Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Eldre kvinner er best !!!!

Handjob
HandjobInnlegg: 1209
07.07.04 11:58
Som 34 åring har jeg begynt å bli lei kjedelige,usjarmerende,umodne og sexfikserte kvinner i 20 årene. De er ingen utfordring og er ikke spennende for meg.
De kan være så vakre utenpå de bare vil, men når de mangler sjarm og utstråling mister jeg fort lysten. De er like spennende som en Hennes/Mauritz plakat. Nå er jeg sammen med ei på 40 år og hun får meg til å føle meg respektert og elsket. Og hun er faktisk vakker utenpå også. Jeg har de seinere årene kun falt for eldre kvinner p.g.a deres respekt for menn og deres sjarm og humor. Disse kvalitetene har ikke de fleste unge damer idag.
Pertepin
PertepinInnlegg: 190
07.07.04 12:10
Jeg syns det er bra at det kan gå andre veien også jeg. Jeg har ingen fordommer mot det jeg, jeg respekterer det fullt ut. Alder har egentlig ikke så mye å si når det kommer til et stykke.

Mange unge kvinner har ikke blitt trygge på seg selv ennå vet du. Jeg er jo ikke så veldig gammel nå, men da jeg var 18-19 trodde jeg jo selv at jeg var super voksen, men egentlig var jeg bare umoden og naiv, og jeg har blitt tryggere og mer moden etter hvert, men jeg har fortsatt masse å lære, hente.
KapteinKaos
KapteinKaosInnlegg: 4816
07.07.04 12:31
....når de mangler sjarm og utstråling mister jeg fort lysten....

Ingen er skikkelig pene uten ekte sjarm og utstråling!! ;)

Ellers så er jeg enig i at de er best de som greier å være den personen de faktisk er og som lar andre få være den personen de er. Stort sett så er disse blant de litt "eldre".
Yngre er ofte så styrt av hva som er populært å mene, hva man bør ha av egenskaper hos seg selv og andre osv osv.....eller såkalt "wannabe".
Wizzard
WizzardInnlegg: 20071
07.07.04 12:31
Der er vi enige. De har mye bedre erfaring, og de sier ikke nei.

T.K
Xanadu
XanaduInnlegg: 6530
07.07.04 13:17
Helt enig. Eldre kvinner er mye mer avslappet og mye mer interessante.

Savner den gamle generasjonen av varme, omsorgsfulle og inkluderende kvinner (men akk så formanende og dominerende til tider).

Min herlige vidunderlige bestemor som hadde lite brukte mye av tiden til å strikke sokker som julegave til sjøfolk - folk hun aldri hadde sett. Fantastisk! De samlet penger til fattige i Afrika og Asia ved å sy duker og lodde dem ut. Hvor er de blitt av? De tenkte først på mennesker og sist på seg selv. Fantastisk generasjon.

Skarbøvika
SkarbøvikaInnlegg: 233
07.07.04 13:48
Xanadu skrev:
"Savner den gamle generasjonen av varme, omsorgsfulle og inkluderende kvinner
Min herlige vidunderlige bestemor som hadde lite brukte mye av tiden til å strikke sokker som julegave til sjøfolk - folk hun aldri hadde sett. Fantastisk! De samlet penger til fattige i Afrika og Asia ved å sy duker og lodde dem ut.

Hvor er de blitt av? "

De er døde.
CFTR
CFTRInnlegg: 4436
07.07.04 13:53
Jeg er en eldre dame;o)

Jeg er over stadiet hvor venninnene måtte ha et ord med i laget før jeg kunne gjøre noe (tror egentlig ikke jeg noengang var på det stadiet, men men). Jeg er stolt av meg selv og det jeg har oppnådd her i livet. Og så oser jeg av sjarm og personlighet;o)
Handjob
HandjobInnlegg: 1209
07.07.04 13:57
Xanadu skrev:
Helt enig. Eldre kvinner er mye mer avslappet og mye mer interessante.

Savner den gamle generasjonen av varme, omsorgsfulle og inkluderende kvinner (men akk så formanende og dominerende til tider).

Min herlige vidunderlige bestemor som hadde lite brukte mye av tiden til å strikke sokker som julegave til sjøfolk - folk hun aldri hadde sett. Fantastisk! De samlet penger til fattige i Afrika og Asia ved å sy duker og lodde dem ut. Hvor er de blitt av? De tenkte først på mennesker og sist på seg selv. Fantastisk generasjon.

Ja, du sier noe der Xanadu. Min bestemor levde av vann og brød for å spare opp penger til meg og min bror slik at vi kunne få oss en skikkelig utdannelse. Sukk, det var noe spesielt med den generasjonen kvinnfolk.
l3wtp3wt
l3wtp3wtInnlegg: 1867
09.07.04 17:15
Handjob:

Det er disse kvinnene som er de virkelige kvinnene!
monks
monksInnlegg: 2491
09.07.04 17:27
Handjob skrev:
Som 34 åring har jeg begynt å bli lei kjedelige,usjarmerende,umodne og sexfikserte kvinner i 20 årene. De er ingen utfordring og er ikke spennende for meg.
De kan være så vakre utenpå de bare vil, men når de mangler sjarm og utstråling mister jeg fort lysten. De er like spennende som en Hennes/Mauritz plakat. Nå er jeg sammen med ei på 40 år og hun får meg til å føle meg respektert og elsket. Og hun er faktisk vakker utenpå også. Jeg har de seinere årene kun falt for eldre kvinner p.g.a deres respekt for menn og deres sjarm og humor. Disse kvalitetene har ikke de fleste unge damer idag.

- det er jo bare din mening. sikker på at dette ikke er en reaskjon på at du ikke kan få "kjedelige,usjarmerende,umodne og sexfikserte kvinner i 20 årene" lenger?? neida, bare kødder....alle for gjøre som de vil. personlig hadde jeg en eldre kjæreste ( 25 ) og syns mine andre ( og langt yngre ) kjærester er bedre.
ElFakir
ElFakirInnlegg: 4281
09.07.04 20:23
Handjob skrev:

** Jeg trodde dette var allemannskunnskap for lengst...
djuice03
djuice03Innlegg: 5511
11.07.04 19:03
ElFakir skrev:
Handjob skrev:

** Jeg trodde dette var allemannskunnskap for lengst...
--------
Det er noen få som ikke hadde fått det med seg...;)
kattelatte
kattelatteInnlegg: 17852
11.07.04 19:05

Spread the word! :)

..sier kattelatte på 30.
Vanaheim
VanaheimInnlegg: 25846
11.07.04 19:10
Denne allmennkunnskapen har jeg hatt i mange år.
caktus
caktusInnlegg: 12817
11.07.04 19:22
De beste er best uansett alder (and getting better) - det er ingen garanti at ei på tredve er bedre enn ei på nitten.

De dårlige blir ikke nødvendigvis bedre - det er ingen garanti for at ei som suger (dårlig bilde) som nittenåring blir kremnummeret som trettiåring.

Dette var egentlig ikke særlig treffende stigmatisering.
kattelatte
11.07.04 19:26

Trodde man lærte av erfaringer, tilbakemeldinger?
Både seksuelt og som menneske?
caktus
caktusInnlegg: 12817
11.07.04 19:33
"Trodde man lærte av erfaringer, tilbakemeldinger?
Både seksuelt og som menneske?"

Desverre, det er nogle som aldri lærer. Ihvertfall ikke innen temaet. Dette har sikkert litt med talent, evner og legning å gjøre også.

Men, selvfølgelig, det er sikkert flere som har fått med seg noen av triksene etter som alderen siger på, så oddsene for å få seg en runde verdt å huske, øker etterhvert - så sånt sett - eh, dette gjelder sikkert begge veier (kjønn)...
djuice03
djuice03Innlegg: 5511
11.07.04 21:11
Nå snakker vi generelltsett og det setemmer.
Klart at i alt er alltid noen som ikke er like flink som de fleste, men det er ikke det debatten handler om.
Men generelltsett erfaringer er med på åøke dyktighet.....
Eldre kvinner er mer modnet og har fått erfaringer som yngre kvinner ikke har.....
kattelatte
11.07.04 22:32

Nogle?

Vel, hvis en dame har hatt et passe aktivt sexliv i 10-15 år uten at
noen mann har fortalt henne at hun bruker tenner ved en sugejobb, at
hun sliter forhuden halvveis av ved runking eller at hun burde skjerpe
sin personlige hygiene.. vel, menn har og et ansvar for SIN seksualitet.
Shenandoah
ShenandoahInnlegg: 530
08.08.04 22:55
Vanaheim skrev:
Denne allmennkunnskapen har jeg hatt i mange år.

Fint at du har det! Men det er fortsatt mange som mangler denne!

shY2k4
shY2k4Innlegg: 158
15.08.04 05:33
eldre kvinner er EKLE!
en kvinne på 40 år? om 5 år, er hun mere rynkete enn bestemorra di!
kvinner eldres desverre tidligere enn mannfolka, er derfor mannfolk ofte har yngre kvinner!

Cinderella
CinderellaInnlegg: 4007
17.08.04 00:02
Handjob skrev:Disse kvalitetene har ikke de fleste unge damer idag.

C: Hehe uff jeg kan si det samme om dere menn!!!
sweetgirl_7
sweetgirl_7Innlegg: 6
02.03.07 12:10
shy2k4 ,,,,hva med når din kvinne blir like rynkete som bestemora di,skal du bytte henne ut da??????du blir også det,impotent og,,,kanskje,,he he he,vent å se
Tingeling_1
Tingeling_1Innlegg: 137
07.03.07 16:34
Helt enig med Handjob!!! 40-50åringer er best!!! ;)
poizzen
poizzenInnlegg: 6
07.03.07 20:42
Eldre menn velger yngre kvinner i fordi de vil holde seg unge og er livredde for å bli gamle.. At mannen holder seg bedre er piss..ALLE, statistikker sier at menn orker mindre med alderen og dør tidligere enn kvinnene..

Derfor er det en alderforskjell på 8-10 år andre veien det maskimale for kvinnen, om de vil ha med seg mannen inn i alderdommen og ikke minst om en vil ha en mann som henger med..

så det så.. :-))
Tingeling_1
Tingeling_1Innlegg: 137
08.03.07 16:32
poizzen skrev:
Eldre menn velger yngre kvinner i fordi de vil holde seg unge og er livredde for å bli gamle.. At mannen holder seg bedre er piss..ALLE, statistikker sier at menn orker mindre med alderen og dør tidligere enn kvinnene..

Derfor er det en alderforskjell på 8-10 år andre veien det maskimale for kvinnen, om de vil ha med seg mannen inn i alderdommen og ikke minst om en vil ha en mann som henger med..

så det så.. :-))

Det er meget mulig :) men jeg er 24,og menn som er yngre enn 40 er ikke noe for meg...de tenner meg rett og slett ikke i det hele tatt :) Mange holder seg utrolig godt selv om de er over 40,noen trener og har en bedre kropp enn mange unggutter har!!! :) Alle er ikke "typisk gamlinger"!!! :) Er ikke ute etter å bli gammel sammen med noen,så her er det sengekunnskaper som teller...... ;)
sneakelin
sneakelinInnlegg: 3
03.05.07 17:27
Vet du:) det som er fint med menn i din alder, er at dere begynner å innse at det ikke alltid er det ytre som teller:)
latina_27
latina_27Innlegg: 32
24.01.08 18:15
Æ er en søtt snill jente på 27 og alle tenker at æ er mye yngre enn det æ er...kanskje fordi æ er mørk, vet ikke....og æ synes det søt når de fleste gutter som flørter med mg er rund 23, 24....men går aldri etter alder, det er følelser som teller synes æ... :-)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg