Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Trenger litt av deres hjelp...

Ludde86
Ludde86Innlegg: 4403
10.06.04 16:53

Hei!

Jeg er "sammen" med en jente, som jeg skal treffe i morgen, hun har bursdag på mandag, men da treffer jeg henne ikke, så jeg har da planlagt å gi henne noe da i morgen.

Problemet er...HVA skal jeg gi? Jeg tenkte på tre roser. Vi ble "sammen" i går, så det er helt nytt dette her...for meg. Hva sier dere? Er roser en god start? Litt overdrevet og gått rett på ringen såfall.

Takker for hjelpen!!

Death is not the end, its only a transition!
Buggert
BuggertInnlegg: 815
10.06.04 20:59
Gi henne tre roser du, det kan ikke slå feil...dyrere ting venter du med til senere (ikke at roser er kjipt), når dere har vært sammen med hverandre en stund....
Ludde86
11.06.04 15:05

Takk!

Ja jeg tror jeg går for de tre rosene, det er jo vell en god start. =)

harmony
harmonyInnlegg: 13573
12.06.04 14:11
Har eg nemnt av roser er teite klisjéblomster for teite klisjéjenter? Ja, det har eg. Bruk fantasien, mann.
Ludde86
12.06.04 21:21

Jeg bryr meg ikke om det er en klisjè eller ikke, så lenge jenta blir glad, så blir jeg glad. Og det ble hun! Og jeg hadde ikke all verdens tid på meg til å finne på noe heller.

Men som sagt, hun glad, jeg glad.

harmony
12.06.04 21:39
Men at ho blei glad betyr jo at ho er teit! Alarm!
Sentos
SentosInnlegg: 8644
12.06.04 23:28
godt å høre at du har fått deg ei jente:)
(som liker "klisje" som noen kaller det).
spørsmålet er om hun er ei ekte kvinne som liker litt romantikk(og klisje for dem som vil kalle det).
eller om det var mest grunnet at det var en omtanke som kom fra deg:) (og det er vel hovedgrunnen uansett).
men du merker nok mere etterhvert om hvordan type jente hun er:)
(først er at hun er glad i deg. men godt er det også om hun er litt romantisk av seg. lettere å gjøre slike jenter glade og gjøre litt spesielt bry for å gjøre dem glade:)
ingenting som er mere gledelig enn å gjøre den enn er glad i glad:)
Ludde86
13.06.04 11:41

Takke takk =)

Menne...er det liksom et problem om denne jenta liker "klisjèer" ? For meg gjør det ingenting. Da blir det jo bare lettere for meg. Har sett en del tråder her inne "hva skal jeg kjøpe dama?" "hjelp meg, må finne noe til dama" and so on. Jeg slipper jo det, jeg bare slenger på med "klisjèer" som dere kaller det, og hun blir glad. Er det ikke det som er hele vitsen?? At jenta skal bli glad?? Jeg ville heller brukt klisjèer for å gjøre jenta glad, eller komme opp med en eller annen bedriten original idè,som hun blir skuffet over.

Sentos
13.06.04 13:32
bare norske jenter(og gutter) som har blitt helt uromantiske her i nord. så ikke bry deg om dem som synnes det er klisjeaktig.
å finne ei jente som er så jentete at hun kan sette pris på så "enkle" ting som roser,osv som sier/viser at du er glad i henne er ei ordentlig jente du bør sette pris på:)
det er nettop deilig å gjøre ei jente glad. og å bevare noe av det mest "klisjeaktig"(som noen kaller det) får så bare være en fordel:)

hvem ønsker vel egentlig ei tomboy?
jeg er i alle fall ikke homsete, så hva skal jeg med ei guttete jente egentlig?
jenter bør være jenter og være stolt av sine femenine sider:)

menmen.
poenget er at du gjør henne glad, og det meste annet blir da uviktig:)
(og bl.a. kjærlige ting som roser er ment for å vise din omtanke og kjærlighet for henne. og ikke som noen gjør- for å bare kjøpe seg inn hos jenta).
vidar
vidarInnlegg: 31303
13.06.04 13:34
Det viktigste er visstnok å være lykkelig. Om det innebærer å leve i total ignoranse for den ytre verdenen, so let it be.
harmony
14.06.04 02:06
Sentos skrev:
"hvem ønsker vel egentlig ei tomboy?"

Dersom dette har noko som helst med rose-kritikken min å gjere, må eg sanneleg utdjupe.
harmony
14.06.04 02:07
Ludde86 skrev:
"Menne...er det liksom et problem om denne jenta liker "klisjèer"?"

For meg, ja. Heldigvis har eg ikkje noko med henne å gjere.
Ludde86
14.06.04 13:45

I dag kjøpte jeg henne en liten søt bamse med et hjerte på som står "Jeg elsker deg"

Buggert
14.06.04 22:04
Har selv gjort det samme...slike ting er toppen! Jenter som liker slikt er bare best.... :o)
Sentos
14.06.04 23:31
:)
ekte kvinnfolk;)
harmony
15.06.04 00:39
Ja, berre kvinner som likar roser er ekte. Alle andre er silisium-baserte cyborgar frå Neptun.
Sentos
15.06.04 01:21
bra du har forstått det nå:)
Ceur
CeurInnlegg: 16610
16.06.04 20:24
Kaktus neste gang!
Buggert
17.06.04 17:19
Haha, da er du smart! Nei, det sender du når hun har slått opp med deg på verst tenkelig måte, og du er skikkelig såret....
Ceur
CeurInnlegg: 16610
17.06.04 19:28
Nei, kaktus er fint. Da blir man glad.
harmony
17.06.04 22:53
Buggert skrev:
"Haha, da er du smart! Nei, det sender du når hun har slått opp med deg på verst tenkelig måte, og du er skikkelig såret...."

Herregud, desse reglane for plantegåver versus kjærleik er fullstendig koko. Leve anarkiet.
Buggert
18.06.04 16:14
Kaktus er sånn hun stikker seg på, og blir dritsur på deg :-)
Klikk for å gå tilbake til toppen