Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ok, roll-call: Hvor mange her som...

ElFakir
ElFakirInnlegg: 4281
15.06.04 21:19
ikke anser at kjærlighets-/sexlivet deres noensinne fullt ut vil gå opp, utifra nåværende livssituasjon ?

Som tiltrekker seg feil folk, utifra hvilke signaler man sender ut - og hva man gjør på i livet ?

Forskere sier dette er en økende trend; om ikke altfor mange år vil det være flere enslige unge voksne, enn barneforeldre. Årsaken: Vi er blitt for kresne, for styrt av TV/Medias idealer og rollefigurer, vi vet ikke lenger hva/hvem vi vil ha - eller hvorfor, vi tar oss ikke tid til å bli godt nok kjent med noen til å elske dem (krangel eller annet skurr blir altfor snart tatt som "tegn" på at vedkommende ikke er "den rette" osv.), vi står ikke last og brast med noen lenger, fordi livet (og sexen, og forholdene) skal jo være perfekte og billedskjønne fra A til Å - selv når vi er på tomannshånd, morgenkvist og kveld.

Jeg håper ikke jeg selv trenger å rekke opp hånden, men jeg føler meg stygt redd for at jeg må det om jeg ikke lærer meg å tiltrekke andre partnere..
poizki
poizkiInnlegg: 8365
16.06.04 17:30
har du som mål å poste noe på hvert eneste forum?

*skrivefeil..
ElFakir
ElFakirInnlegg: 4281
16.06.04 20:57
Nei, absolutt ikke. Hvorfor tror du det ?
Sentos
SentosInnlegg: 8644
17.06.04 02:01
trenger ikke å være kresen når kvaliteten på snittet har gått så utrolig mye ned.

(men joda jeg er både kresen og har minimumskrav;)
hyperern
hyperernInnlegg: 493
17.06.04 10:32
Hva slags snitt er det du prater om?

Det er bare å lese endel av dine innlegg, så ser alle at her er det en person som
har et veldig kjedelig og misserabelt liv, tror ikke du er blant dem som kan velge
og vrake balnt damene.
Sentos
SentosInnlegg: 8644
17.06.04 11:01
hyperern skrev:
Hva slags snitt er det du prater om?

Det er bare å lese endel av dine innlegg, så ser alle at her er det en person som
har et veldig kjedelig og misserabelt liv, tror ikke du er blant dem som kan velge
og vrake balnt damene.
---------------
da beklager jeg at du er så på villfaren. (jeg har ikke store problemet med å velge. men jeg er ganske så kresen. spesielt angående norske kvinner).
ikke at det ikke er gode norske kvinner også, men det må klaffe på de fleste områder og enn ser jo på verdiene som er i norge for tiden.
snittet har både her og på en rekke andre områder gått betraktelig ned.
og nei jeg har ikke noe "veldig kjedelig og misserabelt liv":)
eneste er at jeg føler meg mere enn klar nok til å slå meg til ro- men jeg må først fullføre utdannelsen før jeg gidder å prøve å leite etter ei som passer helt meg.

derimot er det lettere å lese av de FÅ innleggene dine og se at du er litt der ute med din horebukk tendenser. et samfunn fylt med folk som driver hor.- for et fint samfunn det ville vært med deg som leder;)
alle var utro og du kunne stappe den inn hvor som helst- er jo greit om det er mange på markedet som gir blanke f*en, for da har jo du tross alt muligheten for å få sex.

Klikk for å gå tilbake til toppen