Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Er dette galt?

Corina
CorinaInnlegg: 1
22.08.04 17:43
Jeg og typen min har vært sammen i 3 år. Har altid vært trofast mot han. Nå har det seg sånn at jeg har blitt kjent med en fyr på msn. Jeg er ikke intressert i han i hele tatt. Men han er en morsom fyr som er grei å prate med. Jeg har ingen interesse av å møte han eller lignenede selv om han bor bare noen få mil unna.
Det jeg lurer på er om dette er galt ovenfor typen min?

Idag fant jeg ut at typen min har vært inne på msnlista mi og blokkert denne fyren. Men nå har jeg lakt han i lista mi igjen. Føler at jeg gjør noe galt, selv om jeg ikke har interesse av denne fyren.
Buggert
BuggertInnlegg: 815
22.08.04 18:26
Nei, du gjør jo ikke noe galt, han er jo bare en venn.
Syns kanskje typen din overreagerer litt kanskje, men han er vel bare sjalu, det er jo ganske vanlig. Bare forklar ham at det dreier seg om en venn, og ikke annet.
superjohn
superjohnInnlegg: 3382
22.08.04 21:26
Eh, hvaslags type har du som fjerner folk fra msnlisten din?

Fjerner han folk fra telefonen din også?
sweete
sweeteInnlegg: 1090
22.08.04 21:28
Du gjør jo ikke noe galt så lenge du bare prater med han. Det er jo lov å prate med folk!
gangstarrr
gangstarrrInnlegg: 5671
23.08.04 13:45
prating fører ofte til sex....
sweete
sweeteInnlegg: 1090
23.08.04 14:44
Men så lenge man bare holder seg til pratinga så går det vel greit.....
Kr0pp
Kr0ppInnlegg: 823
23.08.04 22:42
For en forferdelig utrygg type, at du finner deg i å ha slikt søppel. Humor er et bra tegn på trygghet, tror du bør satse på han i telefonen :D
tindebrød
tindebrødInnlegg: 88
11.10.04 03:07
Corina skrev:
"Det jeg lurer på er om dette er galt ovenfor typen min? "

Nei, det er det ikkje. Eg trur nok typen din får lære seg og akseptere at du har mannlege vennar, vi lever faktisk i 2004.

Tinde
sweetgirl_7
sweetgirl_7Innlegg: 6
02.03.07 12:04
hvorfor skal man være interesert i å prate med andre når man først har kjæreste?det er jo lov men hva om din type prata men en i msn å ønsket å møte jenta,hva ville du ha sagt da???
Gubben74
Gubben74Innlegg: 9
11.03.07 14:42
Spør deg selv om du synes det var greit om typen din pratet med ei jente på msn og telefon. Hvis du ikke hadde likt det, så kutt ut han fyren på msn.
Videre bør du også kunne akseptere følelsene til typen din. Hvis han føler seg truet av den andre fyren, så tenk deg litt om. Kanskje du ikke er glad nok i typen din? Hvis du hadde respektert han, og vært skikkelig glad i han, ville du ikke utsette han for noe som gjør vondt.
Det er ikke direkte galt det du gjør, men det er ikke noe som akkurat er med på å bygge opp forholdet ditt.
Gubben74
Gubben74Innlegg: 9
11.03.07 14:46
Kr0pp skrev:
For en forferdelig utrygg type, at du finner deg i å ha slikt søppel. Humor er et bra tegn på trygghet, tror du bør satse på han i telefonen :D
---------

Hva vet du om fyren er søppel? Det kan være mange grunner til at han føler seg utrygg. At en fyr er utrygg betyr ikke automatisk at han er søppel. Det kan være perioder i livet at man er mer eller mindre utrygg enn andre. Det kan være situasjoner på jobb eller ellers som gjør at man blir utrygg. For et par som er glad i hverandre, er det opp til begge å passe på at den andre har det bra. Man skal hjelpe hverandre i et forhold, og når en er utrygg, så er det den andres moralske plikt å hjelpe til. Man sparker ikke folk som allerede ligger nede...
Demostranten
DemostrantenInnlegg: 89
12.03.07 00:56
Ærlig talt... Du gjør IKKE noe galt i å ha den fyren på msn lista di! Det er heller typen din det må være noe i veien med som blokkerer folk du snakker med på msn!
Leopus
LeopusInnlegg: 2474
30.07.07 10:34
Hmmm... er så mange måter å se det på. Og EGENTLIG så gjør du ikke noe galt, med mindre du er flørtete osv. Men i utgangspunktet, var det jo kanskje litt feil... han havna jo på lista di av en grunn.... møtte du han på et annet nettsted? (blink ol.) ? La du han til, eller begynte dere å snakke, pga at du syns han var fin, eller han syns du var det? isåfall er det jo litt feil... mest pga av at når man har kjæreste, så skal man miste lysten til å bli kjent med nye gutter, spesielt når du ikke treffer di gjennom andre. det å sitte å finne gutter på nettet, er jo ikke særlig fint..

Men er det sånn at det ville gjort vondt for deg å blokkere han? ville det vært veldig trist å fortelle at du ikke kan mer? hvis du ikke kan klare å kutte han tvert, så er du sikkert litt interessert på den ene eller den andre måten.

Det at kjæresten din gikk inn på msn'en din å blokkérte han, sier jo at han allerede er litt i tvil på hva du driver med,, og hvis du bryr deg om at han er bekymret, noe han tydeligvis er, så sletter du han fra lista di.... hør på magefølelsen din du... den tar sjeldent feil....

Og du sier jo selv at du føler det er galt... da er det det også...

*hilsen jente fra sørlandet*
malaikaen
malaikaenInnlegg: 17124
30.07.07 10:38
Eksen min prøvde å kaste meg ut av vinduet en gang fordi jeg pratet i telefon med en telefonselger (mann).

Var det galt av meg mon tro?
Eriksen85
Eriksen85Innlegg: 3748
22.02.08 02:48
1. Ja, det er galt. Hva hadde du selv følt om det var motsatt?
2. Du har selvsagt interesse av å snakke med han siden du har unblocked han igjen.
3. Du er klar for å være singel.
4. Noe du sikkert er nå, så gammel denne tråden er.

:)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg