Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

På jobben idag...

MezzaLuna
MezzaLunaInnlegg: 840
08.06.04 16:40
Da jeg ankom kontoret mitt på Fornebu idag for å jobbe utenfor hjemmekontoret mitt et par timer, fant jeg på mitt mahognykontorbord en bukett med 100 røde roser og en vakkert innpakket presang i silkebånd. Jeg skjønte straks at de måtte være fra min elskede forlovede og ganske riktig. På kortet som fulgte med stod det vakkert skrevet i gullskrift følgende; "Min elskede "****". Denne gaven er bare en påminnelse i hverdagen om hva du betyr for meg. Jeg elsker deg av hele mitt hjerte. Evig din, ******

Det som lå inne i pakken var en nydelig sølvring med en stor hjerteformet diamant med 20 briljanter rundt den. Den er sikkert over 3 karat. Jeg elsker min forlovede :)
Hysteria1
Hysteria1Innlegg: 7829
08.06.04 16:41
Ok.
S4Mog93
S4Mog93Innlegg: 1279
08.06.04 16:44
Karlheinzi i ny, og enda latterligere, forkledning...

~ A dream of a thousand Cats ~
Aka. "fast" & "bloodflower"
MezzaLuna
08.06.04 16:56
Såvidt jeg har fått med meg er Karlheinz en sexgal mannssjåvinist som kun foreller om sine sexfantasier. Han og jeg kunne ikke hatt mindre felles.
darc
darcInnlegg: 224
08.06.04 19:04
Min elskede ga meg idag rose han hadde plukket i hagen til sin søster. Jeg elsker ham, og 100000000000000000 roser eller ringer spiller ingen rolle for meg. Synd å måtte bekrefte kjærlighet på en så overfaldisk måte.
minnimuus
minnimuusInnlegg: 383
08.06.04 19:31
Når jeg kom hjem fra jobb i dag fikk jeg en goood klem av samboeren min, og han sa hvor mye han elsker meg, og hvor mye jeg betyr for ham. Jeg elsker gutten min! Trenger ikke å koste flesk for å være romantisk..
MezzaLuna
09.06.04 00:47
Sjalusi kler dere ikke, darc og minnimuus.
tortilla
tortillaInnlegg: 119
10.06.04 06:18
hva er motivet for å skrive dette innlegget MezzaLuna?
Perste
PersteInnlegg: 800
10.06.04 15:38

tortilla skrev:
hva er motivet for å skrive dette innlegget MezzaLuna?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Motivet er antageligvis det at hver gang en overlykkelig pike skal fortelle hvilken sinnsyk ting hennes mann har gjort for henne, bare for å vise sin kjærlighet, at det kommer sånne sleivspark kommentarer til denne piken om at typen hennes er "overfladisk" og kunn interessert i det "matrielle" ect.

Javisst, penger trenger ikke bety noe som helst. Men vil nå si at hvis typen din, som antageligvis ikke har så god råd faktisk sparer opp og kjøper deg en SCHVÆR ring til en masse penger.....kan jeg faktisk se for meg hvor mye det ville bety for piken som fikk den.
Noen gir en klem....andre ikke, og av og til er det faktisk noen som mener at de er så glad i dama si at de vil vise det mer enn ved en simpel klem.

Husk, bare gamlefar i det blå har retten til å dømme oss....så hvorfor ikke la han beholde den jobben?

Må si jeg virkelig missliker folk som hele tiden skal rakke ned på noe positivt....

"All that is needed for Evil to prevail,
is for the Good man to do nothing"
tortilla
tortillaInnlegg: 119
10.06.04 20:33
Har ikke sagt noe negativt om det. Men spørsmålet mitt står enda. Flott å få en ring, bra med masse kjærleik, men forstår ikke motivet for å legge det ut på nettet.
Perste
PersteInnlegg: 800
11.06.04 12:01
Som alle andre synes man at man har den beste kjæresten i verden....så man må jo skryte litt av han/henne.....

Litt sånn "min pappa er sterkere enn din pappa...." greie ikke sant.

"All that is needed for Evil to prevail,
is for the Good man to do nothing"
hyperern
hyperernInnlegg: 493
17.06.04 10:32
Det artige er jo at uansett hvor forelsket du er i typen din, så kan du også ved
rette anledning være utro :-)
Sentos
SentosInnlegg: 8644
17.06.04 11:04
og der er jeg litt enig i deg.
om du plusser på "omstendigheten" istedenfor bare anledningen så er jeg enda mere enig.
altså omstendighet(kan innkludere både anledning og mentalitet. altså "settingen").
men noen(slik som du kommer fram, med din utroskap er helt greit) har få verdier og ikke noe selvkontroll til å holde lille tassen sin inni boxeren sin.
Adina
AdinaInnlegg: 503
08.07.04 22:36
en vakker aprildag for noen vovede år tilbake gikk jeg tom for tusenlapper til å tørke meg med i min diamantbesatte rompe. jeg gråt mine bitre tårer da postbudet knakket på vinduet med en enorm skoeske full av seigmenn forgyllt i platina.
så flottandes....
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg