Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jeg hater russen

NYTT TEMA
Stjeffa
StjeffaInnlegg: 287
10.05.07 16:58
En god del av de fortjener en god gammaldags rundjuling. Makan til drittunger skal en lete lenge etter
Bogean
BogeanInnlegg: 1246
10.05.07 17:04
Ikke enig. Jeg kan være enig i at noen av russene er drittunger, men blandt alle mennesker kommer det alltid til å være noen du ikke liker.
10.05.07 17:05
Man risikerer å bli dynka med vann på skolen vår, bare man går forbi. Er det mulig å være så barnslig?
Stjeffa
10.05.07 17:07
De kan bare prøve sg på mg : ) kanke fordra de
CharlieG
CharlieGInnlegg: 3244
10.05.07 17:15
Hva er problemtet ditt Stjeffa? Vanskelig barndom uten et skikkelig hjem?
Stjeffa
10.05.07 17:23
Ja har bodd en del ute på gata. Endelig fått tigga meg nok til en solobrus
ulfarne
ulfarneInnlegg: 30238
10.05.07 17:39
Er du han Fabian på Cæsar???
CharlieG
CharlieGInnlegg: 3244
10.05.07 17:48
Virker som at du har fått litt sterkere saker også.

At det er noen pøbler blandt russen er det liten tvil om, men det er svært få. Så og si alle som er russ oppfører seg sivilisert uten å gjøre skade på andre og omgivelsene rundt dem. Bare det at når 1 av 40 000 russ gjør noe galt, så er det plutselig noe galt med alle sammen, veldig synd at det er sånn men er på den måten russen blir fremstilt.
4EVERton
4EVERtonInnlegg: 5641
10.05.07 18:42
Stjeffa skrev:
De kan bare prøve sg på mg : ) kanke fordra de

----------

Jeg skal lære deg et nytt ord: dem.
Stjeffa
10.05.07 20:04
noe som også er sykt er alle knutereglene. Er selv kristen og mener selvfølgelig at mye av det de driver med er helt bak mål.
JohnLocke
JohnLockeInnlegg: 43652
10.05.07 20:07
Russ = avgangselever fra videregående skole (hvert fall 95%).

Du hater med andre ord helt normal ungdom. Eller hater du kanskje første- og andreklassinger også?

-Pat
lij
lijInnlegg: 187
10.05.07 20:16
Hvilke knuteregler er det du mener? Jeg er selv kristen og syns knutene er noe av det morsomte med russetiden. Men det er jo såklart valgfritt hvilke knuter man vil ta. Dersom du er avholds skjønner jeg jo at mye er bak mål, men da blir vel hele russefeiringen bak mål for mange óg?
Stjeffa
10.05.07 20:40
Mener du knuteregelen der tøyter ligger med hva som helst når som helst er morsom?
lij
10.05.07 21:06
Og hvilken knuteregle er det egentlig?
Svaret er jo såklart nei. Men f.eks. knuten som går på ha "radarkontroll" med hårføner og refleksvest er jo morsom.
Stjeffa
10.05.07 22:17
jojo, men mange av knutereglene er virkelig syke.
lij
10.05.07 23:17
Her er linken til årets russeknuter. Kan du si meg hvilke som er "virkelig syke"?
http://russen.no/index.php?option=com_content&task=view&id=20&Itemid=34
skruddskudd
skruddskuddInnlegg: 182
11.05.07 00:47
Tror vel de som hater russen mest er de som aldri fikk meg seg mer en grunnskolen! Ligger nok en stor dose misunnelse her. 99% av russen er ungdom som kun vil feire en velfortjent slutt på 13 års skolgang og ha det gøy.
Plekter_9
Plekter_9Innlegg: 3
11.05.07 15:50
Enig. Uansett hvor forferdelig teite og ufordragelige folk syntes russen er, så kommer jeg til å se tilbake på russetiden med glede.
Og nei, det handler ikke om å drikke mest mulig, pule flest mulig, dynke flest mulig. Handler om å for en gangs skyld være litt impulsive, selv om det er på kant med samfunnsnormene. Ingen tar skade av å bli litt våte i dette varme været

Og til dere som er yngre enn oss og er illsinte fordi dere har blitt dynket:
Det ble vi og når vi var 1/2.klassinger og ble dynket, "raseriet" går over innen dere er russ selv ;)

Og jeg fatter egentlig ikke hvorfor jeg gidder å skrive dette :/
Stjeffa
11.05.07 19:24
hehe hansi. Skulle likt å sett noen banke mg.
punker91
punker91Innlegg: 1588
11.05.07 19:31
Jeg hater også de som fullførerer videreutgående utdanning.
Kanskje jeg liker at det er et problem at det er mange som ikke fullfører videregående utdanning.

signatur:
Jeg er folkevalgt!
RealHansi
RealHansiInnlegg: 2854
11.05.07 23:55
ja det skulle jaggu jeg LIKT å se også.

