner seg nye venner, noe du også kanskje burde tenke på, slutt å playahate på venninna di!
Jenter kan være skikkelig ond mot venninner som de ikke lengre har kontroll over, spesielt de av dere som blir ansett som queen bitchen i gjengen, så kommer den obligatoriske baksnakkingen og latterlig kjipe oppførselen etterpå, som seg hør og bør når det er duket for en real catfight.
poizki
poizkiInnlegg: 8365
02.06.04 18:30
Kerouac skrev:
ha sex med typen hennes.
--------
hehe=)
mymeaning
mymeaningInnlegg: 8
24.06.04 18:26
Helt enig dette!! Er sammen med en fyr, og vi driver sammen hele tiden... Har igrunnen følt at jeg ikke har så mye tid tilovers for vennene mine. Men det er faktisk ganske viktig å ha venner også, så jeg synes du burde fortelle henne hva du føler. Bestevenninnen min fortalte meg hva hun følte og da skjønte jeg at jeg måtte klare å si nei noen ganger til typen også...
Skomedal
SkomedalInnlegg: 620
24.06.04 22:25
monaahh, for meg er det motsatt, dama mi er bare med venninnene sine det er utrolig plagsomt til tider,

når jeg har lyst å bli tilfredstilt så ringer hun

"skal på kino med et "par" venniner" det vil si 15 stykker
muggsopp
muggsoppInnlegg: 1710
02.07.04 12:59
Opplever selv at når eksen min skulle ut med veninner så var det for å være utro, siden veninna til eksen min ikke likte meg, og prøvde å gjøre alt for å gjøre det slutt mellom meg og eksen.. som hu forsåvidt klarte..
Skomedal
SkomedalInnlegg: 620
03.07.04 15:05
for meg er det motsatt, dama mi er jo sammen med venninene sine hele jævla tiden, når jeg vil tilfredstiles så er hun med venniner, når jeg vil gå alene med henne så er hun med venniner.

ÅÅÅÅÅÅ, jeg skal slå opp snart tror jeg.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg