Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Julegaver med mening

NYTT TEMA
trondergutt
tronderguttInnlegg: 31822
04.12.08 22:14

Hei

Har denne julen kuttet litt ned på gavene til venner og bekjente som har alt de trenger fra før. I stedet har vi laget noen pakker, både til barn, voksne og eldre som blir sendt til mennesker som knapt har noe som helst i Romania. Oppfordrer alle på VGD til å tenke på å gjøre noe av det samme :) GOD JUL

Valdriss
ValdrissInnlegg: 7509
08.12.08 08:45

Hei troender!

jeg oppfordret tidligere til aa bli fadder, f.eks. via Redd Barna, SOS-barnebyer eller Plan Norge, en slik gave vil glede i mange aar, ikkle bare noen dager i Jul.

men du godeste troender, hvorfor bruker du et bilde av en kjent nordlending og ikke en troender?

ha det riktig bra!

trondergutt
08.12.08 19:27

Hjallis er da ingen nordlending Valdriss...han er en ekte Trondheimsgutt :)

guri_03
guri_03Innlegg: 415
08.12.08 20:13

Hvordan får du sendt pakkene nedover til Romania? Er det en organisasjon som tar seg av dette? Litt mer info kunne være greit =)

trondergutt
HyperNova
HyperNovaInnlegg: 18040
08.12.08 23:06
trondergutt: Hei Har denne julen kuttet litt ned på gavene til venner og bekjente som har alt de trenger fra før. I stedet har vi laget noen pakker, både til barn, voksne og eldre som blir sendt til mennesker som knapt har noe som helst i Romania. Oppfordrer alle på VGD til å tenke på å gjøre noe av det samme :) GOD JUL

Det er en god gjerning.

Valdriss
ValdrissInnlegg: 7509
09.12.08 03:17

Vel, troendergutt, du er nok for ung til aa vite det, men Hjallis er fodt paa Roedoey paa Helgeland,

men dette var jo bare en morsom vri fra min side

Det viktigste er aa gi julegaver som gleder over lang tid.

Vennlig hilsen fra meg.

bhll
bhllInnlegg: 548
09.12.08 21:07

Gaver som forrander verden

Kirkens nødhjelp. Anbefales på det sterkeste!

(Innlegget ble redigert 09.12.08 21:09)

guri_03
guri_03Innlegg: 415
09.12.08 22:55

Det virker som et bra prosjekt dette, men ser dessverre ut til at innleveringsfristen var ute for 2 dager siden i Oslo-området. Det var dumt.

Klikk for å gå tilbake til toppen