Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Håpløst forelsket!!!

Labello
LabelloInnlegg: 157
08.11.05 12:31
Eg har klart det helt store, er håpløst forelsket!!!En fyr eg aldri kommer til og få!Tenker på han 24 timer i døgnet!!Sukk, skal ikke være lett!Har aldri hatt det så gøy, så med han!Danset og lo hele kvelden!!
karaoke
karaokeInnlegg: 1004
08.11.05 23:32
Hvorfor er det håpløst? :-/

Ask for advice, but always choose your own!

Labello
09.11.05 11:23
Han er homo,ganske håpløst!Men fikk ikke vite det før eg eg allerede hadde blitt forelsket i han!Tragisk, kan ikke si det til han heller!Tenker på han hele tiden.kan ikke drikke ¨på en lang stund!Da skriver eg vel en melding eller 2!Er så gale, typisk meg og dette borti noe sånt!
Labello
09.11.05 18:49
Skal eg si det til han, som da blir på fylla?Sån at han kan bli kjempe avissne mot meg!Da kommer eg nok over han!Eller skal eg bare late som ingen ting og ha det helt jævlig!!
Rawien
RawienInnlegg: 4592
09.11.05 23:40
Hvis han er homofil er det vel egentlig ikke noe poeng i å nevne det siden ingenting kommer ut av det uansett, annet enn at han blir litt stressa kanskje. Hva vet jeg. Hadde nok ikke sagt det. Du får bare holde ut, det går nok over etter hvert.

It still hurts,
my hands are useless!
I would'nt last a day in the desert
Labello
10.11.05 19:14
JA,det er vel sant det!Faen, er så typisk meg!Tenker på han hele tiden!!Håper virkelig dette går over til slutt!
Rawien
RawienInnlegg: 4592
10.11.05 22:14
Woman. Rest you case :)

It still hurts,
my hands are useless!
I would'nt last a day in the desert
OOTSP
OOTSPInnlegg: 8216
11.11.05 17:03
Jeg også har et rykte på meg slik at de fleste tror jeg er homo utenom alle bestevennene jeg har. Ganske rart, men bryr meg ikke noe om det. La de tro det de tror, så fortsetter jeg å jakte på hun jeg vil ha. Jeg vet at det er en kvinne jeg liker, men hun er jo nesten 7 år gammlere enn meg, men likevel veldig søt :-)

Så helt seriøst ment, så bør man ikke tro at han de hører om virkelig er homo. Det er ikke alltid nei, hehe....
Piripiri
PiripiriInnlegg: 437
11.11.05 20:17
Si det til ham i fylla.. kan ikke skade.. kanskje han er bittelittegranne hetero innerst inne eller bifil? *s*

*håpet er lysegrønt*
Labello
12.11.05 11:44
Ja, kanskje det!Men no er det desverre sån at han er homo.Har håpet flere ganger på at han ikke er det!Men vi får se, hva som skjer!Går vel over til slutt.....
karaoke
karaokeInnlegg: 1004
13.11.05 00:08
Fortell ham hva du føler for ham så slipper du å leve i uvissthet. Du taper ingen ting. For noen dager siden skulle jeg si farvel til en som jeg var/er forelsket i. Vi flørtet og jeg trodde at personen følte også noe for meg, men dessverre da jeg sa at jeg ville savne x så satt x der helt stille og var overrasket over at jeg ville gjøre det. Gråt da jeg gikk hjem, men nå vet jeg at x har aldri følt noe for meg. Det var bare jeg som gikk rundt og var oppører forelsket i x. Jeg blir både flaut fordi følelsene er ikke gjengjeldt, men samtidig lettet over at jeg ikke trenger å *dagdrømme* mer. Nå kan x le av meg så mye x vil, men jeg skal komme over x og nå har jeg lært noe veldig brukbart som jeg sikkert har bruk for senere.

There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go. ~Author Unknown

You are fucking crazy! One fucking day you flirted with me like you fucking loved me and the next day you treated me like a stranger! I fucking hate you! you used me! Damned you!
Labello
13.11.05 03:09
Takk, for rådet!Skreiv en melding til han no i kveld etter at eg hadde drukket litt!Sa ikke hva eg følte, bare lurte på hva han gjorde på!Han svarte ikke, så da angret eg litt!Men dritt, som sagt har ikke noe og tape!Han er Homo, og eg kan aldri få han!Så viss det kommer en andledning kommer eg vel kanskje til og si noe til han!Så merker eg det hvordan han reagerer!
Klikk for å gå tilbake til toppen