Tipper du egentlig er en kursing som som er livredd russ eller en eldre kar som aldri fikk festet fordi du ikke hadde noen feste med i russetia
Ciliec
CiliecInnlegg: 278
12.05.07 14:39
Stjeffa skrev:
En god del av de fortjener en god gammaldags rundjuling. Makan til drittunger skal en lete lenge etter

Hva har de gjort deg siden du er så sinna?
2rnerose
2rneroseInnlegg: 3108
13.05.07 19:30
Jeg har så langt slått ned 8 russ i år. Beste russetiden på lenge.
Gerrardo
GerrardoInnlegg: 889
28.05.07 16:57
jeg synes spesiellt denne russeknuten er ufordragelig!

§3 - HUMAK BUTTON
Delta på Russens Humanitære Aksjon

Stjeffa, til å være kristen er du veldig lite tilgivelig og godhjertet hvis du går rundt banker folk fordi de har det gøy med drikking og puling (som i for seg er noe av det mest naturlige i verden) Hvordan tror du du ble født? Kom du med storken?
-Sharky-
-Sharky-Innlegg: 519
13.06.07 21:12
Det verste med russen er vel at de tror de får mere rettigheter så fort de tar på seg russebuksa, plutslig kan de komme og dynke deg med vann gevær uten grunn osv.

Og jentene blir i ufattlig mange tilfeller utro og løse så fort de får på seg russe buksene men møter du de tilfeldig på byen 1 uke etter at russe tida er over har de enten type eller de er ikke i nærheten av løse...

Er helt skammelig at det nesten har blitt sånn spør du meg.
4EVERton
4EVERtonInnlegg: 5641
14.06.07 01:16
"men møter du de tilfeldig på byen 1 uke etter at russe tida er over har de enten type eller de er ikke i nærheten av løse..."

----

Haha! Du tror altså på alle som sier de har type. Ja, men da så.

Men jeg er enig i at mange gir seg selv flere rettigheter når de får på seg russebukse, og det er ikke alltid bra.
-Sharky-
-Sharky-Innlegg: 519
14.06.07 17:28
4EVERton skrev:
"men møter du de tilfeldig på byen 1 uke etter at russe tida er over har de enten type eller de er ikke i nærheten av løse..."

----

Haha! Du tror altså på alle som sier de har type. Ja, men da så.

Men jeg er enig i at mange gir seg selv flere rettigheter når de får på seg russebukse, og det er ikke alltid bra.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nei jeg tror ikke på det du, men har hørt den og den er en klassiker og typisk. Men dog er det ikke bra at de tillater seg flere rettigheter og trur de kan være fritt gående høner.
t00s
t00sInnlegg: 379
29.06.07 02:42
jeg hater dem jeg også!!
Snekker_Andersen
Snekker_AndersenInnlegg: 431
15.07.07 23:30
Gamlenabo'n var uheldigvis også rektor'n på videregående her. Hver natt til 17. var et mareritt for oss naboer. Bråk og faenskap, sprenging av postkasser, eggkasting på vegger m.m.

Joda, russen kan dette med å ha det morsomt:-/

Faschmer
FaschmerInnlegg: 6
23.07.07 16:41
Det synes jeg kanskje er den mest idiotiske og fordomsfulle kommentaren jeg har hørt på lenge. For det første så er ikke alle russ dritings ungdommer som bare finner på faenskap! Jeg skal selv være russ snart, og jeg har ingen planer om å reise fra bygd til bygd og rasere dem og velte over gravstener. I tillegg er det faktisk sånn at russen feirer seg selv og at de snart er ferdig med mange års skolegang og hardt arbeid. Jeg tror den eneste grunnen til at du isåfall hater russen er fordi du:

a) Enten er misunnelig fordi russetiden ikke var så morsom når du var russ.

b) Eller fordi du ikke fikk være russ selv...

Det værste jeg vet er folk som drar alle over en kam, selv om det løper rundt tusenvis av ungdom i rød snekkerbukse. Så må vi ikke glemme at de alle er enkeltindivider som er forskjellige, og at ungdommen faktisk er framtiden til landet. Og at når du sitter og klager over din pensjonsordning, så er det ungdommen som har blitt politikerne som skal bestemme over deg.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg