Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Vrang dame

Hooyah
HooyahInnlegg: 604
01.08.04 13:11
Har en kamerat som er litt ut av seg fortiden og han lurer om dere har noen tips til ha;

Han og dama har hatt pause en stund nå.. og nå begynner han å bli drittlei av det og vil gjøre det slutt! Men problemet for han er at dama hans er jævlig avvisende! Når han sender henne en sms får han ikke svar og når han ringer til henne for å snakke om pausen, legger hun bare på... Men når han ringer eller sender sms fra et annet nummer, svarer hun med en gang (men legger på med en gang hun hører det er han)!

Så nå lurer han jævlig på hva han skal gjøre....Han har naturligvis minimalt lyst til å gjøre det slutt gjennom sms eller telefon. Skal han bare gå å ringe på døra hjemme hos henne, eller skal han bare gå på jobben hennes når hun arbeider og ordne opp der? Eller har dere noen andre råd til han?

01.08.04 15:33
Det er lett å forsvare kompisen din, siden vi får høre at HO er vrang.. Dei kan ha hatt store problemer eller krangler som gjør at ho faktisk ikkje orker å prate med han.....
Eg tror uansett at han bare skal la ho vera litt ifred. Kanskje ho roer seg å ringer. Om det tar noen dager eller ei uke å to så får det gå. Men om ho ALDRI gir lyd, å han prøver igjen uten svar, trur eg nesten det er like greit å slå opp via sms (eller gjerne et personlig brev)

(har han prøvd å møte ho personlig da?)
Ceur
CeurInnlegg: 16610
01.08.04 15:34
z1985 skrev:
Men om ho ALDRI gir lyd, å han prøver igjen uten svar, trur eg nesten det er like greit å slå opp via sms (eller gjerne et personlig brev)

Hvis hun aldri gir lyd fra seg er det vel ingen vits i å slå opp i det hele tatt? Forholdet er vel ganske så over da.
z1985
z1985Innlegg: 11
01.08.04 18:06
ja.. enig i det.. men er sikkert greit for dei som er i "forhold" å ha sakt at vi ikkje er sammen.. sånn at det ikkje skulle kunne bli no tull..
Supply
SupplyInnlegg: 9815
01.08.04 19:19
skriver man i meldingen at man har prøvd å ta kontakt, men at hun bare avviser han, og derfor slår han opp pr. sms, så synes jeg det er en helt kurrant ting å gjøre.
01.08.04 19:21

hehehehehe
JA! han bør gå hjem til henne.
Eller bare drite totalt i henne, slik hun gjør med han.
Dette er seriøst noe av det merkeligste jeg har hørt.
z1985
z1985Innlegg: 11
02.08.04 16:47
enig.. hehe Temmelig merkelig
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg