Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Damer å dengere........

stellazzio80
stellazzio80Innlegg: 699
14.12.05 03:14
Har lurt en god stund på dette rare fenomenet. Har altså fått inntrykk av at en del damer(ikke alle) godtar å bli "slått" eller denget som jeg velger å kalle det her. Det som er enda rarere er at venniner ser på avstand at hun blir denget av den flotte typen sin, og etter mange gode råd fra ofte foreldre dumper hun heldigvis typen.

Så kommer disse lure venninene inn i bilde å blir sammen med "drømme" typen å tror at alt blir annerledes med de 2. å samme greia går om å om igjen.

Forstår dere ikke det jenter, at en denger er å forblir en denger. Eneste grunn jeg kan se at damer er med en denger, er for å gi jævelen en kjønnssykdom.

Eller bør jeg kanskje begynne å denge litt selv..........av en merklig grunn trekker det jo damer.......................................??????
JesusKristus
JesusKristusInnlegg: 189
14.12.05 03:17
Kjenner flere jenter som har hatt en vanskelig barndom. Påfallende mange av disse skaffer seg drittsekker som kjæreste. Gammle vane er vond å vende? Ofte har disse jentene dårlig selvtillit. Godt mulig det er grunnen til at de søker til "sterke" menn, i en misforstått tro på at det innebærer trygghet.
xtrent
xtrentInnlegg: 8004
14.12.05 03:19
Mange av disse har vel også manglet en farsfigur i oppveksten, og trekkes av en eller annen grunn til typen menn som mishandler dem.
JesusKristus
JesusKristusInnlegg: 189
14.12.05 03:22
Det er min erfaring, ja.
Skybert1
Skybert1Innlegg: 24872
26.01.06 20:40
Tja det finnes mange triste skjebner der ute. Jeg tror ikke det er meningen at man skal forstå alt.
hanne_82
hanne_82Innlegg: 14
27.02.06 21:18
Jeg tror de som finner dengere, kommer fra dengende foreldre!! =)
Enten det er fysisk eller psykisk denging!

Kjenner flere av de selv!!

Men blir ikke dengt!!
NexusHumanis
NexusHumanisInnlegg: 619
28.10.06 18:55
JesusKristus skrev:
Kjenner flere jenter som har hatt en vanskelig barndom. Påfallende mange av disse skaffer seg drittsekker som kjæreste. Gammle vane er vond å vende? Ofte har disse jentene dårlig selvtillit. Godt mulig det er grunnen til at de søker til "sterke" menn, i en misforstått tro på at det innebærer trygghet

>> Jeg tror det har med lærdom å gjøre. Man lærer i barndommen av sine foreldre hvordan et forhold er. Hvis man lærer at et forhold er preget av aggressivitet, blir det til at disse damene reagerer aggressivt når de selv kommer i forhold. Samtidig venter de på at slagene skal falle mot dem. Sammen med skikkelige menn faller det ingen slag, og frykten gir seg utslag i stress og uforløst spenning, som fører til at de går. Dette kan gjenta seg flere ganger, men en vakker dag kan de fort havne opp med å finne den de leter etter. Han som ikke lar dem gå.
For det blir jo slik. De kan si "Nå er det slutt" til hvor mange som helst av skikkelige menn, og de vil la dem gå, selv om de ikke liker det.
Når de treffer drittsekken, lar ham dem ikke gå. "Nå er det slutt" utløser grisebank, ikke brudd. Der blir de.

Dette er selvfølgelig en generalisering. Det skjer ikke med alle. Noen blir hos skikkelige menn, og andre finner drittsekken med en gang.
Andre kjemper seg fra drittsekk til drittsekk.

Jeg skjønner ikke bæret.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg