Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

sjalu på hans fortid

PeterCroucdh
PeterCroucdhInnlegg: 5684
23.12.05 21:09
[]
PeterCroucdh
23.12.05 21:12
PeterCroucdh skrev:
Da er det på tide å bevege seg ut på andre jaktmarker. Når du var 9 år så var jo søren meg han 16 år det er ganske heftig å tenke på. Du kan jo ikke forvente annet da. Ihvertfall om det plager deg så er det kun en ting å gjøre.
KapteinKaos
KapteinKaosInnlegg: 4816
20.01.06 14:47
Kanskje du føler at det gjør vondt fordi du liker ham veldig mye?
Skybert1
Skybert1Innlegg: 24872
26.01.06 20:38
Det går nok over, jeg skal krysse fingrene for deg.
hanne_82
hanne_82Innlegg: 14
27.02.06 21:20
Har hat akuratt det samme problemet selv.
Så ble det hele toppet av at eksen hans gjennom 4 år
ville ha han tilbake..
Var også litt sjalu,men det gikk over.
Hopp i det, å ta det hele med godt humør så går det godt.
Han tenker nok ikke på fortiden lenger, det er nok bare deg nå!
lilleklump
lilleklumpInnlegg: 39
27.02.06 22:49
Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Jeg er dritsjalu på fortida til min kjæreste. Han har hatt ca 3 forhold før han traff meg. Jeg er så sjalu på minnene han har med disse jentene. Ferieturene de har vært på osv. Han glemme ofte ting jeg sier til han, men han husker fortsatt hva en kjæreste kjøpte til han på valnetines day for ti år siden. Men jeg kan jo ikke bruke fortiden mot han. Jeg har også en fortid. Når jeg tenker mye på hans fortid, så pleier jeg å spørre meg om jeg bryr meg om mine x'er lenger, og det gjør jeg ikke. Så han bryr seg sikkert ikke om sine heller..
cec_6
cec_6Innlegg: 637
28.06.06 23:41
Guina skrev:
jeg er så sjalu. jeg tenker på det natt og dag. når vi er sammen,og når vi ikke er det. kjæresten min er 8 år eldre enn meg. jeg er 21. vi har vært sammen i et år nå...kjent hverandre lenge.var venner først.jeg følte ikke sånn i begynnelsen..men nå er det så vondt! jeg vet han har hatt flere. ei var han sammen med i fem år. henne tenker jeg ikke så mye på. verre med henne han rota med før meg. aldri sett henne..ser de for meg sammen. og jeg blir kvalm av det! er jeg unormal?? vil gjøre det slutt ofte fordi jeg er så lei av å føle sånn her... noen som kan råde meg??

---------------------------------------------------------------------------------------

For å si det sånn : Da har du et stooort problem!
madi
madiInnlegg: 3823
28.06.06 23:44
PeterCroucdh skrev:
Da er det på tide å bevege seg ut på andre jaktmarker. Når du var 9 år så var jo søren meg han 16 år det er ganske heftig å tenke på

< eh
hva skulle dette bety?

PeterCroucdh
30.06.06 07:22
madi skrev:
PeterCroucdh skrev:
Da er det på tide å bevege seg ut på andre jaktmarker. Når du var 9 år så var jo søren meg han 16 år det er ganske heftig å tenke på

< eh
hva skulle dette bety?

->Feil med systemet.
besteparet
besteparetInnlegg: 54
07.04.07 18:07
hvis hun var 9 år.
så var han 17.
Silentbob
SilentbobInnlegg: 3471
14.04.07 22:27
Enig, get over it or get out. Det får være grenser for hvor sjalu man skal være.
topplokk
topplokkInnlegg: 41
03.12.07 15:26
Ja du har nok et problem..
Siden dere startet som venner, har han vel kanskje, pratet til deg som en venn,
utlevert litt for mye detaljer om fortid.

Alle har vi ulike syn på hva vi kan høre om fortid, noen mye andre lite.. for noen kan det være sårt og høre detaljer om andre som har vært i samme unike situasjon som en selv er ment å være.

Så om man viser litt forsiktighet i begynelsen til man vet hvor den andre står, er mye gjordt..

Om man har sagt for mye, som i ditt tilfelle.. må man vel gi det tid, få den andre til å forstå følsen, få følsen av å være spesiell, trygghet på at det andre er over..
krdahle1
krdahle1Innlegg: 40
06.12.07 15:29
Han var dessuten 17 når hun var 9.
Bra jobba!
7CR
7CRInnlegg: 5796
20.02.08 13:04
PeterCroucdh skrev:
Da er det på tide å bevege seg ut på andre jaktmarker. Når du var 9 år så var jo søren meg han 16 år det er ganske heftig å tenke på. Du kan jo ikke forvente annet da. Ihvertfall om det plager deg så er det kun en ting å gjøre.
------------------------
Matematikk på det sterkeste!
Tilbake til tema...
Kanskje du like han litt for godt? Håper det :D
Bare snakk med han om det, og tenk på det så lite du kan.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg