Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Full av 2 six pack

NYTT TEMA
UixNa
UixNaInnlegg: 1025
28.12.07 04:55
Er det barnslig? Isåfall jeg klarte det
UixNa
28.12.07 04:57
god naatt
kaffetraktor
kaffetraktorInnlegg: 782
28.12.07 04:58
Så koselig av de gå skrive at du er full. Jeg er også full, full av faen.
Elektrostat
ElektrostatInnlegg: 4142
28.12.07 05:12
Du burde vært full av neuroleptiske medisiner.
MagicPie
MagicPieInnlegg: 28360
28.12.07 16:38
Full av 2 six pack?
0,33 eller 0,5 ?
----------------------------------
Don`t Believe The Truth!
----------------------------------
Marius
MariusInnlegg: 9731
28.12.07 17:15
0,5 vil jeg tro. Det er jo tross alt veldig mye vanligere.
rawat
rawatInnlegg: 2945
28.12.07 19:10
12 øl! Visst blir du full av det. Kommer selvfølgelig an på hvor langt tid du bruker.

Men jeg blir ordentlig full av 12 x 0.33l om jeg bruker 5-6 timer på dem. 12 x 0,5l tør jeg ikke tenke på.

UixNa
28.12.07 20:05
Våken nå:)
MarioLemieux
MarioLemieuxInnlegg: 9298
25.04.08 08:47
-forgetit-
fjoergyn
fjoergynInnlegg: 217
02.05.08 13:27
Selvfølgelig blir man full av 4 liter øl. Påstår man noe annet er man enten alkoholiker eller en løgner.
OHman_H
OHman_HInnlegg: 6
02.05.08 21:24
Det som teller på hvor mye øl man tåler før man er drit full er helsen til enkelte, hvis du er virkelig bra form slik at alkohol forbrennes fortere pluss den fortid med alkohol gjør mye med resultatet av inntaktet.

Folk som er tjukke og trener ikke noe særlig og har dårlig treningsgrunnlag blir fortere full enn en gutt på 79 kg som trener regelmessig og drikker hver helg siden han ble 14 år fram til 20 år (me).
fjoergyn
fjoergynInnlegg: 217
03.05.08 11:28
Så det er der det ligger. Det er ikke TØFT å bli full av fire liter øl. Da er man nemlig utrent og tykk. Homse også kanskje?

Jeg beklager å måtte si det, men det er nok omvendt. En tykk mann som aldri trener vil tåle langt mer alkohol enn en veltrent mann på 70 kg.
RBK-JUVE
RBK-JUVEInnlegg: 1230
09.05.08 14:18
Det er så LATTERLIG å sitte å drikke så mye øl!!!
Skaff dere heller 60% brennevin! Er så jævli sikker på at du er fra Oslo eller noe langt sør!
LapDog
LapDogInnlegg: 1536
09.05.08 14:20
det at du lurer på dette tilsier at du er for barnslig til alkohol i det hele tatt.
Kubala
KubalaInnlegg: 8022
09.05.08 16:23
UixNa skrev:
Er det barnslig? Isåfall jeg klarte det

** Jo mindre du tåler, jo mer tåler lommeboka. Det må være ihuga slitsomt å måtte drikke 20 halvlitere hver bidige gang for å bli brisen.
Trumpet
TrumpetInnlegg: 1370
12.05.08 04:34
fjoergyn skrev:
Selvfølgelig blir man full av 4 liter øl. Påstår man noe annet er man enten alkoholiker eller en løgner.

Stemmer nok det ja. Har dog vaert oppe i over 5 liter + et par glass vin en gang. Men da holdt jeg paa i 5-6 timer. Foeler at det er "safere" aa drikke mye ol enn aa drikke mye sprit.
May25
May25Innlegg: 2579
13.05.08 14:00
Det varierer jo selvsagt etter hvor tung du er, hvor mye erfaring du har med alkohol fra før, og om hvor fort du drikker det...Men er enig med RBK-JUVE her oppe, skal man ha en skikkelig fest, bør man ha noe å ha i kaffen eller cognac altså..

Å drikke to seks-pakninger med øl i løpet av vorspiel og fest er altfor lite for meg ja..drikker for oftest en sekspakning og en 0.5 med 60% på fest, og da er jeg godt i siget til ca kl 02:00 dersom jeg begynner kl 18-19..Å drikke ei flaske vin for en voksen mann og oppføre seg dårlig fordi han visstnok skal være så full, det har jeg liten tro på.
akselv
akselvInnlegg: 1630
13.05.08 21:05
Å så tøff!
Det er mulig du klarer det, men fakta er at de fleste ikke klarer så mye uten å bli pissdårlig. Samme hvor gammel/stor/voksen du er.
weattube
weattubeInnlegg: 128
16.07.09 13:23
fjoergyn: Selvfølgelig blir man full av 4 liter øl. Påstår man noe annet er man enten alkoholiker eller en løgner.

Jeg er helt enig med deg selvsagt blir man full av en sånn mengde og de som påstår noe annet er som regel en alkoholiker

_Ghandi_
_Ghandi_Innlegg: 1406
21.07.09 02:54
RBK-JUVE: Det er så LATTERLIG å sitte å drikke så mye øl!!!
Skaff dere heller 60% brennevin! Er så jævli sikker på at du er fra Oslo eller noe langt sør!

Haha. Årets kommentar.

William S
William SInnlegg: 10189
03.08.09 10:46

Eller så kan man jo drikke rødsprit. Da blir man jo fyllesyk før man omtrent har drukket et glass pga brekkmidler som er tilsatt. :)

Drikk hva dere vil for min del om det så er bremsevæske, så lenge ikke jeg behøver å drikke det.

:)

ch0rx
ch0rxInnlegg: 23
30.11.09 01:05

Jeg blir god-full etter en six pack å det liker både jeg og lommeboken min :)

killersam
killersamInnlegg: 44
03.12.09 02:33

Hold kjeft, man blir ikke full av 2x6 halvlitere med øl. Jeg er bare 18 år og hvis jeg skal komme i godformen tar det 2x6 halvlitere øl/cider + 0.7dl 20 %(blir så jævla lei av å bare drikke en av delene hvis jeg er på fest).

Og vet du hva... DET SUG

Du kan selv tenke deg hvor dyrt det kommer til å bli med bare drikke i russetiden. Men man må huske hvor lang tid det tar å drikke så mye væske...

Skulle ønske jeg hadde som små teensa en six-pack med rusbrus og du er plutselig helt borte.

90kg 190 høy og blå øyne siden personlig informasjon var så viktig for noen tidligere i diskusjonen :P

Tidsperiode 3-4 timer.

Det MÅ da vel være all informasjonen som trengs... eller skal jeg ta med legeerklæring også....

(Innlegget ble redigert 03.12.09 02:38)

HyggeLie
HyggeLieInnlegg: 93
03.12.09 02:37

Seriøst? 12 øl og du merker det ikke engang? Hvor mye drikker du egentlig? Jeg dømmer deg ikke, men jeg tør påstå det er ikke normalt å drikke så mye uten å merke noe. Dvs, hvis "godformen" din er completely shitfaced, så skjønner jeg greia. Tror det kommer ned til et definisjonsspørsmål.

Personlig holder det med 6-8 0,5 litere over ca. 3-4 timer før jeg tar en liten pause... På den måten slipper jeg å bli dritafull og gjøre ting jeg ikke angrer på, for eksempel strippe foran hele festen etter å ha drukket ren vodka fra et fullt ølglass...

(Innlegget ble redigert 03.12.09 02:43)

HyggeLie
03.12.09 02:40
RBK-JUVE: Det er så LATTERLIG å sitte å drikke så mye øl!!!

Tuller du? Seriøst? Det er MYE mer latterlig å sitte å pimpe 60% så du ikke husker gårsdagen.
Dessuten smaker øl guddommelig i forhold til stort sett alt av sprit.

killersam
03.12.09 02:42

Jeg drikker ikke noe spesielt mye forhold til ungommen på min alder. Men har det i genene, bestefaren min kan drikke så mye han vil uten å kjenne det. Faren med dette er at selv om du føler deg helt fin kan man havne i koma av for høy promille.

Og godform= at du er i godt humør og fortsatt mange øl til du ligger i grøfta eller shitfaced som du kaller det :P

killersam
03.12.09 02:43
HyggeLie: Tuller du? Seriøst? Det er MYE mer latterlig å sitte å pimpe 60% så du ikke husker gårsdagen.
Dessuten smaker øl guddommelig i forhold til stort sett alt av sprit.

Lær deg å lage gode drinker da :D

HyggeLie
03.12.09 02:46
killersam: Jeg drikker ikke noe spesielt mye forhold til ungommen på min alder. Men har det i genene, bestefaren min kan drikke så mye han vil uten å kjenne det. Faren med dette er at selv om du føler deg helt fin kan man havne i koma av for høy promille. Og godform= at du er i godt humør og fortsatt mange øl til du ligger i grøfta eller shitfaced som du kaller det :

Godformen er vel at man er litt over det man definerer som brisen, hvertfall etter min mening. Og alt avhenger også av aktivitetsnivået ditt, hva du spiste før du drakk (eller hva du ikke spiste:P) og hvor stor du er. Tipper siden du tåler mye at du drikker hvertfall annenhver helg og er en relativt stor fyr? (Ikke nødvendigvis "feit", men bare stor)

killersam
03.12.09 02:52

hmmm... brae konklusjoner HyggeLie :P Er vel relativt stor, drikker ca. annenhver helg og trener mye.

Og er ikke feit bare for å understreke det :D

HyggeLie
03.12.09 03:05

Jupp, og siden du drekker regelmessig og mye er det ikke rart du tåler mer. Selv drikker jeg kanskje en til max 2 ganger i måneden, og ikke spesielt mye lengre, grunnet lav økonomi (militæret) og lite fritid. Er ikke jævlig stor, men høy og trener også regelmessig. Det er som jeg sier, avhengig av hva vi begge definerer som godformen, det kan jo hende du beholder mer av motorikken enn jeg gjør, eventuelt ikke rører deg mens du drikker osv... MANGE faktorer som spiller inn i bildet, poenget er bare at det er fullt mulig å bli full på 12 øl!

Klikk for å gå tilbake til toppen