Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ut på by'n i julen

NYTT TEMA
Ribbentrop
RibbentropInnlegg: 1079
30.11.08 23:37

Det har kommet for mitt øre at flere løsgjengere drar ut på byen og drikker seg kanakkas i julen. Dette forekommer visstnok fra julaften og frem til 2. juledag.

Hvor mange her inne er det som benytter seg av denne uvanen og folkemoten? Er det stort sett umodne mennesker som ennå ikke har tilpasset seg voksenlivet, eller drar mennesker med hus , hjem og fast inntekt også på denne pilegrimsferden mot Gomorra?

NRA88
NRA88Innlegg: 1110
03.12.08 05:41

Drikker aldri i jula. Aldri skjønt hva fyll har med jul og gjøre. Drekka og rølpefyll for den sags skyld, kan jeg gjøre hver helg året rundt. Hvorfor folk med barn absolutt skal drikke på julaften skjønner jeg ihvertfall ikke.

Foretrekker rolig jul hjemme med familie og barn..

Impressme
ImpressmeInnlegg: 1516
04.12.08 01:10

Ifjor snek jeg meg vekk fra juleselskapet på julaften og dro ned på "Last Train" En av de gamle traverne blant Oslos rockebuler. Hver Julaften er det full fest der. Jeg måtte teste det ut og det funket svært bra.

Ribbentrop
RibbentropInnlegg: 1079
04.12.08 08:47

Det er godt å høre at du fikk det koselig til slutt. Det sårer likevel mitt hjerte å høre at du har et så utrivelig hjem.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg